Страница 1 от 1
проблем с ускорението
Публикувано на: 14 Юли 2010 20:47
от The_Teacher
Здр., моля за мнения относно следния проблем с Авенсис 1, D4D:
От няколко дни насам при студен двигател, същият пали след две завъртания, като досега палеше от първия път, дори при -20. Наред с това ми се случи на няколко пъти, но не постоянно, когато колата достигне 2600 оборота, при почти пълна газ, да спира ускорение, след което се оправя и си върви нормално.
Ако някой има идея на какво се дължат посочените проблеми, моля да даде съвет.
P.S Колата се кара само с хубава нафта, или поне за такава я продават, като филтрите, маслото и акумулатора са сменени отскоро.
Публикувано на: 14 Юли 2010 21:46
от Daria
Здр, близо една година се борих със подобен проблем.Пак така прекъсваше, около 2500 - 2600 оборота като я настъпех рязко.Смених клапан на високото налягане на турбото не беше той, нов дебитомер и той не беше.И така нема оправия.Четири пъти ходих в тойота на диагностики и нищо, докато един ден запали много трудно и повече от 2000 оборота не искаше да вдигне, ама грам душица немаше в нея.Тогава я закарах при един познат диагностик и си каза болката, която беше: код на грешката P1228 (programa Bosch) и пишеше следното: Дозиращ възел на гориво отклонение при регулиране.Тоест, оказаха се клапани на горивна помпа.Разбира се това е моят проблем, а може и твоят да е същият.Купих ги през форума за 450лв. и колата се оправи.Пуснал съм тема за кода на грешката и за клапаните можеш да ги погледнеш.Дано да съм ти полезен с тази информация.Мойта кола е РАВ4 Д4Д 2003.
Публикувано на: 16 Юли 2010 20:07
от djofi_m
колко скоро си смнял горивния филтър. и аз така си изкарах акъла.
Публикувано на: 16 Юли 2010 23:30
от martod
Daria написа:Тогава я закарах при един познат диагностик и си каза болката, която беше: код на грешката P1228 (programa Bosch) и пишеше следното: Дозиращ възел на гориво отклонение при регулиране.Тоест, оказаха се клапани на горивна помпа.
Браво на този приятел .. biggrin.gif Това за петата диагностика ли става въпрос? ..
Публикувано на: 18 Юли 2010 14:26
от The_Teacher
Мерси, Daria за бързия отг-р и на всички писали по темата. Във връзка с проблема, ходих на комп. диагностика и се указа, че компютъра не разчита налични грешки. Оказа се че най-вероятната причина е зле работеща дюза, в резултат на "хубава" нафта и нагар в турбото. Посъветваха ме да сложа добавка за дизел.
Относно горивния филтър, го сменям на всеки 7500 км.