Страница 1 от 1
Селика прекъсва на високи обороти
Публикувано на: 23 Сеп 2010 10:30
от SIII
Здравейте колеги,
Надявам се някой да ми даде насоки как и къде да действам..
Става въпрос за селика т23. След като ми загрее колата само при високи обороти прекъсва и губи мощност. В ниските обороти колата се движи нормално. Докато е още студена пак няма проблеми.
Някой идеи да има?
Публикувано на: 23 Сеп 2010 14:47
от xtreme
На празен ход прекъсва ли във високите ?
Публикувано на: 23 Сеп 2010 19:27
от evgenyiy
Ако е само на високи може да е кабел на свещите,датчик колянов или разпределителен вал най-добре се виждат на осцилоскоп или инжектор,добре е първо да се види на диагностика.
Публикувано на: 23 Сеп 2010 20:29
от Scott
evgenyiy написа:Ако е само на високи може да е кабел на свещите,датчик колянов или разпределителен вал най-добре се виждат на осцилоскоп или инжектор,добре е първо да се види на диагностика.
Т23 е с DIS, тъй че 'кабел на свещите' е малко вероятно. Освен това, ако има прекъсване в запалването, то се индицира с грешка и ще свети Check Engine.
Колегата не казва с кой двигател е и дали е правена диагностика. Звучи като проблем в запалването, ако не може да се форсира и без товар, т.е. на място - свещи, предварение на запалването и т.н. Но не е изключено да е по гЪзоразпределението - клапани, VVT(L)i система или горивна смес - помпа, филтри, MAF и т.н ако го прави само под товар.
Въобще, на така зададен въпрос, отговорите са в сферата на преположенията. Диагностиката е много важен момент в търсенето на проблеми и не трябва да се пропуска.
Публикувано на: 23 Сеп 2010 20:59
от SIII
Не съм ходил още на диагностика...мотора е 1.8 143 коня.
при палене няма проблем на празен ход като се форсира пак не дава проблеми...единствено като я натисна след 4-5к обороти прекъсва и то не всеки път.като жена е ту свири ту не свири.
днес звънях на тм ауто искат 90 лв за пълна диагностика..тъпо е ще ако се окаже някоя свещ а аз съм дал 90 лв за диагностика
Публикувано на: 23 Сеп 2010 21:43
от Scott
SIII написа:...единствено като я натисна след 4-5к обороти прекъсва и то не всеки път...
Това прилича на горивен проблем. Ако няма индикация за грешка, аз бих почнал от горивния и въздушния филтри - откога не са сменяни? Горивната помпа и MAF сензора са следващите за проверка, но пак си мисля че след филтрите, най-добре е диагностика...
П.П. Що не смениш бензиностанцията за проба...
Публикувано на: 24 Сеп 2010 10:09
от xtreme
Помпичка най-вероятно

затова те питах дали прекъсва на празен ход. Виж окабеляването до помпата, да не би тока да е малко. Акумулатора добре ли ти е ? Да не би нещо връзката да не е добра. Виж като караш по неравности дали не го прави по-често. И горивния филтър може да е за смяна, ако си сипал гадости някъде филтъра го отнася.