Страница 1 от 4
Една бояджииска идилия в ТМ-Ауто Запад
Публикувано на: 04 Авг 2010 15:48
от TOYOTA AVALON
Здравейте приятели на TOYOTA .
Сигурен съм че много хора са доволни от услугите на ТМ Ауто- Запад , но има и една малка част клиенти които не са доволни. Аз съм един от тях........... за съжаление имах честа да ползвам услугите им по застраховка авто каско и мисля да не повтарям. А смятам също така че имам право да предупредя феновете на TOYOTA в България . Ето на кратко моя разказ :
Имам лек автомобил Toyota Avalon които е застрахован в ЗК ДЗИ. След няколко щети аз
поисках от застрахователя отстраняването им. В условията на застраховката ми бях поискал
да се обслужвам от фирмен сервиз на Toyota . Оставих автомобила си в ТМ Ауто – Запад и
след 2-3 седмици ми се обадиха да си го получа . Когато отидох на паркинга на фирмата и
видях автомобила си останах неприятно изненадан... на първо място боята беше съвсем
различна тоналност на синия цвят и нямаше нищо общо с моята оригинална боя , там до
където беше боядисана си личеше как е било лепено борджииското тиксо, декоративните
лайсни покрай вратите бяха минати със шлаиф машина ......... както и горната част
на стоповете ми , боята беше шегрен на дупки и бабунки по цялата кола, лайсната на предна
лява врата беше деформирана и леко закачена и когато я докоснах тя изскочи нагоре като
откъртена , задната броня стърчеше от едната страна а на места беше стекла на капки и
боята, предния капак незнам защо но чисто визуално беше с различни фуги между него и
калниците...., при отваряне на вратите си личи огромната разлика в цвета на боята а
също така и драскотините от шлайф машината, тавана на автомобила ми е надран явно са го
ползвали за поставка. Лекия ми автомобил не прилича на нищо след професионалната намеса
на фирмения сервиз на Toyota. Ако смятате че така се гради имидж и авторитет на
международна компания сте на грешен път , така само го рушите и излагате реномето на една
от най- големите в света компании, която държи на клиентите си. Служители в ТМ
Ауто- Запад ми казваха през цялото време когато им показвах проблемите че са
виновни..... мен това не ме успокоява за съжаление. А когато най на края на ръба на
нервите си ги попитах какъв е този абсурд те ми казаха ” ами господиние на нас ни
минават по 300 автомобила на месец за ремонти случва се” ????????????? Това беше най-
абсурдното обяснение от всички които получих. Това че има много автомобили пречело на
качеството на услугата, ами кажете да отидем в Пазарджик.... там
поне знаят как да се отнесат с клиента а качеството на услугите им е в пъти над това в София а цените съотвтно в пъти по добри.
С уважение и най-добри намерения: ПОРЕДНИЯ КЛИЕНТ НА БЪЛГАРСКИ ФИРМЕНИ СЕРВИЗИ
Публикувано на: 04 Авг 2010 18:14
от dany.killmister
Колеги споделете от кои сервизи на TOYOTA сте доволни понеже ми предстои боядисване?
Публикувано на: 04 Авг 2010 18:16
от SFINKS
Приателю , да , стават такива грешки
следващият път отиди да си оправиш колата в не фирмен сервиз , където стават абсолютно същите грешки
Знаеш ли каква е разликата ???
Сега Тойота Запад ще ти направят повторно колата а ако има нужда и трети път ще я правят докато стане да ти харесва.
В не фирменият сервиз където ще отидеш следващият път ще ти кажат че си е наред колата да си я взимаш и да изчезваш
Публикувано на: 04 Авг 2010 18:55
от TOYOTA AVALON
Приятелю SFINKS Първо във така наречените не фирмени сервизи не биха си позволили да се издънят поради факта че всяко преправяне им бърка в джоба. Второ няма как да ми кажат аиде бегаи......... Ако на теб са ти казвали някаде така явно не са те взвли на сериозно... Но остави това недопустимо е когато си сервиз на дадена марка да изкараш автомобил за предаване с отпечатъци от бояджииско тиксо ?????? да ти изшлаифат стоповете и лайсните с шлайф машина да ти напражиат колата като петниста хиена . Ако си мислиш че в друг сервиз няма да ми преправят колата колкото пъти трябва се лъжеш. Но на TOYOTA и прави чест друго което с теб няма как да разисквам. И понеже те наблюдавам и в други теми като адвокат на ТМ Ауто Запад то нещата за мислещите хора тук са ясни... не мисля да ти обръщам повече внимание защото си ми безинтересен. Аз само споделих проблем а ти ми спамиш темата което не мисля че е нормално аз не вазхвалявам като теб съжалявам аз съм конкретен и пиша само факти.
Публикувано на: 05 Авг 2010 13:50
от SFINKS
1/ Приеха ли ти рекламацият Тойота ????
Сигурен съм че отговорът е ДА
2/ Аз ти казах : следващият път отиваш в
не фирмен сервиз за което има 2 варианта когато е по каско щетата :
- доверен сервиз на застрахователя - разбирай най-евтиният
- експертна оценка, - разбирай 100 лв на детайл и сам си търсиш сервиз , разбирай най-най-евтиният за да ти стигнат тиа 100 лв които ще ти плати застрахователя .
И в двата варианта няма да ти направят повторно а да не говорим трети път колата . Ще им бръкнеш в джоба за преправяне ама друг път .Обикновенно в такива сервизи майстора е и бояджия и шеф и собственик и CEO и за 100 лв на детайл ще ти покаже вратата
Айде късмет следващият път в не фирменият сервиз
P.S. В Тойота Запад съм влизал веднъж като си купувах пера за чистачките

Просто познавам системата застрахователи , представители , бояджии
Публикувано на: 05 Авг 2010 15:23
от gena_bs
SFINKS написа:- доверен сервиз на застрахователя - разбирай най-евтиният
- експертна оценка, - разбирай 100 лв на детайл и сам си търсиш сервиз , разбирай най-най-евтиният за да ти стигнат тиа 100 лв които ще ти плати застрахователя .
Не съм съгласен, че довереният сервиз е най-евтиният! Напротив!
В такъв на известна застрахователна компания в Бургас ми искаха за частично боядисване на врата и броня 265лв.??? А иначе по експертна оценка получих 175!!! Цената с камера за изпичане варираше между 110 и 130лв. на елемент.
Естествено отидох при бай Пешо и за 200лв. човека ми боядиса 4 детайла. Признавам, че имах забележки. Същите течове на боя по бронята, ама за тези пари нямаше как да се заям. Но внимателно огледах колата преди да дам и стотинка. Преди да влезе в сервиза я бях измил, а и имах над 20 подробни снимки на състоянието й от застрахователите, правени предния ден.
Нали се сещате, че при тези условия, ако бяха направили подобни поразии, като на колегата щяха да получат точно нищо!
Обаче за мен е недопустимо да се окепази автомобил по този начин, особено във фирмен сервиз. И какво като му признаят щетите? Да не би да махнат излишният слой боя или ще му оправят евентуално счупените/повредени детайли. Дори колата да стане като нова пак ще имаш чувството, че караш окепазена кола и ще ти е гадно!
Поне на мен, за вас не знам!
Колега,
Дано са ти възстановили колата, че в тая скапана държава нищо не е както трябва!
Публикувано на: 05 Авг 2010 18:39
от MX5
gena_bs написа:Да не би да махнат излишният слой боя
Направо отгоре ли ще пръскат?
Публикувано на: 05 Авг 2010 18:57
от gena_bs
Ами обикновено калпавите бояджии свалят само защитното лаковото покритие или каквото е останало от него с голям номер шкурка (фина). Стига да няма дълбоки дефекти, ръжди и люспи. Не става въпрос за изчуквана кола. Иначе маскират мястото с тънък слой кит, шлифоване и пръскане. Изпичане в камера правят в добрите сервизи, но при тези температури сега боята съхне много бързо. Задължително е обаче преди пръскането колата да се обезпраши и да се почистят идеално повърхностите. След това - изпичане в камера, с лампа или съхнене, но в затворено и чисто помещение.
Иначе влиза прах в боята и става грапава, както я описва колегата. После се полага съответното лаково покритие за защита.
Бил съм свидетел на "грапава" боя в такъв "доверен" сервиз.
Виждал съм и как в една гумаджийница за 10 минути "освежиха" 4 лети джанти със спрей-боя. Последните бяха с дълбоки около 2мм резки по спиците и след втората ръка вече си бяха като нови.

