Страница 1 от 1
She se hodi li i taq godina u Indianapolis?
Публикувано на: 05 Юни 2006 02:43
от Japanese_fever
Az pitam samo ej taka, 6toto ve4e sum vzel bileti sigurno na okolo 10-tina 4oveka.
A puk i tazi godina ve4e izti4a dogovora m/u IMS i FIA.
Ta dogotina moje i da nqma GP na US, osobeno sled minalogodi6niq proval.
Navil sum i dvama amerikanski fenove na tupoto NASCAR, da dojdat da 4uqt 6to e V10 na 18k rpm. biggrin.gif
Публикувано на: 05 Юни 2006 09:59
от ALTEZZA
там ще сме естествено.
за САЩ ме съмнява да спрат F1, по скоро може да сменят мястото, никаои разправяше че строяли писта в Лас Вегас.
двигателите не са ли V8?
Публикувано на: 05 Юни 2006 15:29
от ugabuga
a az si misleh che sa 1.5l v12

Публикувано на: 05 Юни 2006 20:23
от ALTEZZA
For 2006, engines are reduced in size from the previous 3-litre V10s to 2.4-litre V8s. The FIA may allow some teams to use 2005-spec V10s if they do not have access to competitive V8. The FIA will enforce a rev limit on any V10s to ensure performance is comparable with that of a V8.
Публикувано на: 05 Юни 2006 21:16
от Guest-a
Наскоро прочетох,че двг. на хонда за НАСКАР
е 2.4 v8 около 780hp/13000rpm,което ми се струва доста
близко до сегашните v8 във f1

Публикувано на: 05 Юни 2006 23:16
от Japanese_fever
ALTEZZA написа:For 2006, engines are reduced in size from the previous 3-litre V10s to 2.4-litre V8s. The FIA may allow some teams to use 2005-spec V10s if they do not have access to competitive V8. The FIA will enforce a rev limit on any V10s to ensure performance is comparable with that of a V8.
Ha

, interesno info!
Tova ne go znaeh. Svlqt postepenno kubaturata, tova sa radikalni promeni po dvigatelq spored men?!? Predi 10-tina godini bqha V10(12) 3.5L, do minalata godina bqha V10 3.0L, a sega V8 2.4L ...?!?
Ta te malkite F3000 sa 2.0L.
Ot tova sledva, 4e i konete sa padnali, za6toto ne vqrvam da sa povi6ili norm. raboten rejim nad 18k rpm.
NASCAR, 4e sa V8 - V8 sa, no misl`, 4e sa dosta nad 2.4L. MOje bi okolo 5-6.0L. Ta te brum4at kato kamioni. A i redline-a im e dosta po-nisko ot na F1. + tova dvigatelite v NASCAR sa s OHV, a ne DOHC. A pri F1 klapanite ne sa s prujinka, a sa pnevmati4ni!