Страница 1 от 7

Toyota supra

Публикувано на: 24 Сеп 2010 15:12
от vhristev
Здравейте,

Имам няколко елементарни въпроси за хората които се занимават с тойота.Искам да си взема супра ,но имам нужда от съвети.

1.Мога ли в БГ да обърна волана да е ляв ,защото да имаш бърза кола с десен волан си е мъка при изпреварване независимо колко е мощна.

2.Мисля да отделя като 10 000 за самата кола + някъкви пари за подобрения които ще се разберат в последствие и се интересувам от двигатели кои са добри за тези пари

Имам план или да взема от там кола с турбо и да дам повече пари или да е взема без и да е направят в БГ въпреки ,че все още търся хора които могат да ми изчислят колата не само от към двигател еми и по окачване кое да се подсили и т.н. .

Всичко е до парите и ми е ясно неможе с 1000 да правиш бърза кола ,но всичко си има цена и качество и ще гледам да се вместа в някъква графа.

Та ако някой може да ми даде съвети по тези въпорси ще ми е мн удобно.

Благодаря
Христев

Публикувано на: 24 Сеп 2010 15:36
от mitoko
1. къде си геогравски?

2. тъсачката ползва ли я ?

3. 10 000 лева, евро, долара, йени ???

Публикувано на: 24 Сеп 2010 16:20
от EMPEROR
То при Суприте голям избор на двигатели няма :)
10 000лв (ако са лева) ще ти стигнат за... хубава атмосферка или много лошо ТТ... Обръщането ти е още толкоз като пари, а и са малко хората, които могат да го направят качествено в БГ (ако изобщо им се занимава)... за тунинг не знам още колко си заделил, ама до момента стъпваш на около 20к за лява атмосферка...
И това в случай, че си говорим за МК4, щото и това не е уточнено, освен изброените неща от колегата mitoko. Така че, ако се ориентираш към МК3 имаш по-голям шанс.

Публикувано на: 24 Сеп 2010 16:34
от Scott
EMPEROR написа:То при Суприте голям избор на двигатели няма :)
10 000лв (ако са лева) ще ти стигнат за... хубава атмосферка или много лошо ТТ....
Запазена турбо Супра може да се вземе за под 5к паунда, но ще е на доста километри. По-добре е по-евтина атмосферка, така и така ще се прави...

Публикувано на: 24 Сеп 2010 16:38
от EMPEROR
Scott написа:Запазена турбо Супра може да се вземе за под 5к паунда, но ще е на доста километри. По-добре е по-евтина атмосферка, така и така ще се прави...
Само, ако е автомат... и пак трудно ще е под 5к паунда, ако е читава (макар и на повечко километри)...

Публикувано на: 24 Сеп 2010 16:41
от Nedkow
Ако си обеден, какво искаш мога да ти произведа МК4 по избор на цвят мотор скорости ама ще трябват още доста пари smile.gif

Публикувано на: 24 Сеп 2010 16:42
от Nedkow
Забравих да добавя и избор на дирекция tongue.gif

Публикувано на: 24 Сеп 2010 16:58
от EMPEROR
Предчуствах го това някак laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Публикувано на: 24 Сеп 2010 17:35
от Scott
EMPEROR написа:... и пак трудно ще е под 5к паунда, ако е читава (макар и на повечко километри)...
Ето една малко над 5к, но обявата е ONO - Or Nearest Offer, та може и за 5 да се вземе и е на малко километри:
http://www.autotrader.co.uk/classified/ ... ?logcode=p

Публикувано на: 24 Сеп 2010 18:45
от EMPEROR
Tи разлика между атмосферен мотор и турбо мотор правиш ли? :)

http://pictures2.autotrader.co.uk/imgse ... 1452454231

Изображение

Линка е дето ти си дал, снимката е рандъм от нета...

Та значи близо 13к лева за Атмосферка с 5 степенната кутия...

Публикувано на: 24 Сеп 2010 19:45
от vhristev
mitoko написа:1. къде си геогравски?

2. тъсачката ползва ли я ?

3. 10 000 лева, евро, долара, йени ???
Изинявай много си прав ,че не съм конкретизирал.

1. България София/Пловдив

2. Проверих няколко теми ,но неможах да намеря отговор на всичките ми въпроси затова написах цяла тема с нещата които ме интересуват.

3. 10 000лв.

Благодаря на всичи за отговорите ,но все пак не разбрах въобще някой може ли да ми обърне волана читаво.

Не правя разлики между Атмосферен и Турбо двигател аз разбирам от компютри и сървъри колите само си плащам и ги карам никога не ми е било наложително да разбирам просто казвам какво искам и хората го правят и дават съвети поради тази причина ви пиша на ВАС ,за да получа едно професионално мнение.

-Значи до тук разбрах ,че за ляв волан ще дам приблизително 10 000лв.
-Да се насоча към MK3

Имам предложение от хората които са ми правили колите да им занеса по изтощена и те да ми сменят всички нужни части ,но това пак зависи от пари та и това ще се реши когато намеря ЛЯВА супра .

