Страница 1 от 2
Новият Ярис
Публикувано на: 06 Окт 2010 11:57
от ZMeyGorianin
Здравейте! Какви са впечатленията ви от фейслифта на Ярис 2009г.?По специално бензиновия двигател 1.33, 100к.с. Някой кара ли с новата 6-степенна ММТ кутия? Аз имам Ярис 1.3 ММТ от 12.2008 и сега се чудя дали си заслужава да го сменя с новата модификация.
Публикувано на: 06 Окт 2010 18:23
от didak
Рзликата се усеща най-вече в 6-степенната МТ, предполагам и при ММТ ще е така.
По отношение на двигателя - да кажа че има ралика - сигурно има, но да я усетя - трудна работа.
Просто знам, че новия има малко повече вътък от стария

Публикувано на: 30 Дек 2010 11:25
от ketty
карам новия ярис - 2009 г. - 6 степенна, бензин, 1.33. Страхотна количка! На магистрала на 6-та е като "побесняла калинка"!!! само сега в студа нещо алармата е "изнемощяла"....хахаха...писука малко по-слабо!!!
Публикувано на: 30 Дек 2010 17:07
от zi_zi_top
ketty написа:...алармата е "изнемощяла"....хахаха...писука малко по-слабо!!!
Провери си акумулатора за да не изпискаш и ти някоя студена сутрин. biggrin.gif
Публикувано на: 30 Дек 2010 18:55
от Raya
Ако от акумулатора, Тойота съвсем вече слагат евтинчоз в колите си
В Селиката ми беше оригиналния акумулатор, демек на 9 години, и палеше от раз в най-големите студове. А колата на ketty на една година.
Публикувано на: 31 Дек 2010 02:23
от Bass_Man
Добре дошла в 21-ви век !

Публикувано на: 31 Дек 2010 10:19
от nowyaris
Това,че алармата не писука силно нищо не значи.Може колежката да е била с ушанка или със сложна фризура за коледно парти-и в двата случая ушичките/надявам се сладки/са покрити и до тях не достигат с пълна мощност звукови вълни laugh.gif .Иначе направо се късам от яд,че избързах-това 1,33 с 6 скорости явно е бонбон.Сега трябва да се въоръжа с търпение и да изчакам Ярис Хибрид още някоя и друга година.Всъщност Нова Година-Нов Късмет.Аз току що направих кебапа и почвам да блъскам по пържолите.

Публикувано на: 31 Дек 2010 12:44
от zi_zi_top
Най-новият Ярис доста прилича на Ауриса. Може и да не го чакаш, а направо скачай в хибириден Аурис. Да се видиш и в по-просторно купе.

Публикувано на: 31 Дек 2010 21:42
от zi_zi_top
Публикувано на: 31 Дек 2010 22:21
от mitoko
малките коли са много сле спрямо средноголемите

Публикувано на: 01 Яну 2011 10:05
от didak
Публикувано на: 01 Яну 2011 13:03
от mitoko
да де по голяма кола - повече ламарини
Публикувано на: 01 Яну 2011 13:40
от slowtraveler
didak написа:....повече смачкани ламарини донякъде означава по-малко счупени кости
Така е, ама когато ярисчето срещне нещо по-голямо, ламарините му почват да се гънат и там, където не трябва....
Идеята за безопасност е следната: деформируема зона (калници, врати, брони, греди, капаци) около недеформируема клетка - пасажерския салон...
А при удара с голямата тойота на ярисчето поддаде точно недеформируемата клетка....
Това е добър урок за това какво правят скоростта и масата когато се комбинират...
Публикувано на: 01 Яну 2011 16:01
от didak
slowtraveler написа:didak написа:....повече смачкани ламарини донякъде означава по-малко счупени кости
Така е, ама когато ярисчето срещне нещо по-голямо, ламарините му почват да се гънат и там, където не трябва....
Идеята за безопасност е следната: деформируема зона (калници, врати, брони, греди, капаци) около недеформируема клетка - пасажерския салон...
А при удара с голямата тойота на ярисчето поддаде точно недеформируемата клетка....
Това е добър урок за това какво правят скоростта и масата когато се комбинират...
От видеото не може да се прецени кое точно е поддало в купето.
Затова дадох линковете, където деформациите са оценени по точкова система.
Скоростта + масата на Камрито ще му бъдат в повече при опит за избягване на инфарктна ситуация.
Публикувано на: 01 Яну 2011 16:50
от mitoko
колкото звезди да имат малките коли, те винаги ще имат недостаък защото са по леки и малки на размери. защо оня ставински като нацепи с хамъра другата кола стана на пастет ....едно е да се да се блъснес с 40 в стачино предрада , другое с 40 примерно да се сбъскат ярис и Лендкъузер дълга база