Страница 1 от 1
Toyota MR2 2gen
Публикувано на: 04 Юни 2006 03:05
от fr3nzy
Интересува ме какво ви е мнението за MR2 1991-1993 година със 156 коня двигателя (3sge). Дали ще има проблем с частите, някакви слаби страни? Поне двигателя е разпространен в BG, тъй като е като на селика, но дотук с приликите. Скоростната кутия+дифа на какви коне държи? Удачна ли е 3sgte конверсия? Благодаря предварително.
Публикувано на: 04 Юни 2006 08:51
от ugabuga
3s-ge-to e po zdrav ot 5s-fe s koito idva mr-kata v USA. Taka che mojesh da go turbinirash i danapravish pone 100 konia otgore no niama da e kato 3sgte.
Tova koeto mojesh da napravish e da kupish karantii ot 3sgte i da gi smenish, sushto i elekrtonikite ili edin Megasquirt.
otnosno transmisiite ne sam naiasno.
Публикувано на: 04 Юни 2006 21:13
от fr3nzy
Мен най-вече трансмисията ме интересура доколко ще издържи и евентуално слабите страни на колата като цяло.
ugabuga написа:Taka che mojesh da go turbinirash i danapravish pone 100 konia otgore no niama da e kato 3sgte.
Какви са разликите между 3sgte e 3sge, освен по-ниската компресия? В eBay се продават бутала Arias и биели Eagle за 750$ комплект какво ще кажеш за тях?
Link
MR2 със LSD ли идва или е с отворен диф?
Публикувано на: 05 Юни 2006 00:34
от fr3nzy
Публикувано на: 05 Юни 2006 02:22
от ugabuga
ami 3sgte idva s mnogo po-zdravi butala i bieli.
ako si vzemesh tia deto kazvash za $750 moje i da sa po dobri ot na 3sgte (nadiavam se, za tolkova pari!)
do kolkoto znam ima mr2-ki sas lsd, no ne zam zapoznat podrobno
Публикувано на: 05 Юни 2006 09:50
от LordDigital
fr3nzy написа:Мен най-вече трансмисията ме интересура доколко ще издържи и евентуално слабите страни на колата като цяло.
ugabuga написа:Taka che mojesh da go turbinirash i danapravish pone 100 konia otgore no niama da e kato 3sgte.
Какви са разликите между 3sgte e 3sge, освен по-ниската компресия? В eBay се продават бутала Arias и биели Eagle за 750$ комплект какво ще кажеш за тях?
Link
MR2 със LSD ли идва или е с отворен диф?
3SGTE има мноогооо по-дебели полуоски ,от там разлини хъбове и така нататъка.
Не съм напълно сигурен но и трансмисиите маи са им различни.
Аз лично бих се навил да си взема 3sge и да и сложа 3-та генерациа GTE мотор ,със трансмисиа ,полуоски и всичко - АКО ИМА КОИ ДА ВЪРШИ РАБОТАТА докато аз си пия бирата

Публикувано на: 05 Юни 2006 10:13
от jamie
LordDigital написа:АКО ИМА КОИ ДА ВЪРШИ РАБОТАТА докато аз си пия бирата

Ибаааси ! Стана ти дебела работата

Публикувано на: 05 Юни 2006 15:31
от ugabuga
ti otkoga propi bira bre

Публикувано на: 05 Юни 2006 20:29
от ALTEZZA
ugabuga написа:ti otkoga propi bira bre

за нашо най голямо учудване, вече му е станало навик кат се съберем някъде и той да си поръча бира(естествено най добрата, Corona). това май стана след миналата година кат ходихме на Ниагара, бях го заплашил че до кат не изпием всичкото пиене няма да го пусна в стаята(у мен беше ключа)

Публикувано на: 05 Юни 2006 21:06
от ugabuga
bravo!

Публикувано на: 05 Юни 2006 21:25
от LordDigital
ugabuga написа:ti otkoga propi bira bre

Pianska Svada (TM) - Altezzov e Vinoven!
Публикувано на: 05 Юни 2006 23:19
от Oscar de la Hoya
Емиии как да ти кажа, да не прозвучи пристрасно, но мнението ми е силно положително, с леки тенденции на еуфоричност biggrin.gif
Сега сериозно, карам такава кола, и просто мога да ти кажа че е страхотна.Ако намериш някъде, зимай, па после му мисли, слаби места и т.н.Аз не съм виждал да се продава от повече от година, имаш само една хасковска.
Иначе турбо конверсията звучи много обещаващо, честно казано и аз съм се замислял, но не знам къде ще се намери 3sgte двигател.Иначе работата едва ли е толкова сложна.А определено си струва, защото на купенце 1180 кг/мерих я/ като бутнеш едни 220 - 250 коня и ще стане интересно.А турбо версии почти не се продават -има защо явно. В германия има под 10 коли общо,които се продават на цена от 8 хил евро нагоре за 15 годишни коли.
Но да си отварящ двигателя, да сменяш карантии,просто не бих го причинил на такава кола, или правиш трансплантация като добър хирург biggrin.gif или си се радваш така, а тя определено ще те радва и така.
Иначе не съм чувал да има разлика в скоростите,даже не знам каква е разликата в двигателя от по -късните години който е 175 коня.Знам само , че lsd става стандартно от 92 год.Най-добре мисля че би обяснил Punky, ако намери време.
Това е от мене ако има още нещо, питай, и не се чуди много, -зимай колата и ще ходиме заедно до своге и до щъркела, че вече с мотористи ми писна biggrin.gif
Публикувано на: 06 Юни 2006 01:08
от fr3nzy
Идеята ми е да я вкарам от Германия, тъй като колата не е акцизна и ще мина тънко. Mожеш ли малко инфо за твоята да дадеш, че ми е интересно какви има в България, защото до сега не съм виждал тук, някакви снимки hardtop или targatop е?
Публикувано на: 06 Юни 2006 10:59
от Oscar de la Hoya
Постнал съм снимка в темата Нашите Тойоти -стр.7 , тарга е
Моята я взех от TM Auto, една жена я беше върнала и си беше взела новия модел, там твърдяха че е 175 коня, в КАТ ми я записаха 168, и после като се поразрових, наистина има някои модели със 168 от ранните генерации.Но така или иначе няма как да се провери, а и не ми е толкова важно всъщност.Върви прилично, веднъж я засичах -под 8 сек е до 100 км.Но удоволствието с тази кола не е да я опъваш на право, а по завоите -просто няма такова усещане.Двигателят не тежи на предните колелата, тежестта е в средата и се едно си по релси. Кара се по малко по различен начин, но се свиква и трябва да се пази, да не се завърти, защото са склонни към презавиване.Това е в общи линии.