Страница 1 от 2
Мнения за RAV4 2,2D4D 2007
Публикувано на: 31 Юли 2010 09:27
от ivo_dedko
Здравейте, колеги. Понеже не разбирам много от Тойота (карам Santa Fe 2007г) реших да се обърна за помощ към вас. Жена ми си е харесала един RAV4 2,2 D4D 2007 година. Дайте мнение, добър автомобил ли е, как е разхода (от Тойота казаха, че този двигател харчи много масло), заслужава ли си или не? Благодаря предварително.
Публикувано на: 31 Юли 2010 10:04
от slowtraveler
Колега кара подобна равка 2008г...
Изключително спокоен шофьор е, и никога не юрка колата.
Рядко разхода му е над 6.4л/100 комбинирано (предимно градско, но пътя му е по големи нетолкова натоварени булеварди).
Тъй-като не я юрка, не му пипа маслото въобще...
Бях удивен колко добре е обезшумена...
На мен ми хареса като поведение...
Публикувано на: 31 Юли 2010 13:42
от miLen4o
Карал съм 2.0 Д4-Д и много ми хареса как се държеше на пътя.За горенето на масло не съм толкова сигурен,но не ми се вярва да гори както ти казваш "много" и какво означава много?
Иначе съм почти сигурен ,че ако подкараш Равката ще ти хареса повече от Санта Фе-то.
Re: Мнения за RAV4 2,2D4D 2007
Публикувано на: 31 Юли 2010 14:56
от jim_beam
ivo_dedko написа:Здравейте, колеги. Понеже не разбирам много от Тойота (карам Santa Fe 2007г) реших да се обърна за помощ към вас. Жена ми си е харесала един RAV4 2,2 D4D 2007 година. Дайте мнение, добър автомобил ли е, как е разхода (от Тойота казаха, че този двигател харчи много масло), заслужава ли си или не? Благодаря предварително.
за маслото отчасти е вярно,но с подходящо масло се сваля в нормални граници.изключение прави серията с дефектни сегменти колбеншмид,но ако е бил от тях вече да са му сменили мотора гаранционно.
имам същия,така че знам много добре за какво иде реч.
разхода зависи от много неща,аз имам 8,1 средно за почти 80к,но с много аутобан.иначе нормално 7-7,5 при кротко каране.
има някои нещица,които трябва да се огледат добре по двигателя,за подробности може да ми драснеш лс.

Публикувано на: 01 Авг 2010 12:11
от LEXUS
miLen4o написа:Иначе съм почти сигурен ,че ако подкараш Равката ще ти хареса повече от Санта Фе-то.
Абе и Санта Фе-то си го бива.

Публикувано на: 01 Авг 2010 14:51
от ivo_dedko
LEXUS написа:miLen4o написа:Иначе съм почти сигурен ,че ако подкараш Равката ще ти хареса повече от Санта Фе-то.
Абе и Санта Фе-то си го бива.

Точно това щях да кажа и аз

Обратното ми се струва по-вероятно, ти да харесаш Santa Fe-то

Публикувано на: 01 Авг 2010 23:36
от jim_beam
ivo_dedko написа:LEXUS написа:miLen4o написа:Иначе съм почти сигурен ,че ако подкараш Равката ще ти хареса повече от Санта Фе-то.
Абе и Санта Фе-то си го бива.

Точно това щях да кажа и аз

Обратното ми се струва по-вероятно, ти да харесаш Santa Fe-то

карал съм и santa фе,доста по-голяма кола е и не лоша,доколкото знам се оплакват от висок разход.малко по-тромав е от рава заради по-голямото тегло,но вътре в купето е по-добре обезшумен.сега не си спомням много добре,но май имаше и понижаващи предавки като истински джип.но с ориг. пирели сkорпион по-добре не влизай в бучумиша.
предишния модел е бил тотален флоп,само в сервиза е стоял,дали сега са го оправили актуалния не знам.
Публикувано на: 02 Авг 2010 00:30
от Me4oKyX
Ivo - що не прегледаш пазара за Киа Соренто !? Имайки Рав4 2007, бих ти препоръчал Киа-та или хюндайчето, но мисля, че Киа е по-добрия вариант. Този Рав4 дето си харесал, трябва да имаш на предвид, че вози много твърдо, направо дразнещо. Хубав е, икономичен е, пъргав е доста, няма особени проблеми, но от към комфорт си е направо ужас..... Ако го вземеш, трябва да и поиграеш с него, за да оправиш част от недомислиците, а те не са малко.... Та ако не ти се занимава да правиш, по-добре Санта Фе, но определено прегледай Киа Соренто - ще ти допадне доста

Публикувано на: 02 Авг 2010 08:49
от ivo_dedko
jim_beam написа:ivo_dedko написа:LEXUS написа: Абе и Санта Фе-то си го бива.

