Дизелова Toyota vs BMW vs Mercedes
Публикувано на: 21 Авг 2010 18:08
Такааа,
Пак наближи момент за избор на оборотен дизелов автомобил.
Границата на цената е около 4000лв.
Ще се кара без да се гледа откъде се зарежда (нафта - каквато има наблизо).
И ще се кара като 'служебна кола'.
На дребни недостатъци няма да се обръща внимание, като най-важното ще е мобилността - да пали и върви без проблем...
Срока на експлоатация ще бъде 2г...
Та в момента съм в дилема.
Тойотските дизели са що годе добри, но навярно са по-капризни към горивото и натоварването, а и са 4 цилиндрови.
Затова си мисля отново за БМВ 325/525 или Мерцедес....
От БМВ-то бях много доволен - за почти година не загуби дори и в най-големите студове мобилността си - палеше от раз и вървеше без да пропуши въобще (в сравнение с доста нови дизели, които пушат като за световно).
А единствения за срока на експлоатацията проблем бе 'акустичен' - скъсана демпферна шайба на ремъка, и се оправи за около 300лв.
Относно МБ - здрави двигатели с редови помпи. Сигурно ще е на 600-800х.км, но пък изпитани от времето...
Та според вас Тойота може ли да е конкурент с шестаците на БМВ и Мерцедес? Или да се насоча към горните марки....
Моля темата да не се измества към това 'коя марка е по-добра', а да се вземат впредвид конкретните условия - търси се 'дарак' за малко пари....
Пак наближи момент за избор на оборотен дизелов автомобил.
Границата на цената е около 4000лв.
Ще се кара без да се гледа откъде се зарежда (нафта - каквато има наблизо).
И ще се кара като 'служебна кола'.
На дребни недостатъци няма да се обръща внимание, като най-важното ще е мобилността - да пали и върви без проблем...
Срока на експлоатация ще бъде 2г...
Та в момента съм в дилема.
Тойотските дизели са що годе добри, но навярно са по-капризни към горивото и натоварването, а и са 4 цилиндрови.
Затова си мисля отново за БМВ 325/525 или Мерцедес....
От БМВ-то бях много доволен - за почти година не загуби дори и в най-големите студове мобилността си - палеше от раз и вървеше без да пропуши въобще (в сравнение с доста нови дизели, които пушат като за световно).
А единствения за срока на експлоатацията проблем бе 'акустичен' - скъсана демпферна шайба на ремъка, и се оправи за около 300лв.
Относно МБ - здрави двигатели с редови помпи. Сигурно ще е на 600-800х.км, но пък изпитани от времето...
Та според вас Тойота може ли да е конкурент с шестаците на БМВ и Мерцедес? Или да се насоча към горните марки....
Моля темата да не се измества към това 'коя марка е по-добра', а да се вземат впредвид конкретните условия - търси се 'дарак' за малко пари....