Страница 1 от 1
нов член
Публикувано на: 20 Май 2006 15:06
от dent
Здравейте, вчера капарирах една Toyota Corolla 1.4 D-4D MMT H/B5. ТМ Ауто обещаха доставка до началото на август. Като я взема ще я снимам и ще дам повече инфо.
Интересувм се някой има ли такава и какви са му впечатленията и спецификите на тази трансмисия?

Публикувано на: 21 Май 2006 23:23
от LEXUS
Zdrasti biggrin.gif i dobre doshsal v kluba na nai-zdravite koli!

Corolla si e Corolla-chudesen balansiran avtomobil.Na izlojenieto karah takava 1.4 D-4D,no s mehanichni skorosti,no mi se stori slabichka,ta vzeh 1.4 VVT-i,zashtoto i bez tova poveche ot 15000km. ne pravia na godina.Kakvo da ti kaja,turbo-dupkata pri dizelite me kara da otkacham

,pri Corollata sashto ia ima pri tragvane i pri oboroti pod 2 000ob./min.,otdelno i trakaneto me drazni,emi te novite dizeli poveche trakat ot starite zaradi tova visoko naliagane na vpraskvane na Common-rail-a.

Ne znam moda li ima niakakva da se kupuvat dizeli,spored men ako pravish pod 20000km. godishno e neobosnovano,no vseki si ima vkus.A tova sas srokovete na dostavka ne me uchudva,moita ia chakah 3,4 meseca.

Za transmisiata MMT chuh che bila tromava malko,no ne zsnam ,ne sam karal,kaji ti ,predpolagam si pravil test-drive... biggrin.gif
Публикувано на: 22 Май 2006 18:56
от amazonka

честито и добре дошъл

Публикувано на: 22 Май 2006 19:45
от agent dust
честита придобивка. ама много малък мотора

Публикувано на: 23 Май 2006 10:36
от dent
ами аз тествах такава с механична трансмисия, не ми се видя чак токова слабичка - може би защото се качвам от корса 1.4 бензин
благодаря на всички, които честитиха, август като ми я докарат ще споделя преки впечатления

Публикувано на: 17 Окт 2006 16:57
от dent
привет отново
за съжаление не успях да купя тойотата, за която писах преди време
от ТМ Ауто ми обещаха, че ше ми върнат капарото, но само в следните два случая:
1) Ако до една година купя друга тойота (което едва ли ще се случи)
2) Ако някой, който си купува тойота, се съгласи да използва моето (вече платено) капаро, а пък да даде парите за капаро (500 лв) на мен
В тази връзка се обрръщам с молба към всички, на които предстои капариране - да се уговорим някой да встъпи в моето капаро и да ми даде парите, а пък аз на свой ред ще почерпя
Пишете на лични, за да не задръстваме форума. Предварително благодаря.
Публикувано на: 23 Окт 2006 15:30
от dent
какво става, колеги? никой ли не си купува нови тойоти? или просто нямате желание да помогнете?

Публикувано на: 23 Окт 2006 16:23
от Troshko
Не че нямаме желание да ти помогнем,ние не можем да си оправим старите тойoтки та да си купуваме новички

Публикувано на: 23 Окт 2006 16:33
от ivo_nedkoff
Аз капарирах HB 1.6 VVT-i 110HP, но чак сега видях този пост.
Сори!
:(
Сигурен съм че има и много други като гледам статистиките:
http://www.svab.bg/Frame_BG/sales/sales-2006.htm
Публикувано на: 23 Окт 2006 19:47
от newmiro
за D4D нищо не мога да ти кажа, моята е бенз 1.6VVTi, 110hp, и сам много доволен:)
Публикувано на: 23 Окт 2006 21:34
от plpenov
newmiro написа:за D4D нищо не мога да ти кажа, моята е бенз 1.6VVTi, 110hp, и сам много доволен:)
Когато взех моята/Корола Версо 2.2 D4D/се качих на 1.4 D4D , и честно казано се впечатлих от пъргавината на малкия-голям автомобил. Дори мой познат се учуди как набира "това малко дизелче", "и дори не се чува тракането в купето"? Така че мога да кажа: това е един прекрасен градски автомобил, който можете да използвате дори и на дълги разстояния, но без експерименти!
Публикувано на: 08 Ное 2006 16:35
от dent
какво става колеги, никой ли не купува нови тойоти? статистиките ли лъжат, или целевата аудитория не влиза във форума?
Публикувано на: 10 Ное 2006 11:47
от newmiro
новите дизели съм забелязал че си вървят като бензин, няма тракане, няма забавяне след като натиснеш педала на газта, така че вече има мно малка разлика, според мен, м/у дизел и бензин, по отношение на поведението.
Публикувано на: 10 Ное 2006 15:26
от LEXUS
Не знам какво си забелязал,но аз забелязах,че специално 1.4 дизела си трака,на всичкото отгоре има ясно изразена турбо-дупка,така е и при Авенсис 2.0D-4-D /116 коня/.Друго което забелязах обаче е ,че новият 2.2 D-4D работи уникално тихо и основна причина за това,според мен,е много ниската степен на компресия,с която работят новите 2.2 дизели на Тойота,даже степента на компресия е най-ниската в света за дизел!
