Страница 1 от 1

Avensis T22 '00 - Няколко проблема?

Публикувано на: 02 Окт 2010 13:05
от KbH40
Здравейте,

Имам няколко проблема с моят Авенсис Д4Д и смятам този път да се обърна към вас за мнение, преди да отида по сервизите.

Първи проблем: Вече стана студено, даже онази сутрин като станах беше 7*С и когато тръгна да паля, на студено реотанчето гасне за същото време, както когато беше 30*С и най-странното е че никога не е имало разлика във времето на гаснене на лампата . Мисля, че това не е редно, защото карам един Fiat Doblo 1.9 D, който на студено палене трябва да се изчака към 10-15секунди. Споделете вашето мнение и впечатление.

Втори проблем: Колата е с много слаб акумулатор 52Аh и при палене се изиска да завърти стартера около 3-4 оборота и да запали. Това проблем ли е за автомобила. Когато сложих един 72Аh се оказа, че пали на 1 оборот, но пак не е моментно, като например на въпросното Добло. Това проблем от центровка ли е?

Трети проблем: Имам тампон отдолу, който е тръгнал да се къса, според майстора където си обслужих колата е на гредата отдолу, която държи скоростната кутия и двигателя. Доколкото разбрах става въпрос за два тампона с различна големина, но така и не ми даде каталожен номер, за да го направя при него, а той работи на много странен ценови каталог. Можете ли да ми препоръчате майстор в София, където да отида и да съм сигурен, че ще съм доволен от работата му?

Четвърти проблем: Съединителят и демферният маховик са сменени при закупуването на колата, но когато натисна съединителя е пак твърд и скърца. Скърцането неможаха да ми кажат от какво е. Някой има ли опит с този проблем? Възможно ли е при обслужване на помпите на съединителя да омекне педала? Къде ще ми препоръчате да отида за това сервизиране?

Пети проблем: Имам много изгоряли лампи по таблото, а както повечето от вас знаят не всеки майстор може да свали таблото без да направи поразия, аз лично не искам да рискувам със собствени сили. Става въпрос за врътките и копчетата около централната конзола, копчетата на вратите свети само АУТО.

Шести проблем: Волана е леко тегав, когато обслужвах колата, майстора ми каза, че течността е ок и няма смисъл да я сменям, дали не ме е излъгал или е необходимо да направя обслужване на помпата? Вие какви впечатления имате към твърдостта на въртене на волана? В сравнение с доблото все едно карам жигула...

И един страничен въпрос: Воланът и скоростният лост са силно изтъркани, необходимо ми е някой да ми рекламира добър шивач, познат на форумците в претапицирането на автоаксесоари.


Надявам се, че като получа отговор на тези въпроси ще можем да помогнем и на други хора, които са се сблъскали с този въпрос.. :)

Благодаря на всички за вниманието!

Поздрави...

Публикувано на: 02 Окт 2010 22:50
от CuMo
За скърцането имаше тема, потърси.

При мен се оправи като пръснах тук таме с WD-40 по лостовата система на съединителя.
По принцип не трябва да те притеснява. :whistle:

Публикувано на: 02 Окт 2010 22:52
от Bass_Man
По първия въпрос - според мен няма проблем . Да кажат дизелджийте .

По втория въпрос - сложи си акумулатор какъвто трябва и не се занимавай с откриването на незнайни проблеми освен ако не станат сериозни .

По третия въпрос - за момента не мога да ти препоръчам доверен механик .

По четвъртия проблем - възможно е даже е почти сигурно , че ще омекне . Само да не се окаже , че не е сменен притискателя .

По петия проблем мога да те пратя на "масйтор" . Пиши на ЛС ако искаш .

По шестия проблем - ако волана не се оправя , като дадеш газ ( по-високи обороти ) може да си за рейка , за течност ( внимавай защото много рейки не са с хидравлична течност , а с ATF !!!!! ) , може да си с грешна течност и тн . Ако се оправя , като подадеш газ значи си за помпа .

По страничния въпрос - мога да ти препоръчам и тапицер .

Публикувано на: 03 Окт 2010 22:03
от KbH40
Bass_Man написа:По първия въпрос - според мен няма проблем . Да кажат дизелджийте .

По втория въпрос - сложи си акумулатор какъвто трябва и не се занимавай с откриването на незнайни проблеми освен ако не станат сериозни .

По третия въпрос - за момента не мога да ти препоръчам доверен механик .

По четвъртия проблем - възможно е даже е почти сигурно , че ще омекне . Само да не се окаже , че не е сменен притискателя .

По петия проблем мога да те пратя на "масйтор" . Пиши на ЛС ако искаш .

По шестия проблем - ако волана не се оправя , като дадеш газ ( по-високи обороти ) може да си за рейка , за течност ( внимавай защото много рейки не са с хидравлична течност , а с ATF !!!!! ) , може да си с грешна течност и тн . Ако се оправя , като подадеш газ значи си за помпа .

