BOSCH vs ND

the_rider
Мнения: 411
Регистриран на: 18 Окт 2004 13:40
Местоположение: София

BOSCH vs ND

Мнение от the_rider » 07 Юни 2006 09:25

Здравейте колеги.
Имам дилема. Прецака ми се релето на алтернатора /оригинално вграден Бош/. За съжалине това стана на дълъг път и то на отиване /поне тогава го открих/ и ми прецака и акомулатора и изгоряха доста крушки. Все едно, тръгнах да търся проклетото реле /много е специфично като форма/ и се оказа че са предлага само от ТМ Ауто и то за около 300 кинта, че и с доставка на всичко отгоре. След дълго обикаляне по всякакви магазини и морги открих един алтернатор Нипо-Денсо, който пасна идеално и на буксите и на захващането и на ремъка. Взех го за 120 кинта и го праснах на местото на Бош-а. Купих нов акомулатор и крушки и колата запя. След това отворих Бош-а и се оказа, че корпуса на релето наистина е много особен, но основния елемент, който с малко майсторлък с поялника мога да подменя, е стандартен и със сигурност може да се намери. Дилемата е: дали да се опитвам да ремонтирам Бош-а и да го върна пак него /като цяло е значително по-нов от Нипо-Денсото/ или да си карам с Денсото. Притесняваме малко това, че Денсото в момента дава напрежение на клемите около 14.5 Волта, Докато на Бош-а пише точно 14 Волта. Не съм много наясно с електриджийските неща, но се чудя данеби това да тормози електрониката по някакъв начин.
В случай, че не се сещате става дума за Карина, английско изпълнение с 4А-ФЕ двигател.
Давайте акъли smile.gif

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 07 Юни 2006 09:30

до колкото се притесняваш от напрежението, 14.5В звучи нормално
->

the_rider
Мнения: 411
Регистриран на: 18 Окт 2004 13:40
Местоположение: София

Мнение от the_rider » 07 Юни 2006 09:37

Не съм сигурен дали и Боша не е давал подобно напрежение преди да се прецака, но все-пак по каталозите не даваха никакъв взаимо-заменяем вариант на тъпия Бош. НД пасна каточели от там е излязло, но..... А и хората в моргата непомнеха от какво са го свалили rolleyes.gif

El Camino

Мнение от El Camino » 07 Юни 2006 09:53

Като цяло японките работят на по - високи напрежения от европейските и това обяснява напрежението на НД. 0.5 волта не би следвало да са проблем, още повече че тази кола е японска и съществува в напълно японски вариант. Едва ли моя алтернатор е Бош - ще проверя и ще пиша.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 56 госта