Страница 1 от 1

смяна на шимове(пулове)

Публикувано на: 28 Сеп 2010 08:58
от gogo simov
След реглаж на клапани(смяна на пулове)на и перфектно почистване на дросел клапата на Корола 1.3 16v 4E-EF оборотите се вдигнаха драстично.При загрял мотор падат едва на 1000.Всички консумативи са сменени вкл. ангренажен ремък и ролки.Моля помагайте!

Публикувано на: 28 Сеп 2010 09:45
от max-2
Отнякъде смуче въздух най-вероятно :thumbsup:

Публикувано на: 28 Сеп 2010 17:05
от gogo simov
Не откриха нищо :help: Мисля да отида до Pit Stop за компютърна диагностика.Момчета и момичета давайте мнения.Не си давам тойотата!

Публикувано на: 28 Сеп 2010 17:35
от gogo simov
В Pit Stop нямат софтуер за Е-11 1999г. 4E-FE :help:

Публикувано на: 28 Сеп 2010 23:18
от Bass_Man
gogo simov написа:В Pit Stop нямат софтуер за Е-11 1999г. 4E-FE :help:

Много интересно ?!?!
Иначе виж си предварението ако може да се регулира някой гений да не го бутнал малко напред . Много вероятно ако е имала газ . Ако не виж моторчето за празния ход . Може да пробваш да го махнеш и да му запушиш маркуча да видиш дали нещо ще се промени ( но не го изключвай ! ) . Не знам точно каква ти е клапата но има вероятност нещо да се е разместило или жилото да е много опънато . Зависи точно от какъв тип е . Другото , което може да е ако е има климатик нещо да е бутнато и да си мисли , че климатика работи . Или пък да се е скапал температурния сензор за инжекциона и да си мисли , че е студена . Е такива неща . Трябва да изолираш едно по едно .

Re: смяна на шимове(пулове)

Публикувано на: 28 Сеп 2010 23:26
от martod
gogo simov написа: и перфектно почистване на дросел клапата на Корола 1.3 16v 4E-EF оборотите се вдигнаха драстично.
А най вероятно, от всичко което не е изброил Бас, е да са ти въртяли болтчето за настройка на дросела, докато е бил затлачен от нагар и сега като си го почистил, да стои по отворен от необходимото.. smile.gif

Публикувано на: 28 Сеп 2010 23:30
от Bass_Man
Ами аз споменах , че не знам каква му е клапата и , че може нещо там да е бутано :thumbsup: . Ако има болтче е много вероятно да е въртяно . Може и ако е свалян TPS-а да е правена някоя магария . Общо взето варианти доста . Но човека искаше насоки :whistle: .

благодарности

Публикувано на: 29 Сеп 2010 00:38
от gogo simov
Съжалявам много момчета, че не съм се регистрирал по-рано във форума!От години карам само японски коли(от 4 имам Королата) и за първи път имам някакви проблеми.Благодаря за всички съвети!

Публикувано на: 29 Сеп 2010 00:39
от Bass_Man
Е нормално е да имаш някакви леки грижи през 20-тина години biggrin.gif .