По страничния въпрос - мога да ти препоръчам и тапицер .
Съединителят каза майстора, че е сменен цял комплект от АутоПлюс за 600 и няколко лева...
Съединителят вече е на около 7 000 км не трябваше ли вече да е омекнал? :)

Волана не се оправя като подам газ, може би съвсем леко... ама съъъвсеем... Иначе къде да отида да ми кажат дали е рейката или помпата, докато не е станало късно. Мисля си за Мотоексперт, защото там съм ходил често с други автомобили...

Публикувано на: 03 Окт 2010 22:51
от sashoskiora
Според мен трябва да започнеш с нов акумулатор и подмяна на скъсания тампон.Съединителя е труден въпрос.Отмятай нещата едно по едно като приоритет наблегни на техническата част.

Публикувано на: 04 Окт 2010 02:06
от Bass_Man
KbH40 написа:Мисля си за Мотоексперт, защото там съм ходил често с други автомобили...
Според мен там ще ти е доооооста скъпичко .
За рейката за диагностика може би е най-добре да отидеш в МЕИ . Но първо смени течността . Може и там да я смениш разбира се .

Публикувано на: 04 Окт 2010 08:41
от mitoko
за хидравлични рейки - МЕИ. пълни професионалисти. само с това се занимават. сваляне, ремонт, нови маншони и течност + 1 год гаранция - 310лева . успех

Публикувано на: 04 Окт 2010 14:29
от dextarr
Колега , дори и лампичката ти на свещите да угасне те продължават да си подгряват, не се притеснявай за това, сложи си един акумолатор какъвто трябва... естествено че ще пари на 3-4 оборот.. добър ден минке .. при 780 бара нормално налягане на системара ... как искаш да пали нормално като няма достатъчно старт към стартера ???

Публикувано на: 05 Окт 2010 00:25
от KbH40
Какво ще кажете за сервиза на окръжна болница нещо с Ж започваше... Жулиен или някакво подобно странно...

Там правихме един форд фиеста и един мерцедес ц250д и останаха доволни, даже там ми казаха да отида като съвет, кой ще препоръчате?

Иначе в Мотоексперта форда първо там беше и ми направиха диагностика аванта хахаха и после ходих и казах сменете това и това, ама им се доверих попринцип незнам дали е правилно...

Публикувано на: 13 Ное 2010 14:41
от KbH40
Оказа се че въпросният тампон не е проблемен! Според майстора в мотоексперт щом няма вибрация в купето значи не е за смяна.. Вие какво ще кажете?

Проблемът бил в рейката... Чукането било там, но ми препоръча да не я закачам докато не протече, защото "каквото и да сложа ще е по-зле от това, което е на колата"...

Много странно мнение ми извади майстора, особено след като бях при моя човек и той каза.. "трябва да се сменят"... хаха

Кой ми мисли доброто... wacko.gif wacko.gif wacko.gif

Публикувано на: 13 Ное 2010 17:22
от Kiki
Няма да е омекнал, защото съединителят на Д4Д е с денферен маховик и не е 600 лева, а три пъти повече.
Ето защо не го усещаш нормално.

Публикувано на: 13 Ное 2010 20:49
от KbH40
Kiki написа:Няма да е омекнал, защото съединителят на Д4Д е с денферен маховик и не е 600 лева, а три пъти повече.
Ето защо не го усещаш нормално.
Денфера също е сменен ... за съжаление узнах цената му.,.,. wacko.gif

Публикувано на: 13 Ное 2010 22:00
от zi_zi_top
http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0% ... 0%B5%D1%80

ДЕМПФЕР, ДЕМПФЕРЕН МАХОВИК
Устройството за гасене на вибрации се нарича деМПфер.

Това е правилното писане и произнасяне. Всички други варианти са неправилни и показават пълна липса на мисъл и познание за същността на това понятие.

Дизеловите ДВГ работят с по-силни вибрации при въртенето на коляновия вал и това поражда необходимостта от по-ефективно демпфериране в трансмисията /гасене на вибрациите/ за да се осигури плавно потегляне и равномерен ход на автомобила.

Публикувано на: 13 Ное 2010 22:55
от Bass_Man
KbH40 написа:Оказа се че въпросният тампон не е проблемен! Според майстора в мотоексперт щом няма вибрация в купето значи не е за смяна.. Вие какво ще кажете?

Проблемът бил в рейката... Чукането било там, но ми препоръча да не я закачам докато не протече, защото "каквото и да сложа ще е по-зле от това, което е на колата"...

Много странно мнение ми извади майстора, особено след като бях при моя човек и той каза.. "трябва да се сменят"... хаха

Кой ми мисли доброто... wacko.gif wacko.gif wacko.gif
Ако чукането наистина е от рейката много по-добре е да се прави докато е слабо защото после може да не става за правене , а може и помпата да замине ако не видиш на време течовете .