Страница 1 от 2
Otnosno brake fluid
Публикувано на: 29 Май 2006 09:55
от max-2
Kolegi, iskam da smenq spira4nata te4nost na carinata. Na kapa4kite pi6e "only DOT3", no tq ve4e po4ti ne se prodava. Moga li da mina na DOT4, s kakvo trqbva da promiq sistemata i ako moje da mi prepory4ate marka sp. te4nost
Публикувано на: 29 Май 2006 13:27
от jamie
Минавай смело, не се налага промивка.
Публикувано на: 29 Май 2006 14:16
от max-2
Ima DOT4 naCastrol, kopqto e synteti4na, a powe4eto sa na poliglikolova osnova?????
Публикувано на: 29 Май 2006 14:20
от newmiro
DOT-4 e kato DOT-3, vsmisyl che nqma problem da sipesh DOT-4:), az daje DOT-3 ne sam namiral ot dosta vreme, DOT-4 slagat.
Публикувано на: 29 Май 2006 16:23
от ugabuga
savmestimi sa, ne se pritesniavai. DOT5.1 obache ne e savmestima.
Публикувано на: 29 Май 2006 16:25
от jamie
ugabuga написа:savmestimi sa, ne se pritesniavai. DOT5.1 obache ne e savmestima.
5 е несъвместима, 5.1 Е!
Публикувано на: 29 Май 2006 18:00
от max-2
БЛАГОДАРЯ
Публикувано на: 29 Май 2006 20:07
от ALTEZZA
edinstvenata razlika mejdu DOT3 i DOT4 koiato znam e che DOT4 e s po visoka temperatura na kipene, inache sa edno i sashto. ako kolata e za DOT3 niama problem da se naliva/smesva DOT4, no ako e za DOT4 togava ne se preporachva da se slaga DOT3.
Публикувано на: 29 Май 2006 20:13
от ugabuga
jamie i stand corrected
Публикувано на: 29 Май 2006 20:23
от sluchaen_fen
Смяната на спирачната течност става единствено в сервизи на Тойота. В другите сервизи, където има машина за подобна смяна, въобще не се пробват да се справят с тази непосилна за тях задача. Причината е, че капачката на казанчето за спирачна течност при Тойота е различна от капачките на останалите марки коли. При Тойота капачката няма резба и има по-голям диаметър. Затова машините в останалите сервизи са несъвместими с Тойота.
Ако въпросната Карина няма ABS, може да се смени спирачната течност с многократно "помпане на спирачния педал".
Публикувано на: 29 Май 2006 20:49
от max-2
Нямам АБС, имам опит с жигула, там спира4ната те4ност излиза на самотек, сасмо трябва някой да долива, за да не влезе въздух. Мислех, 4е и на Тойотата мойе да се подмени по този на4ин-малко бавно става, но...
Публикувано на: 29 Май 2006 20:52
от max-2
Преди да запо4на смяната издърпвах старата те4ност от казан4ето, катто оставях около половин сантиметър.
Публикувано на: 29 Май 2006 21:48
от sluchaen_fen
Предполагам, че разликата между Жигулата и Карината при смяната на спирачната течност е, че при Карината има регулатор на спирачното усилие за задните спирачни цилиндърчета в зависимост от натоварването върху задния мост. Когато задния мост е повече натоварен, спирачното усилие върху задните цилиндърчета трябва да е по-голямо. Често този регулатор работи неефективно при старите модели. За по лесна циркулация на спирачната течност може да симулираш натоварване върху задния мост като въздействаш върху лосчето на този апарат. Ако работят двете задни спирачни цилиндърчета (не са клеясали) - може да се пропусне този съвет.
Спирачната течност се разопакова непосредствено преди нейната употреба. Все пак нейно свойство е да абсорбира влагата.
Публикувано на: 30 Май 2006 00:06
от ugabuga
ne znam kak e pri toyotite s ABS shoto takava niamam, no hondata mi ima ABS i si smenih technostta kakto kato pri kolite bez ABS - pompish i tova e
otnosno toia mnogo naprednal s materiala brake proportioning valve koito spomenavash po-gore - sigurno shte e po-razlichno no spored men shte sa go napravili taka che da e lesno za smeniane a ne da ti triabvat koi znae kakvi specialni instrumenti. Honda pone taka rabotiat.
Публикувано на: 30 Май 2006 08:16
от ALTEZZA
max-2 написа:Нямам АБС, имам опит с жигула, там спира4ната те4ност излиза на самотек, сасмо трябва някой да долива, за да не влезе въздух. Мислех, 4е и на Тойотата мойе да се подмени по този на4ин-малко бавно става, но...
мен ако питаш и при Тoйотите може така, отваряш четрите винтила и само доливаш(gravity bleeding). пък и не мисля че в случая има значение дали е с ABS.