Изивнявайте ,но да имаш бърза кола и да не може да имаш видимост за изпреварване може би се кара трудно не съм карал вие как се чуствате с дясен волан не е ли тегаво.

Поздрави

Публикувано на: 24 Сеп 2010 20:49
от Scott
EMPEROR написа:Tи разлика между атмосферен мотор и турбо мотор правиш ли? :)
Та значи близо 13к лева за Атмосферка с 5 степенната кутия...
Просто бях сложил в търсачката 'турбо'. Не съм гледал снимката на двигателя, извинявам се за подвеждащия линк. ermm.gif
Друг вариант е да се вземе турбо двигател от Аристо и сложи на NA Супра с ляв волан. Японския импорт е сравнително евтин:
http://www.japperformanceuk.co.uk
http://www.wrc-sales.co.uk/bradford/?mf=1
http://www.k-t-c.co.uk/12545/index.htm

Публикувано на: 24 Сеп 2010 21:37
от Bass_Man
Мда за тези пари си си за МК3 , която е тази :
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... abNumber=2

ако случайно не знаеш . BTW тука има доста хора , които разбират от сървъри , програмират и тн . Даже си мисля , че са доста повече от тези дето разбират от Супри tongue.gif .

Принципно начина по-който си започнал темата е леко неправилен . Трябва да решиш точно какво искаш да направиш и след това да се спреш на платформа . А не искам лява Супра пък ще видим до къде ще стигнем . Защото това най-вероятно ще бъде един безкраен проект . Трябва да знаеш дали искаш кола за дрифт , драг , писта , събота и неделя и тн. Колко искаш да е бърза , на какъв терен ще се кара и тн. Послушай какво ти се говори за да спестиш пари . Много тръгнахме , като теб и малко стигнаха до някъде . "Изчисления" и информация може да намериш колкото искаш за тези коли но въпроса е пари дали ще имаш . И другото нещо е въобще не се хващай на хорото "доверени майстори" да ти правят нещата . Или трябва сам да си ги правиш или трябва да имаш пари да платиш на някой доказан в областта да ти ги направи . Реално в БГ още няма еднозначен отговор на този въпрос . Тук нямаме нито една кола рекордьор на каквато и да е дисциплина . За щастие наблизо в Гърция има хора на , които може да се плати да свършат работата . Но си взимат добри пари .
Принципно питай каквото не ти е ясно , който с каквото може ще помага .

Публикувано на: 24 Сеп 2010 22:17
от EMPEROR
Scott написа:Просто бях сложил в търсачката 'турбо'. Не съм гледал снимката на двигателя, извинявам се за подвеждащия линк. ermm.gif
Друг вариант е да се вземе турбо двигател от Аристо и сложи на NA Супра с ляв волан. Японския импорт е сравнително евтин:
http://www.japperformanceuk.co.uk
http://www.wrc-sales.co.uk/bradford/?mf=1
http://www.k-t-c.co.uk/12545/index.htm
Ммммммм, абе не се заяждам, ама пак говориш малко на посоки wink.gif Лява Супра МК4, ако ще атмосферка автоматик за под 10 000 $ няма ($, не лева)... и пак ще е мега зле. С докарването, акцизи, мита и т.н. (щото ще дойде извън ЕУ) ще стъпи на 20 000 $... така че пак си помисли. Лява Супра в ЕУ струва към 15-20 000 euro.

А за ЯПОНСКИЯ импорт на ЛЯВА Супра... това е като "Русенско варено от Германия"... така че коментара е излишен...
vhristev написа: -Значи до тук разбрах ,че за ляв волан ще дам приблизително 10 000лв.
-Да се насоча към MK3

Имам предложение от хората които са ми правили колите да им занеса по изтощена и те да ми сменят всички нужни части ,но това пак зависи от пари та и това ще се реши когато намеря ЛЯВА супра .
Лявата Супра MK4 автоматично ти бяга извън бюджета... по-горе съм обяснил. А обръщането... там мамата си трака... имам лични наблюдения. Скъпи и трудно намираеми части, транпорт и маса нерви!
Bass_Man написа: ако случайно не знаеш . BTW тука има доста хора , които разбират от сървъри , програмират и тн . Даже си мисля , че са доста повече от тези дето разбират от Супри tongue.gif .
Долна инсинуация tongue.gif Някой иска да ни натопи tongue.gif
Bass_Man написа: ... "Изчисления" и информация може да намериш колкото искаш за тези коли но въпроса е пари дали ще имаш . И другото нещо е въобще не се хващай на хорото "доверени майстори" да ти правят нещата . Или трябва сам да си ги правиш или трябва да имаш пари да платиш на някой доказан в областта да ти ги направи . Реално в БГ още няма еднозначен отговор на този въпрос . Тук нямаме нито една кола рекордьор на каквато и да е дисциплина . За щастие наблизо в Гърция има хора на , които може да се плати да свършат работата . Но си взимат добри пари .
Принципно питай каквото не ти е ясно , който с каквото може ще помага .
:thumbsup:
Е го Дилян бе, ма той се покрива... скрита лимонка laugh.gif

Публикувано на: 24 Сеп 2010 22:26
от Bass_Man
Дилян е един , а другите къде сме ? :whistle: