Страница 1 от 11

toyota corolla Tsport

Публикувано на: 24 Юли 2010 18:22
от wu-gangsta
Zdraveite,ako moje nqkoi da mi dade pove4e info za corolla Tsport.
Interesuvat me i dvigatelite VVTL-I dali sa dobri ili ne?
Imali nqkoi tozi model i kakvi problemi dava nai 4esto?
Kakvo mislite za Tsport s turbo kompresor?

Blagodarq predvaritelno. thumbsup.gif

Re: toyota corolla Tsport

Публикувано на: 24 Юли 2010 19:09
от diver
wu-gangsta написа: Kakvo mislite za Tsport s turbo kompresor?
А какво мислите за извънземните.. виждали ли сте ги....

Публикувано на: 24 Юли 2010 19:12
от nowyaris
Едни мънички,зеленички,с антенки на главичките и турбинка в задничето.

Re: toyota corolla Tsport

Публикувано на: 24 Юли 2010 19:18
от Scott
wu-gangsta написа:Kakvo mislite za Tsport s turbo kompresor?
Да не говориш за T-Sport Compressor?
Не мисля че е пускана в континентална Европа, ама не ти пречи да си я направиш - земаш си един суперчарджър от ТТЕ

Публикувано на: 25 Юли 2010 14:32
от wu-gangsta
Blagodarq, za infoto no dali turboto suzdava problemi.
Chuval sum 4e skapva dvigatelite.No i bez turbo pak e mnogo dobre 192 kon4eta pod kapaka e chudesno biggrin.gif

Публикувано на: 25 Юли 2010 15:11
от Bass_Man
И аз съм чувал доста неща но дали са истина ?

Публикувано на: 25 Юли 2010 17:12
от diver
wu-gangsta написа:Blagodarq, za infoto no dali turboto suzdava problemi.
Chuval sum 4e skapva dvigatelite.No i bez turbo pak e mnogo dobre 192 kon4eta pod kapaka e chudesno biggrin.gif
Ся ако се и замислиш как се вадят тез коне от 1.8 без принудително пълнене, ще е чудесно... После може да погледнеш и въртящия момент и ускорението. След това вероятно е готино да почетеш малко как се турбинира атмосверен двигател, накрая вероятно ще стигнеш до извода че нема много смисъл....Може и по обратния ред, наливаш една торба пари в нещо дето няма много смисъл, после си купуваш сток турбо кола biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Публикувано на: 25 Юли 2010 20:40
от wu-gangsta
Blagodarq, za otgovora da ti kaja 4esno ne mu razbiram tolkova biggrin.gif
az nqma da turbiniram nishto zashtoto horata sa go napravili ve4e,ako mojeh da turbiniram neshto shtqh da rabotq v toyota.
biggrin.gif blagodarq otnovo za vsi4ko :thumbsup:
Ako beshe se sbluskval s takuv dvigatel shte she dami otgovorish s nqolko dumi biggrin.gif bye

Публикувано на: 26 Юли 2010 00:49
от Bass_Man
wu-gangsta написа:.......................
az nqma da turbiniram nishto zashtoto horata sa go napravili ve4e,ako mojeh da turbiniram neshto shtqh da rabotq v toyota.
..........................
В смисъл , че в Тойота работят само турбинатори ли ?

Публикувано на: 26 Юли 2010 01:57
от Arc7ic
diver написа:Ся ако се и замислиш как се вадят тез коне от 1.8 без принудително пълнене, ще е чудесно...
ха ха има коли дето са 1.3 двигател и са 193 коня (заводско без никви турбота, компресори) така че какъв е проблема да е 192 коня :?

Публикувано на: 26 Юли 2010 06:33
от nowyaris
Arc7ic написа:
diver написа:Ся ако се и замислиш как се вадят тез коне от 1.8 без принудително пълнене, ще е чудесно...
ха ха има коли дето са 1.3 двигател и са 193 коня (заводско без никви турбота, компресори) така че какъв е проблема да е 192 коня :?
Колега,не спори с DIVER,щото не знаеш в какъв екшън попадаш.

Публикувано на: 26 Юли 2010 07:24
от b_d
Arc7ic написа:
diver написа:Ся ако се и замислиш как се вадят тез коне от 1.8 без принудително пълнене, ще е чудесно...
ха ха има коли дето са 1.3 двигател и са 193 коня (заводско без никви турбота, компресори) така че какъв е проблема да е 192 коня :?
Арееее, поредния "разбирач"...

Публикувано на: 26 Юли 2010 08:56
от slowtraveler
Има такива двигатели, че докарват и към 250к.с., ама не са бутални, ами роторни....
А Тойота май в близките векове не е правила роторни двигатели....

Публикувано на: 26 Юли 2010 08:56
от diver
nowyaris написа:
Arc7ic написа:
diver написа:Ся ако се и замислиш как се вадят тез коне от 1.8 без принудително пълнене, ще е чудесно...
ха ха има коли дето са 1.3 двигател и са 193 коня (заводско без никви турбота, компресори) така че какъв е проблема да е 192 коня :?
Колега,не спори с DIVER,щото не знаеш в какъв екшън попадаш.
А може и ти да ми обясниш где ги тея заводски 1.3 200 коня атмосферни двигатели? Ще се радвам на поредната мозъчна пръдня, щото ме съмнява и ти и другия разбирач да обясните нещо смислено.
slowtraveler написа:Има такива двигатели, че докарват и към 250к.с., ама не са бутални, ами роторни....
А Тойота май в близките векове не е правила роторни двигатели....
250 коня на РХ-а са битурбалани, атмосферния е бая по-малко, върви прилично, но още усещам лютивина в очите, от изгорялото масло biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Публикувано на: 26 Юли 2010 08:57
от slowtraveler
diver, изпреварих те с няколко секунди с обяснението, което навярно са чели в интернет 'заинтересованите лица' tongue.gif

П.С. Ренезиса на мазда RX8 е атмосферка....
Затова го плюха, че е по-маломощен от турбинираната RX-7....
Иначе за маслото - прав си, че и люти и в джоба - ползва са само едно масло, произведено за конкретния двигател...