Точно това щях да кажа и аз

Обратното ми се струва по-вероятно, ти да харесаш Santa Fe-то

карал съм и santa фе,доста по-голяма кола е и не лоша,доколкото знам се оплакват от висок разход.малко по-тромав е от рава заради по-голямото тегло,но вътре в купето е по-добре обезшумен.сега не си спомням много добре,но май имаше и понижаващи предавки като истински джип.но с ориг. пирели сkорпион по-добре не влизай в бучумиша.
предишния модел е бил тотален флоп,само в сервиза е стоял,дали сега са го оправили актуалния не знам.
Наистина е голяма кола, вози изключително меко за джип. Колкото до разхода- в града е убииствен - 11-12л, но извън градско е много добър. София-Петрич при скорост 90км/ч (не повече) даде разход 5,3л, а по магистралата към Игуменица 130км/ч - 7,5л.
За ускорението си прав, изключително тромав е. Хубавото е че има типтроник, които се води спортен режим, когато си на него ускорява по-бързо. Избягвам да го вкарвам в големи приключения, въпреки че е 4х4 (истинско, с блокировки), повече е като паркетен джип

Публикувано на: 02 Авг 2010 09:27
от jim_beam
@ Me4o
внимавай с препоръките,соренто е на едно от последните места по надеждност! не са го домислили нещо,иначе като дизайн и на мен ми хареса на времето,когато излезе модела.новия е доста по-различен,също не изглежда зле,но всеки нов модел си е риск,по-добре да се изчака за отзиви.
най-разумно е винаги фейслифт,за всяка марка важи!
та при рава фейслифта идва чак 2009,бих казал дори актуалния 2010.твърдото окачване го прави наистина некомфортен на лош път,но го лепи за асфалта и в завой е много стабилен.при всички случаи това е по-доброто решение,все пак колата е доста висока.има едни специални амортисори на кони,които са компромис,но са доста скъпи.
лично мое мнение-не взимай 2007,а търси фейслифт!
Публикувано на: 02 Авг 2010 11:06
от slowtraveler
Не знам, ама за мен джипа трябва да вози комфортно, защото колкото и да го мъчиш, не можеш да го накараш да 'лепи' на пътя в завои, а обикновено двата параметъра се взаимоизключват...
Преди време направих смешна една G-класа AMG с 5 или 6л двигател, която реши, че може да държи моето темпо в Петрохан (явно пътя бе познат на шофьора)...
На правите - изчезва в далечината, но като влязохме в завоите - умря тотално...
Накрая на една къса права не ускори както обикновено, и след като го изпреварих нямаше никакъв шанс да ме следва по завоите.
Ако някога си взема джип, ще е с комфортно и достатъчно 'меко' окачване, за да го ползвам по предназначение - по планините и без сериозно юркане.
А не да се правя на спортист по завои...
Публикувано на: 09 Авг 2010 12:00
от baba_metca
slowtraveler написа:
Ако някога си взема джип, ще е с комфортно и достатъчно 'меко' окачване, за да го ползвам по предназначение - по планините и без сериозно юркане.
Абе да ти кажа, ако ще го ползваш по предназначение по планините според мен окачването трябва да е по-твъричко, защото иначе на всяко залюшкване и по-рязко спиране ще има възможност да жулваш или удряш разни неща отдолу. Аз съм се возил в G класа май от 89г(може и 86г да е), къса база, ама баш, баш джип с ръчни блокажи и диференциали, 2.5л чист дизел, над 2тона тегло, като по републиканската пътна мрежа върви нормално с около 80км/ч, бавно и спокойно, и си вози почти като каруца, само че доста трудно задира по коритата на горските рекички. Но се ползва само към планината и обратно и когато има сериозен снеговалеж, за останлото време - лека кола. Ама има
offroad forum за тая работа.
Ако ще е само паркетен лъв, да кара децата на училище, качва бордюри и паркира по градинките може и по-меко окачване. За по-заможните естесвено винаги има и джипове с регулиране на окачването и др екстри.
Re: Мнения за RAV4 2,2D4D 2007
Публикувано на: 09 Авг 2010 14:05
от nowyaris
ivo_dedko написа:Здравейте, колеги. Понеже не разбирам много от Тойота (карам Santa Fe 2007г) реших да се обърна за помощ към вас. Жена ми си е харесала един RAV4 2,2 D4D 2007 година. Дайте мнение, добър автомобил ли е, как е разхода (от Тойота казаха, че този двигател харчи много масло), заслужава ли си или не? Благодаря предварително.
Виж ТЮВ за 2010 г.Там пише кои модели са най-читави за първите си 3 год.
Публикувано на: 09 Авг 2010 14:37
от Scott
slowtraveler написа:...не можеш да го накараш да 'лепи' на пътя в завои, а обикновено двата параметъра се взаимоизключват...
Не знам дали си карал X5/6 или Discovery, но са доста стабилни в завоите и същевременно комфортни. Не казвам, че са стабилни като 'спортно насочена' лека кола, но са светлинни години пред RX400h или Land Cruiser и Rav4
Относно Соренто - то е 'истински' джип с отделно шаси и не може да се сравнява с Рав или СантаФе.
Публикувано на: 09 Авг 2010 15:02
от Bass_Man
Да обаче взимат всички награди за най-скъпа поддръжка и най-много време в бокса . Докато с h-а ако няма пак някакъв тотален рикол най-вероятно само масло и бензин . А пък Крузера не знам някога да е имал спортни амбиции . Той си е джип и то доста скъп .
Така , като гледам май хибридите ще са следващите "истински" Тойоти .