Страница 1 от 1

Показател за температурата на таблото на Карина

Публикувано на: 01 Сеп 2010 22:39
от kiril_kirilow
Здравейте имам следния проблем.Показателят за температурата на таблото проявява своеволия.Както си седи на нормална температура ( по средата ) изведнъж "отскача" и се залепя най-горе ( все едно е прегряла - не дай си боже ).Когато го чукна леко по пластмасата пред него и се оправя.Това преди го правеше по рядко но сега започна да зачестява.Колата си държи нормална температура.Предполагах,че е от нещо зацапано или хлабава връзка и в неделя свалих таблото и почистих конекторите ( апропо таблото се сваля сравнително лесно,без сваляне на волана ) , но НЕ се оправи.Поогледах отзад всичко си изглежда нормално и никъде не видях да има нагоряло или скъсано.Почистих със мокри кърпички и сух парцал,ако има някакво значение,но явно не помогна.

Контактен спрей ?
Почистване със спирт,ракия,домашна ракия,лакочистител,вода за уста,лимонада biggrin.gif ..........?

Нещо по таблото за смяна ?

Някакви идей ???

Така и така съм започнал да попитам и друго.Видях и места за две лампички които трябва да осветяват ECT PWR ECT SNOW.Намерих какво означават.
ECT PWR - Индикация за форсиране на двигателя
ECT SNOW - Индикация за движение по сняг
Мястото им е доло м/у скоростомера и температурата.Лампички там обаче нямаше - трябва ли да има?
Да си отговоря на въпроса за тези лампички - те са за автоматични скоростни кутий,аз съм със ръчна , така че е нормално да няма там лампички,не са ми нужни.

Колата е от подписа.

Публикувано на: 01 Сеп 2010 22:48
от miLen4o
Имах същия проблем и аз така чистих таблото ала -бала и нищо.Ходих по майстори даже ,ама искаха да ръчкат нещо по кабеляците и веднага се отказах,че да не стане по зле.Така си я карах до последно и изведнъж се оправи от самосебе си.А иначе на всяко табло има още сводобни дупки,но те са примерно,ако колата има и други екстри.Примерно на Карината всяко табло има за АБС,но не на всяка свети.

Публикувано на: 05 Мар 2011 23:33
от kiril_kirilow
Проблема се оказа доста лесно решим.Сваля се таблото,таблото се маха доста лесно,иска малко "чалъм" но нищо съществено.Таблото е изцяло електронно отзад се включват няколко букси, след което се носи на някой по реномиран електричар.Вътре в таблото има платка,която със времето може да е корозирала и да са се прекъснали някой писти и трябва да се препоят - на мен така ми обясниха.Оправиха го и даже не ми взеха пари,все пак ги почерипих излезна ми около 5 лв.