Страница 1 от 1
Японската компания Тойота ще изтегли за поправка 565 756 авт
Публикувано на: 31 Май 2006 11:20
от TATI
Японската компания Тойота ще изтегли за поправка 565 756 автомобила заради дефект в електронната система за управление,
предаде ДПА. Мярката ще засегне девет модела на Тойота, произведени между септември 2002 г. и ноември 2005 г., включително хибридния Приус, седана Уиш и компактния модел Корола. Цитирани от ДПА експерти предупреждават, че това доста масово изтегляне на коли за ремонт може да се отрази негативно на репутацията на Тойота по отношение на качеството. През миналата година японската фирма изтегли за поправки над 1,8 млн. автомобила.
30 Май 06, 15:39
http://dnes.dir.bg/2006/05/30/news232926.html
Re: Японската компания Тойота ще изтегли за поправка 565 756
Публикувано на: 01 Юни 2006 00:13
от Japanese_fever
Pod elektronna sistema za upravlenie, ECU-to li da razbirame?
Публикувано на: 01 Юни 2006 10:37
от El Camino
Колко повече се убеждавам в правотата на решението ми НИКОГА да не си купя нова кола biggrin.gif .
Публикувано на: 01 Юни 2006 12:22
от sluchaen_fen
Разработването на нова каросерия отнема няколко години, а модернизирането на стара каросерия отнема по-малко време. Всичко е обвързано с графици, които се променят непрекъснато. Конкуренцията е важен фактор, който също променя графиците.
Мениджърите заповядват след два месеца да се представи новия модел и който до където е стигнал с разработката - до там. Обобщават се разработките и се сглобява прототипа. Започват изпитания за кратък срок и се започва производството.
Автомобилната индустрия предпочита субконтрактьорството (производство на възли и агрегати от външни по-малки подизпълнителни фирми), което влошава качеството, но поевтинява продукцията. Гиганта Тойота няма сметка да "отваря докрай очите" на тези фирми - подизпълнители.
Първите две години се забелязват недостатъците, които ние наричаме "детска болест" на новия модел. После се отстраняват недостатъците и малко се променя визията на предницата (например фарове, решетка). Точно този момент се нарича "модернизация". После винаги става на въпрос "Преди или след модернизацията на модела?".
Появяват се сериозни дефекти, които рушат рейтинга, но така е в автомобилната индустрия.
Разделянето на моделите за азиатския, европейския и американския пазар също допринася за разлика в качеството.
В крайна сметка без покупка на нови коли няма да издържа.
Свърши доброто старо време, когато колите се произвеждаха без много електроника и екстри.
Публикувано на: 01 Юни 2006 21:37
от max-2
Изтегля ги, защото държи на ка4ество, което доста автомобилни гиганти не могат да постигнат. Да не говорим, 4е сигурно не биха не биха изтеглили колите си за такъв дефект laugh.gif
Публикувано на: 01 Юни 2006 23:01
от ALTEZZA
max-2 написа:Изтегля ги, защото държи на ка4ество, което доста автомобилни гиганти не могат да постигнат. Да не говорим, 4е сигурно не биха не биха изтеглили колите си за такъв дефект laugh.gif
това е вярно, за много от recall-ите дет Тoйота обявява, други компании не би им минало и през ум