Страница 1 от 1

Отопляеми седалки Авенсис 1

Публикувано на: 12 Юли 2010 12:48
от boqnkov_
Здравейте, колеги, миналата седмица си купих Авенсис 1 2.0ТД 99' комби и много му се радвам. :) Разбира се... сега ми е голям мерак да си я стягам. Не че има какво толкова де... ама все пак. Първият ми въпрос е:
1. Възможно ли е да имам подгряващи седалки, защото гледам под седалката има някакъв дебел сноп кабели с метален екран, които взизат в седалка и същия сноп го има от седалката към облегалката? Да обаче нямам изведени копчета за това нещо. Дали инсталацията си я има и ако я има къде е и мога ли лесно да си изведа копчета някъде и да си ги ползвам зимата?

2.Колата е с 4 ел стъкла и моето (шофьорското) има режим AUTO, който много често ми прави парчета. Като е свалено стъклото и цъкна ауто да се вдигне само, то се вдига само 2 - 3 см и пак си слиза до долу. Другата мизерия е ако все пак си тръгне нагоре, стига до края, затваря си се и веднага след това се отваря отново с 10 - 15 см. Та... къде да търся проблема, защото ще се забърквам сам да си слагам аларма + модул за вдигане на стъклата.

3.С какви размери са предните и задните говорители във вратите и от къде най - лесно мога да "вляза" в купето от двигателния отсег с дебел кабел, който ми е нужен за аудио система.

4.Защо при запален мотор, като включа вентилатора и оборотите се вдигат, без да въм включил климатика, нещо компа се лъже според мен. Вие какво мислите?

Публикувано на: 12 Юли 2010 13:42
от Petar
По т1 Ако имаш бутон до скоростният лост значи имаш отопление на седалките . Обикновено тази екстра се монтира ако колата има кожен салон . Въпреки че съм виждал и при текстил. А снопът кабели можеби е за въздушната възглавница на седалката и за регулиране на положението на седалката
т2 Зада се сваля само стъклото ти значи нещо го тормози . При мен този проблем гое правило когато стъклото мисе прибира почти до горе и точно когато влиза стъклото в уплънението и го връща абротно на долу .
т.4 Това сие нормално

Публикувано на: 12 Юли 2010 14:21
от boqnkov_
Колега, положението на седалките ми е изцяло механично. Да, има еърбег долу до колана, но защо този кабел ще отива към облегалката? А пък може и така да са го измислили японците. По проблема със стъклото. Значи проблема ми е механичен а не електрически така ли? Нормално ли е стъклото като е свалено наполовина като го хвана с ръката и да се повдига 2 -3 см (все едно само лежи на някаква релса без да е захванато за нея. Това го мисля защото като го свалям от най горно положение надолу в първия момент не мога да отворя прозореца 1 см да речем. Като задържа машинката започва да работи, а стъклото сякаш залепва за момент в най - горно положение, миг след това пада рязко 2- 3 см и си слиза нормално. Също така като се качва автоматично и ако реши да не слиза надолу се чуват 2 - 3 прещраквания и си се кротва. Благодаря на колегата за бързия отговор.

Публикувано на: 12 Юли 2010 14:29
от Petar
Защото въздушнатати възглавница се намира точно отстрани на облегалката на седалката пък и тези врътки за настроика на седалката предполагам че са на жила .А за стъклото най вероятно е износен механизъм на стъклоповдигвача

Публикувано на: 12 Юли 2010 19:03
от alex_varna
Вдига обороти , защото колата не е загряла. И моята прави така, когато е студена. Без значение дали искаш да духа топло или студено.

Публикувано на: 13 Юли 2010 10:55
от boqnkov_
Благодаря за отговорите колеги. Остана само въпроса от къде мога да вляза в купето от двигателния отсег. Има ли някъде гумена тапа или нещо такова да са предвидили конструктурите?

Публикувано на: 16 Юли 2010 16:10
от KingSteve
Добър въпрос! Аз не намерих такава преди време. Успях да прекарам 1 кабелче покрай оригиналния сноп от кабели близо до помпата на съединителя. За съжаление обаче той не води директно до двигателния отсек а кабела се отзова над кората на подкалника. Развих леко кората и го подведох към 1 от двете фабрични дупки близо до макферсона. Малко сложно но тогава не намерих друго решение.