Страница 1 от 1
Вибрации на купето NEW
Публикувано на: 28 Юли 2010 23:26
от nikeza
Четох темата на колегата
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=14575 , и при мен тресе купето най-чувствително при около 180 км/ч, на 160 не се усеща, на 185 изчезва, возих приятели ги питах дали усещат вибрациите на такава скорост, отначло се смееха за скороста, но после си признаха, че купето вибрира. Сменил съм дискове и накладки-предни, предни и задни биалетки, проверих гуми и джанти, карах на добри о по-лоши пътища, у нас и в чужбина, но проблема си стои. Не съм ходил до ТМ Ауто, не съм усетил шумове илидруги признаци, за да разгадая поблема. Колата е Авенсис 2006 г. 2,2 Д-4Д на 90 к км. Дали са карета, пружини или амортесьори, не знам какви са симптомите. Някакви идеи?

Публикувано на: 29 Юли 2010 13:17
от Nixter
Аве тресяла ти колата на 180км/ч. Карай си я и не търси под вола - теле. Т'ва номална скорост ли е, че да не усещаш никакви вибрации и шум laugh.gif
Публикувано на: 29 Юли 2010 22:22
от nikeza
не пуснах темата да си спамим, че няма какво да правим, явно има проблем - я с карета, я с тампони, я с нещо друго, ако знаех "вервайте ми"

не бих занимавал някого тук, но ако някой е имал подобен проблем, нека сподели !
Публикувано на: 31 Юли 2010 04:13
от Bass_Man
Качи колата на подемник и виж дали пак ще го има . И един да седи от долу и да слуша , и да опипва за вибрации .
Публикувано на: 31 Юли 2010 11:08
от diver
Bass_Man написа:Качи колата на подемник и виж дали пак ще го има . И един да седи от долу и да слуша , и да опипва за вибрации .
Хуя е че като я качи на подемник и карантията висне, я ги има я не....
Публикувано на: 02 Авг 2010 01:18
от Bass_Man
diver написа:
Хуя е че като я качи на подемник и карантията висне, я ги има я не....
Ако са от диф или скорости ще ги има ама ако са от полуоски , лагери , главини или нещо по окачването може и да ги няма .
Полуоските може да се хванат евентуално в крайните положения на волана .
Би трябвало тези неща да ги насочат .
Публикувано на: 17 Авг 2010 22:46
от nikeza
Така, борбата с тези вибрации не беше лесна и отне много време, но оправих проблема :
1. Ходих до ТМауто - вдигнаха колата на подемника и след дълго разглеждане можеше само да се констатира - задна дясна гума имаше изкривяване и на горе, и на долу, и на ляво и на дясно. Разбрахме се да отида с колата да ми направят, където и да е, баланс на гумите.
2. Отидох на гумаджия, веднага ми каза, без а да парави баланс, а само завъртя проблемната гума - гумата е крива. Гумата е само на 1 сезон, лятна, карана е около 6-7 000 км. - " GoodYear " . OK, казвам, купувам нова и сменямe. Речено - сторено, НО правя нов тест и купето пак тресе при голяма скорост по-малко, но тресе.
3. Започвам да разменям местата на предни със задни гуми и пак правя тест, но уви тресе.
Два дена ходя до ТМауто и говоря с момчето какво съм направил, какво съм теставал и на края намират време за мен, защтото аз нямам записан час за преглед и ремонт и наистина от сервиза праваят всичко по силите си да ме вместят във работното си време за да гледат да ми решат проблема.
4.Колата се качва на техния стенд за сходимост и се оказва, че задните колела не са както трябва, прави се коригиране, правя тест с висока скорост - колата не тресе !!!
Павил съм сходимост преди време на други места, но явно човека не си е свършил работата, не че тук са най-добрите, но в ТМауто момчето от лично любопитство се зачовърка с проблема.
Публикувано на: 17 Авг 2010 22:53
от scorpion
nikeza написа:
...
4.Колата се качва на техния стенд за сходимост и се оказва, че задните колела не са както трябва, прави се коригиране, правя тест с висока скорост - колата не тресе !!!
Павил съм сходимост преди време на други места, но явно човека не си е свършил работата, не че тук са най-добрите, но в ТМауто момчето от лично любопитство се зачовърка с проблема.
Много добре колега, че си споделил решението на проблема. Очевидно не е от полския двигател и скорости, а и просто няма как да е от тях biggrin.gif
И все пак 180 км/ч си е висока скорост за БГ пътища, така че не препоръчвам ...
Поздрави !
Публикувано на: 17 Авг 2010 23:35
от Bass_Man
Зизи ти нещо , като съдбата ли се изживяваш ве човек ? Я се кротни малко - приятелски съвет !
Относно проблема съвсем спокойно от сходимост могат да стават чудеса . Принципно "реглаж" трябва да се прави при всяка смяна на гуми или джанти .
Публикувано на: 19 Авг 2010 01:01
от Bass_Man
nowyaris написа:Ако си на системи в болнично легло доктора си е нещо като съдба.Ако си с блокирал двигател в сервиз-майстора си е нещо като съдба.Ако си в стриптийзбар украинката сие нещо като съдба.Какво те притеснява?А за реглажа си много прав,ама нещо стана скъпичък.
В много голяма грешка си ! Съдбата е това , което би трябвало да ти се случи , а участта е реално това , което се е случило . Иначе казано ако трябва да се гътнеш на масата на доктора и не се промени нещо така , че участта ти е да живееш си умираш пред погледите на голям екип . И обратното ако съдбата ти е да умреш на масата но участта ти стане да живееш този голям екип ако не внимава може да си помисли , че той е причината ти да си жив , а не че е инструмент в ръцете на съдбата .
Принципно доктора е светнат на нещата и за това му казвам да се поуспокои защото явно нещо се е попретоварил тези дни .
Иначе ме притеснява , че хора , които си нямат никаква идея за какво говорят ръсят коментари на всякъде .
Относно реглажа ако ти е скъп да не се чудиш ако колата ти тресе или се държи странно в различни ситуации . Между другото бензина и нафтата също не са без пари !
Публикувано на: 19 Авг 2010 10:22
от rudolf
nikeza написа:не пуснах темата да си спамим, че няма какво да правим, явно има проблем - я с карета, я с тампони, я с нещо друго, ако знаех "вервайте ми"

не бих занимавал някого тук, но ако някой е имал подобен проблем, нека сподели !
позатрих малко оффтопици.
колеги моля ви не бъдете първосигнални и се придържайте към идеята на раздела.