Естествено преди това бяха само забърсани с мазен парцал. По този начин цената им беше удвоена, защото видите ли, "са като нови и не са карани в БГ". laugh.gif
Публикувано на: 06 Авг 2010 16:04
от Vesko
Вчера в сервиза видях един син авалон, от страни изглеждаше доста добре. Но си бях в колата и не можеше да се види всичко

Публикувано на: 06 Авг 2010 16:43
от Me4oKyX
SFINKS - далече си от истината за Тойота сервизите брат.... Нищо лично, но НЯМА да ти оправят колата втори, да не говорим за ТРЕТИ път - всеки път ще става ВСЕ по-зле.....
Закарах королата, за да сменят подкалник - за да го напаснат, ми се похвалиха, че са го поорязали, но сега паснал - 6 месеца след тяхното пасване, подкалника ми е на парчета от кадърен монтаж... Закарах колата, да сменят предно стъкло пукнато, до ден днешен ми тече при дъдж на пасажерската колона.....
Боядисаха ми калниците и след година и половина, боята ПАДНА!!!! Люпи се без никакъв проблем, а с просто око се вижда, че отдолу няма основа! Боядисвано е директно върху ламарината!!! А за това, че всеки елементо, който са правели, си има собствен нюанс изобщо не говоря...... Не че нещо, ама на брата Соларата я правиха в друг сервиз, цвета и е по-шантав от моя и разликата е МНОГО трудно доловима, за мен поне, защото вече хиляда отенъка съм виждал по кола.... Тия майстори, в гаражите, неоторизирани са само 12 пъти по-добри във всяко едно отношение от ТОЙОТА сервиз.....
БРат, те искаха да ми сменят хидравличната течност на Корола Е12 !?? laugh.gif И до ден днешен са сигурни, че ще ми се строши нещо, щото не съм я сменил !!!! Заеби факта, че съм с електрическа рейка! laugh.gif
OVERALL : Каквото са ми правили в ТОЙОТА сервиз, сега ми е легнало ДВОЙНО, за да го оправя и да стане както си трябва ..... Ама иначе ходете, ваш избор си е

Публикувано на: 06 Авг 2010 18:18
от diver
Me4oKyX написа:SFINKS - далече си от истината за Тойота сервизите брат.... Нищо лично, но НЯМА да ти оправят колата втори, да не говорим за ТРЕТИ път - всеки път ще става ВСЕ по-зле.....
Закарах королата, за да сменят подкалник - за да го напаснат, ми се похвалиха, че са го поорязали, но сега паснал - 6 месеца след тяхното пасване, подкалника ми е на парчета от кадърен монтаж... Закарах колата, да сменят предно стъкло пукнато, до ден днешен ми тече при дъдж на пасажерската колона.....
Боядисаха ми калниците и след година и половина, боята ПАДНА!!!! Люпи се без никакъв проблем, а с просто око се вижда, че отдолу няма основа! Боядисвано е директно върху ламарината!!! А за това, че всеки елементо, който са правели, си има собствен нюанс изобщо не говоря...... Не че нещо, ама на брата Соларата я правиха в друг сервиз, цвета и е по-шантав от моя и разликата е МНОГО трудно доловима, за мен поне, защото вече хиляда отенъка съм виждал по кола.... Тия майстори, в гаражите, неоторизирани са само 12 пъти по-добри във всяко едно отношение от ТОЙОТА сервиз.....
БРат, те искаха да ми сменят хидравличната течност на Корола Е12 !?? laugh.gif И до ден днешен са сигурни, че ще ми се строши нещо, щото не съм я сменил !!!! Заеби факта, че съм с електрическа рейка! laugh.gif
OVERALL : Каквото са ми правили в ТОЙОТА сервиз, сега ми е легнало ДВОЙНО, за да го оправя и да стане както си трябва ..... Ама иначе ходете, ваш избор си е


