Страница 1 от 2

спортен въздушен филтър

Публикувано на: 20 Юли 2010 13:35
от lucy23
искам да ви питам имали смисъл да слагам,че цената доста ме стресира..........
http://bgcarshop.com/product_info.php?c ... s_id=52470
попринцип знаех,че са по 100лв някаде.....Селика ввти 2000г.....

Публикувано на: 20 Юли 2010 15:58
от stepa
Ами ако се разровиш малко ще си отговориш и сам.

Но за какво да си дашаш партите за нещо което не носи нищо повече от това че като отвориш капака има тъкъв филтър.

Публикувано на: 20 Юли 2010 19:54
от lucy23
еми....то има много мнениа по тоя ? .......но все пак благодаря!!!!

Публикувано на: 20 Юли 2010 23:05
от Bass_Man
Аве филтъра наистина не струва повече от 150лв. Цената е такава заради тъпата тръба !
И да смисъл има ама надали ще го усетиш .

Публикувано на: 21 Юли 2010 00:53
от lucy23
qsno.........OK

Публикувано на: 21 Юли 2010 12:54
от Bass_Man
За моята кочинка в Импас ( вносителя на K&N ) имаше кит , който беше супер смешен едва ли не с един преходник и ми обявиха цена около 800лв. Проверих после за JR ( в хеед ) и там кита беше около 150лв.
А в и-бей изпуснат почти нов K&N заедно с кита и дебитомера за 50$ така , че за такива неща в БГ никога не трябва да се хвърля човек на първото .

Публикувано на: 21 Юли 2010 14:29
от stfn
Цените в БГ са доста високи да, но това не означава, че няма смисъл от този филтър или, че не струва.
Intake вариантите са доста скъпи но затова при тях има голяма разлика при работата на двигателя и си заслужават праите, докато при панелните филтри на К и Н не са нищо по-добро от това, че не се налага да го сменяш а да го почистваш......аз лично съм с панелен такъв и мога да кажа, че няма промяна в поведението на двигателя освен, че харчи малко повече с този филтър а дали върви повече с него не мога да определя, докато с така наречения Intake смело потвърждавам разликата.
Луси23, колега това си заслужава остава да решиш дали ти се дават толкова пари...по-евтино ще ти излезе ако си го поръчаш от Ломбард _www.lombard.bg чрез elay или които и да е сайт.
виж тук какво става с филтри като за теб:

http://www.autopartswarehouse.com/searc ... cessories)

копирай това, че не работи като връзка да се вмъкне нещо и ще видиш!

Ломбард работят с 30% от цената на доставката за тях плюс 6 КЯА за килограм и ще ти излезе по-евтино![/url]

Публикувано на: 21 Юли 2010 21:02
от lucy23
мерси за инфото............

Публикувано на: 22 Юли 2010 01:49
от Bass_Man
stfn написа:Цените в БГ са доста високи да, но това не означава, че няма смисъл от този филтър или, че не струва.
Никой не е казал , че не струва !!! Но със сигурност не си струва парите ако е повече от 200лв. !
stfn написа: Intake вариантите са доста скъпи но затова при тях има голяма разлика при работата на двигателя и си заслужават праите, докато при панелните филтри на К и Н не са нищо по-добро от това, че не се налага да го сменяш а да го почистваш......аз лично съм с панелен такъв и мога да кажа, че няма промяна в поведението на двигателя освен, че харчи малко повече с този филтър а дали върви повече с него не мога да определя, докато с така наречения Intake смело потвърждавам разликата.
.........................
Ако нямаш динографика е безмислено да го твърдиш !

Публикувано на: 22 Юли 2010 09:07
от stfn

Публикувано на: 22 Юли 2010 12:40
от diver
При 3.5 литров матор 10 коня е ташак и няма се усетят. Смятай при мотор на 50% отдолу като кубатора къв ще е ефекта....

Публикувано на: 25 Юли 2010 01:52
от lucy23
еми.........с тая кубатура 10 коня с 1.8 ще качи 5 коня и о6те 15 от 4ип......и си станаха 20 кон4ета.......те се наварзват нещата......или греша....163 звучи някак си по добре от 143:)!!!!!

Публикувано на: 25 Юли 2010 01:54
от lucy23
еми.........с тая кубатура 10 коня с 1.8 ще качи 5 коня и о6те 15 от 4ип......и си станаха 20 кон4ета.......те се наварзват нещата......или греша....163 звучи някак си по добре от 143:)!!!!!

Публикувано на: 25 Юли 2010 02:30
от Bass_Man
Колега динографики из интернет колкото щеш ! Говорихме за твоите усещания и за твоя ефект !
lucy23 написа:еми.........с тая кубатура 10 коня с 1.8 ще качи 5 коня и о6те 15 от 4ип......и си станаха 20 кон4ета.......те се наварзват нещата......или греша....163 звучи някак си по добре от 143:)!!!!!
А ти имаш ли го с дино как твоя двигател ще качи 15 коня със стандартен филтър та , като му сложиш спортния да качи още 5 ? Че да не стане , че тия 15 коня са със споретн филтър , спортна изпускателна система , раздвижни колела и некой други работи .

Публикувано на: 25 Юли 2010 17:00
от diver
lucy23 написа:еми.........с тая кубатура 10 коня с 1.8 ще качи 5 коня и о6те 15 от 4ип......и си станаха 20 кон4ета.......те се наварзват нещата......или греша....163 звучи някак си по добре от 143:)!!!!!
И още 5 от сини пръскалки, 3 от реснички и 8 за пернишки номер....Къде го тоя чип колега, дай да го видим? Или познаваш един дето е чул че Иван от Перник има познат който е чипосал една тойота....