Страница 1 от 1
ПОМОЩ!!!НЕ ИСКА ДА ПАЛИ!
Публикувано на: 14 Юли 2010 09:20
от max_sport
Привет колеги!!!
Напоследък има много странен проблем!Сутрин като тругвам за работа колата си пали,обаче следобед като я понапече слънцето няма палене?Прави само едно цък,цък,цък или въобще не прави нищо,сеедно няма акумолатор, пък си има ток?Преди 2 седмици ми направи един гаден номер...на Лукойл слизам да си платя и един приятел понеже зад мен имало кола и тои се качил да запали.Връщам се аз и качвам се да запаля- няма.....само едно виене....Та закарах я на майстор и той ми каза , че някъф лагер на бендикс ли, на незнам си кво си и 40 кинта.Направи ми впечатление, че по бендикс и по двигателя нищо не беше пипано?Целия мотор е много мръсен, ако беше пипал щеше да остави следи?
Ако някой знае от кво може да е тва цъкане-нека сподели.
Предварително Ви благодаря!

Публикувано на: 14 Юли 2010 09:48
от NIXON
Здравей,
първо провери кабела от акумулатора към маса дали е стегнат хубаво. Имах подобен случай на Опела. Симптомите бяха същите.
Успех!
Публикувано на: 14 Юли 2010 11:07
от max_sport
Проверих го вече...не е от него...
Бладогаря за съвета все пак
Съмнявам се нещо да не са четки на стартера?
Публикувано на: 14 Юли 2010 11:55
от SFINKS
аок не върти стартера значи е той

Публикувано на: 14 Юли 2010 11:57
от philip
Четки на стартера. Чува се цъкане, но не върти.
Публикувано на: 14 Юли 2010 12:50
от extel
Клеморед на контактния ключ, провери ли?
Не е ясно какво точно караш, но при тойотите от 1997 до 2003 това е много чест проблем. Точно така се проявява- като я оставиш да я понапече слънцето и няма палене. Проблема е в една лигава пластмаса в клемореда, която след като се поизноси с времето при по- висока температура се разширява и няма палене.
Може да пробваш, като се случи отново, да натиснеш силно ключа надолу и така да завъртиш, ако успееш да запалиш, бъди сигурен, че е клеморед .

Публикувано на: 15 Юли 2010 09:27
от max_sport
Kолега, най-вероятно е клеморед...квото и да означава,щото наистина като понатисна ключа по рязко и тръгва да пали....
Мога ли да го сменя сам и как става смяната или си трябва майстор?

Публикувано на: 16 Юли 2010 20:02
от djofi_m
ако има виене е бендикс но това обикновенно се появява зимно време, когато е студено, ако не реагира изобщо, тогава е от паяка на контактния ключ а и проблема обикновенно се поява в горещини. най- бързото и ефтино решение е: изваждат се кабелчета от клемите където трябва да конталтуват пластинките и се връзват към допълнително ключе при което се сдобиваш с "ENGINE"-БУТОН biggrin.gif
ПП: този чарк е френски между другото.

Публикувано на: 17 Юли 2010 16:56
от extel
max_sport написа:Kолега, най-вероятно е клеморед...квото и да означава,щото наистина като понатисна ключа по рязко и тръгва да пали....
Мога ли да го сменя сам и как става смяната или си трябва майстор?

Би трябвало да можеш да го смениш, ако поне малко си в час с електротехника и механика

. Свалят се корите под волана за да достигнеш до клемореда и както се сещаш местото не е много комфортно за работа . Като начало, можеш да си поръчаш и закупиш съотвтната част, пък докато дойде ще решиш как да го направиш

. Цената от ТМ, беше някъде около 140 лв.
Публикувано на: 22 Юли 2010 09:56
от max_sport
Благодаря за информацията

Публикувано на: 22 Юли 2010 15:30
от KingSteve
И аз съм за клемореда. Преди ден излязох от сервиз където сменяха четки и включвател. Накрая се оказа клеморед. Нелепо. Симптомите ми бяха същите като твоите. Мери за 12V на бендикса като завъртиш ключа (на тънкото кабелче) да си 100% сигурен преди да дадеш едни пари.