Страница 1 от 1

dat4ik ABS

Публикувано на: 15 Юли 2010 15:45
от kirobass
Здравейте съфорумци, отскоро карам тойота корола версо д4д2.0 90к.с. 2002г. от преди месесц ми светна лампичката на абс оказа се че е преден десен датчик , но май са много скъпи , при диагностиката излезе , че имам и теч от водната помпа въпреки че нивото на течноста си е в нормите вече повече от 5 месеца. Дайте ми съвет как да постъпя и от каде да намеря датчик,а незнам дали е замърсен или просто изключен?

Публикувано на: 15 Юли 2010 18:29
от diesel_power
Изключи го от буксата и виж дали дава някакво съпротивление,ако не отрежи го някъде по-близо до самия датчик на място където няма да се пречупва и мери пак.

Не трябва да се влияе от мръсотия,най-вероятно е прекъснат кабел.

Публикувано на: 15 Юли 2010 23:00
от Bass_Man
Датчика не вярвам да е много скъп , а помпата задължително я смени защото иначе рискуваш да ремонтираш целия двигател !

Re: dat4ik ABS

Публикувано на: 16 Юли 2010 19:47
от djofi_m
kirobass написа:.. при диагностиката излезе , че имам и теч от водната помпа въпреки че нивото на течноста си е в нормите вече повече от 5 месеца...
това като грешка в компютъра ли го прочетоха защото звучи смехотворно, щото другата по реална диагностика се извършва на око в областа под двигателя(говря за петната по асфалта).

Публикувано на: 19 Юли 2010 18:00
от kirobass
Не , видяха го с огледалце, имаше като засъхнало оранжево петно на самата помпа.

Публикувано на: 19 Юли 2010 18:34
от martod
kirobass написа:Не , видяха го с огледалце, имаше като засъхнало оранжево петно на самата помпа.
Точно така се диагностицира водна помпа.. :thumbsup: Послушай Бас ман и си смени помпата на време, че сега е точно сезона на прегрятите коли.. smile.gif

Публикувано на: 19 Юли 2010 18:37
от kirobass
Благодаря, ще ви послушам разбира се, само не мога да си обясня защо няма петна по асфалта и нивото в разширителното казанче си е ОК като е студена колата на мин като е топла на макс?

Публикувано на: 19 Юли 2010 19:50
от Uncle Dido
Защото засега само сълзи и при загрят мотор се изпарява. А сълзенето започва при температурното разширение на мотора.