Страница 1 от 6

LED DAY LIGHTS

Публикувано на: 01 Сеп 2010 14:39
от SFINKS
коментари от рода : не ме кефи , много грозно и т.н. не ме интересуват , моля да си ги спестите :thumbsup:
който не му харесва просто да не пише , знам че ще е много трудно за определени потребители , но да опитат , нищо няма да им стане ако пропуснат да пишат в някоя тема :thumbsup:

интересуват ме коментари от техническата част

идеята ми е да си сложа LED DAY LIGHTS
възможно най-ярките LED светодиодни ленти
ще са монтирани вътре във фара и ще се пускат заедно с габаритите

ако някой е запознат да казва предимства/ недостатъци и откъде да намеря максимално ярки лед диодни ленти , това засега май е най -трудното в задачата .:thumbsup:

засега съм намерил едни които са доста ярки -били най ярките на пазара уж , ще ходя да ги видя на живо
6 диода на 10 сантиметра лента
захранване 12V / 5 W на всеки от фаровете .и това е консумация за 10 сантиметра лентичка , повечето на пазара са с такава консумация на метър smile.gif
По тоя повод някой знае ли крушките на габаритите с какво захранване са и дали мога директно тяхното захранване да взема ?

ще е нещо като на снимката

Публикувано на: 01 Сеп 2010 16:55
от L&R
Особенности на техническата част:

Ако ползваш ярки диоди с лупи или рефлектори, ще имаш успех през деня, обаче не трябва да са закачени на габаритите, защото вечер ще вадиш очи, това не съм го измислил аз :), а тези които за първи път поставиха такива диодни светлини за дневни.

Вечер, когато пуснеш габарита и т.н., силата на светене трябва да се намали поне два пъти, трябва да се намаля и при подаване на съответния мигач, но хайде това може и да се пропусне.
Евтините китове за дневни светлини са слабички и нямат такива проблеми, но те през деня не се забелязват добре, тоест по функции се приближават към габаритните светлини.

Та исках да ти наблегна върху управлението, захранване от + на контакт и намаляне при пускане на габарит за да останат да светят вечер по-скоро за красота.

Успех!

Публикувано на: 01 Сеп 2010 17:24
от SFINKS
много благодаря за отговора
виж как е на картинката по горе
няма просто да сложа диод на мястото на крушката на габарита а лента диоди вътре във фара smile.gif
виждал съм само на 1 кола където се беше получило добре , светеха достатъчно силно пред деня , горе долу като на модерните аудита
На всички останали които съм виждал беше пълна смешка ..
за ваденето на очи не съм много убеден , едва ли ще светят по силно от ксенон с рефлектор smile.gif
предполагам че има контролери които да намалят силата на светене ?

въпроса ми е дали директно мога да взема захранване 12 V / 5 W от габаритие и откъде да намеря достатъчно ярки светодиодни ленти smile.gif

а със китовете които ти предлагаш ( намалена сила на дългите ) може ли да се направи да светват със пускането на габаритите ?

Публикувано на: 01 Сеп 2010 17:35
от L&R
5W не са проблем за габарита да понесат.
Начина на разположение което си дал ми харесва.

Точно на Ауди, добре че се намалят вечер , иначе са много ярки и насочени напред.

Всеки диод е по 1W(Luxeon) и има леща отпред.

ето за илюстрация да се видят и двете степени на истински дневни светлини...

http://www.youtube.com/watch?v=E0UNQkzop8Q

Публикувано на: 01 Сеп 2010 17:45
от SFINKS
аха happy.gif rolleyes.gif
сега остава да намеря достатъчно силни светодиоди
на тази страница, тези които са най-долу дали ще станат ?
ако станат ще е интерсно защото цялата работа ще струва точно 7 лева за 20 сантиметра лента :whistle:

http://led.omega-light.com/Flexstrips/flexstrips.htm

ако имаш по-добро предложение или идея изобщо не се срамувай а предлагай smile.gif
тези на клипчето светят силно като фарове , но аз по скоро търся нещо което мога да монтирам вътре във фара .
Не съм много фен да кича колата със външни ламби а и нямам подходящо място по бронята

Публикувано на: 01 Сеп 2010 18:41
от L&R
Незнам колега дали ще стане с лентите, като погледнем отблизо фабрични диодни дневни, всяко диодче си има леща и рефлекторче rolleyes.gif

Изображение

Re: LED DAY LIGHTS

Публикувано на: 01 Сеп 2010 21:58
от Bass_Man
SFINKS написа:...................................