Публикувано на: 07 Авг 2010 10:27
от mitoko
в тоя ред на мисли за смяна на 4 свещи пишат един час за 60 лева
купих си за 3.50 ключ и сам си ги смених за 10минути
дали не е ПЕТОРНО ане двойно по скъпо
Публикувано на: 11 Авг 2010 11:18
от SFINKS
Me4oKyX написа:SFINKS - далече си от истината за Тойота сервизите брат.... Нищо лично, но НЯМА да ти оправят колата втори, да не говорим за ТРЕТИ път - всеки път ще става ВСЕ по-зле.....
Закарах королата, за да сменят подкалник - за да го напаснат, ми се похвалиха, че са го поорязали, но сега паснал - 6 месеца след тяхното пасване, подкалника ми е на парчета от кадърен монтаж... Закарах колата, да сменят предно стъкло пукнато, до ден днешен ми тече при дъдж на пасажерската колона.....
Боядисаха ми калниците и след година и половина, боята ПАДНА!!!! Люпи се без никакъв проблем, а с просто око се вижда, че отдолу няма основа! Боядисвано е директно върху ламарината!!! А за това, че всеки елементо, който са правели, си има собствен нюанс изобщо не говоря...... Не че нещо, ама на брата Соларата я правиха в друг сервиз, цвета и е по-шантав от моя и разликата е МНОГО трудно доловима, за мен поне, защото вече хиляда отенъка съм виждал по кола.... Тия майстори, в гаражите, неоторизирани са само 12 пъти по-добри във всяко едно отношение от ТОЙОТА сервиз.....
БРат, те искаха да ми сменят хидравличната течност на Корола Е12 !?? laugh.gif И до ден днешен са сигурни, че ще ми се строши нещо, щото не съм я сменил !!!! Заеби факта, че съм с електрическа рейка! laugh.gif
OVERALL : Каквото са ми правили в ТОЙОТА сервиз, сега ми е легнало ДВОЙНО, за да го оправя и да стане както си трябва ..... Ама иначе ходете, ваш избор си е

Нищо от нещата които си написал по нагоре не е правено в сервиза на Тойота

. Всички тенекеджийски , бояджийски и т.н ( както и смяната на стъклото ) се правят при външни подизпълнители - тоест същите гаражни майстори при които иначе би отишъл

.
Явно в Пловдив Тойота използва най-мърлявите възможни .
Аз там където ходя съм много доволен
и ДА , ще ти я направят втори че и трети път ако не ти хареса

Публикувано на: 11 Авг 2010 11:21
от diver
SFINKS написа:
Нищо от нещата които си написал по нагоре не е правено в сервиза на Тойота

. Всички тенекеджийски , бояджийски и т.н ( както и смяната на стъклото ) се правят при външни подизпълнители - тоест същите гаражни майстори при които иначе би отишъл

.
Явно в Пловдив Тойота използва най-мърлявите възможни .
Аз там където ходя съм много доволен
и ДА , ще ти я направят втори че и трети път ако не ти хареса

Пръц Пръц Пръц Пръц Пръц та накрая чак ВРУУУХТ....
Публикувано на: 11 Авг 2010 12:10
от SFINKS
Таралясника ти ли издава такива звуци ?? laugh.gif
вземи да го стегнеш малко laugh.gif