Страница 1 от 1
табло-радиаторче за парното на Тойота Карина Е
Публикувано на: 16 Авг 2010 18:34
от vencidim
Здравейте колеги и поздрави за хубавия сайт.Имам малък проблем с отоплението на колата си и се нуждая малко от помощ.Горд собственик съм на Тойота Карина Е 1.6 16V (4A-FE) 1994 г. от две години и половина и мисля че няма по-здрава кола в сравнение с тези който съм карал преди това.Да ,но миналата зима загубих отоплението си в колата.Да кажа предварително-нямам проблеми със загряването на колата (стрелката стой в средата и не помръдва),не губя антифриз,перките се включват когато колата загрее,клапата за въздуха се отваря и затваря.Жилото което отваря кранчето за парно си е ОК.Преди седмица махнах едно пластмасово капаче до педала на газта и пипнах тръбите който отиват до радиаторчето за парно и ........си изгорих ръцете.Това ме навежда на мисълта.че радиатора се е задръстило с буклук и много малка част от антифриза минава опрез него.Та въпроса ми е следния: мога ли да измъкна радиаторчето за парно от този отвор без да разглабям цялото табло или .....ще се наложи операция разкостване на колата :-).Благодаря предварително

Публикувано на: 16 Авг 2010 19:55
от diesel_power
Тъй като нямаш филтър ,има вероятност да са се натрупали листа по питата на радиатора и да затопля въздух само с една малка част от площа си.
Публикувано на: 16 Авг 2010 20:09
от the_rider
опитай да го почистиш със силна прахосмукачка с тънък накрайник. свалянето ще е цяло приключение.
Публикувано на: 17 Авг 2010 00:00
от vencidim
diesel_power имам филтър на купето и го сменя редовно,но ефекта е нулев.Редовно почиствам докъдето мога да бръкна.Може би не съм се изразил правилно,капака който махнах не е този на филтъра а седи пак от същата страна но малко по напред (към седалките,точно отстрани на централната конзола.
Публикувано на: 17 Авг 2010 00:11
от Bass_Man
Аз пък си мисля , че ако беше се запушило тръбите нямаше да са горещи ами щяха да са студени . Я по-добре си виж клапите дали се местят и от къде си сигурен , че кранчето е ок ?
Публикувано на: 17 Авг 2010 00:27
от vencidim
Бас Ман за кранчето съдя че е ОК по тръбите.За клапита която определя дали да духа топло или студено съм я видял че се върти (т,е,отваря и затваря).Сега дали уплатнява хубаво идея си нямам.Мисля че е радиаторчето по една друга случка-преди време сменяхме радиаторчето на един мой приятел и вътрешната част (улеите) на пластмасата която седи на тръбите и насочва антифриза за да минава през радиатора бяха се изпотрошили и водата просто преминаваше от входа към изхода...Идея си нямам дали е така при карината и затова ми се ще да видя и скапанато радиаторче,че не ми се кара и тая зима с ушанка laugh.gif
Публикувано на: 17 Авг 2010 00:40
от Bass_Man
Да ако някак си преминава през радиаторчето без да минава през питата може ама идея си нямам дали има такава възможност . Но ако е запушено няма да са горещи тръбите . Иначе грам ли топло не духа ?
Публикувано на: 17 Авг 2010 00:44
от vencidim
Зимата въздуха беше много хладък след 20 мин каране
Публикувано на: 17 Авг 2010 06:53
от CuMo
А самата пита като я пипаш, пари ли? Поне там до където може да се бръкне.
При мен като взех колата нямаше филтър и пред радиатора беше манджа с грозде. Почистих, изсуших и сложих филтър.
На снимката е дупката за филтъра.
Другия отвор дето напипваш тръби къде е? Аз що нямам или поне не съм намирал такава дупка.