ако някой е запознат да казва предимства/ недостатъци и откъде да намеря максимално ярки лед диодни ленти , това засега май е най -трудното в задачата .:thumbsup:

.................................

http://rgbleds.net/

Ето там отиваш и поръчваш , каквото ти трябва . Всичко може да се направи по поръчка .

ПС: за мен много по-логично е да са някъде по броните/пластмасите , а не във фара .

Публикувано на: 01 Сеп 2010 23:04
от a_stankov
Със светодиодна лента много трудно ще постигнеш желания резултат. За читави LED DAYLIGHT'S ти трябват поне по 5-6 вата на фар.Такива са и готините външни модули.Да си набавиш 10-12 готини светодиода не е проблем проблемите идват след това.Ако ги монтираш във фара май минусите са повече от плюсовете.

На тези диоди трябва да им осигуриш охлаждане , а това във фара съвсем не е лесна работа, особенно когато на близко присъства примерно халогенна крушка с работна температура над 400 градуса. По едно време се бяхме захванали да правим светодиодни фарове и в един момент се оказа, че нещата не са съвсе розови.Трудно се осигурява подходящ работен температурен режим.

Външния вариант може би има повече предимства и ще е по-лесен за изпълнение. Напоследък се появиха едни добри модули на Филипс, но все още цената им е юнашка, иначе са много добре като изпълнение, а си имат и модулче за управление да светят само когато е запален двигателя и да се изключват когато се вкючат стандартните светлини.

Публикувано на: 01 Сеп 2010 23:10
от Bass_Man
Колега не , че нещо но не виждам нищо сложно да се монтират 5-6 светодиода с мощност 1 до 3 W на една рейка с подходящ драйвер не би трябвало да има никакви проблеми . Иначе и аз съм за решение извън фара .

Публикувано на: 01 Сеп 2010 23:18
от miLen4o
http://www.bktuning.net/
Има DAY LIGHTS ,ако не ти се тават толкова пари ,виж поне как са като модел.

Публикувано на: 01 Сеп 2010 23:20
от a_stankov
Bass_Man написа:Колега не , че нещо но не виждам нищо сложно да се монтират 5-6 светодиода с мощност 1 до 3 W на една рейка с подходящ драйвер не би трябвало да има никакви проблеми . Иначе и аз съм за решение извън фара .
Проблема е с разсейването на тези 6-18W и осигуряване на подходящ температурен режим за светодиодите, иначе ще ги сменя всяка седмица.Драйвера не е проблем там с 5 елемента за 5 лева си готов.

Иначе за мен това е най-доброто с момента на пазара, ама цената му е юнашка още

Изображение


Изображение

Публикувано на: 01 Сеп 2010 23:25
от Bass_Man
Ами аз имам фенер с 3 вата диод и до сега не съм го виждал дори да се затопли камо ли да загрее . А си свети доста арно . Виж ако сложиш 30-100 вата тогава вече става страшно . Та ако рейката е едно парче алуминий според мен няма да има никакви ядове .
А и не знам защо са толкова скъпи тия комплекти ?!?!

Публикувано на: 01 Сеп 2010 23:30
от miLen4o
Bass_Man написа:А и не знам защо са толкова скъпи тия комплекти ?!?!
Щот е нещо като нововаведение.Ксеноните и те бяха много скъпи,а сега са на нормални цени.А и всяка S-class,Q7,А8 и т.н. имат такива светлини.

Публикувано на: 02 Сеп 2010 09:59
от SFINKS
Външни ламби няма къде да сложа на бронята на королата и второ не искам да си правя колата елха . Иначе съм съгласен че са може би по добрият вариант .
Ако успея да намеря достатъчно ярки диоиди ще сложа вътре във фара :thumbsup:
Интересното е че съм виждал , макар и само един автомобил със сполучливо монтирани диодни ленти вътре във фара .
Трябва да го дебна по светофарите да го питам какви са и откъде biggrin.gif

А има ли вариант просто да сложа диодни или обикновенни крушки с по малка яркост директно на мястото на крушките на дългите rolleyes.gif

Публикувано на: 02 Сеп 2010 11:31
от slowtraveler
По-умния вариант май е малка промяна в проводката на фаровете, и когато DRL са включени, лампите на дългите са включени последователно (намалена яркост).