Страница 1 от 9

Corolla Verso AR10 2.0 D4D или 2.2 D4D/D-CAT - мнения ?

Публикувано на: 04 Юли 2010 02:07
от didog
Привет!
Много харесвам този модел на Тойота и мисля да си го купя. Но преди това нека който кара такъв да сподели мнение, например кой мотор е по-добрия 2,0 или 2,2 а гледам че има и някакъв D-cat (177PS), та какво ще кажете и за него. Другото което е дали да бъде с климатроник или климатик и също за навигацията дали има карти за БГ? И не на последно място има ли значение от къде е внесен автомобила, понеже по форумите гледам че не пишат хубави неща за италианските автомобили.

Публикувано на: 04 Юли 2010 02:24
от Bass_Man
2.2 разбира се :thumbsup: .

Публикувано на: 04 Юли 2010 04:56
от Me4oKyX
2,0 ще иска смяна на маховик, който идва към 700лв, но и 2.2 ще го изиска рано или късно.... Щото и двете са еднакви в тоя си чарколяк.... А 2.2 D-Cat трябва МНОГО старателно да се грижиш за него, че иначе ще строши дюзите, а едната е към 650 ойро..... laugh.gif Но иначе 2.2 е като че ли по-добрия вариант, по-пъргав, 6 степенна кутия, по-икономичен, вече две такива нямат никакви проблеми, но с по-дебелко масалце rolleyes.gif Едната гони 80хил.км, другата е на 160хил.км...... грижи няма, но искат добавки за дизела и те, че иначе затлачват дюзите.... Но това си е проблем при всеки по-нов дизелов двигател тип Common rail, така че все ще ти трябват добавки :thumbsup:

Публикувано на: 04 Юли 2010 17:53
от jim_beam
аве я си вземи бензин да ти е мирна главата.и да не забравиш да почерпиш после! wink.gif

Публикувано на: 04 Юли 2010 18:12
от titorace
И аз съм 'ЗА' бензина. Но човека все пак пита кой от двата дизела да си вземе. 2.2 май е по-нов като модел, аз бих взел него.

Публикувано на: 04 Юли 2010 18:19
от jim_beam
titorace написа:И аз съм 'ЗА' бензина. Но човека все пак пита кой от двата дизела да си вземе. 2.2 май е по-нов като модел, аз бих взел него.
точно за тва си го взех и аз,но вече ще бягам оттам.имах впредвид ако иска човека да се учи от грешките на други,ако не да си чука главата.
wink.gif

ps:между другото знам един рав4 2.0 бензин с CNG(метан),оригинален c гаранция.предполагам можеш и версо да поръчаш с CNG,ако се интересуваш пиши лс!
wink.gif

Публикувано на: 04 Юли 2010 18:23
от zi_zi_top
А от къде ще зареждаш CNG в БГ? Ако искаш да го караш с пропан-бутан трябва да му сменяш дюзите.

Публикувано на: 04 Юли 2010 20:28
от Bass_Man
От всяка една метан станция .

Публикувано на: 05 Юли 2010 00:21
от didog
Аз определено искам да си взема дизелов автомобил. От 6-7 години карам само дизел и мисля че не бих се върнал на бензин. Около 3 години карах Пежо ХДИ, После Рено ДЦИ и сега карам Митсубиши ДИД и от толкова време и толкова марки несъм имал никакви проблеми с двигателите и с нафтата. Сега малко се разочаровах, като гледам какви неща се пишат за Тойотата. Да не говорим че незнам какво е това да доливам масло на двигателя, а като чета тук за тойота май ще трябва. Дали наистина има някакви сериозни проблеми с дизеловите двигатели на тойота? Ако е така ще се ориентирам към друга марка

Публикувано на: 05 Юли 2010 01:11
от Bass_Man
Ако си мислиш , че Тойота имат проблеми с двигателите не е лошо малко да пообиколиш и другите форуми за да разбереш какво значат проблеми ! Тука реално в техническите я има 5 сериозни проблема я не . И повечето се решеват с между 300 и 500лв . Тойота си пионери при дизелите и винаги са имали голяма традиция там .
Отиди във френския сервиз и ще видиш само ХДИ-та в сервиза . Отиди в мерцедес и ще видиш CDI-та и бензини за кутии . В БМВ същата работа . Какво ще си купиш дето ще е по-добро ? Може би VAG дето до сега откриваха топлата вода с помпа дюзата и чак сега правят рейка ? Дето имат най-скъпата ремъчна ангренажна система на света ? Също така е важно да се каже , че на французите ( PSA ) и на Mini малките дизели са правени с Тойота . Киа и Хуйдай дизелите каквото не е с Тойота е с Мерцедес .
Иначе на БМВ дизелите са наистина много добри обаче поддръжката е съвсеееем друга .

BTW : ти нова ли търсиш или втора ръчица ?

Публикувано на: 05 Юли 2010 01:36
от didog
Втора ръка ще търся, нещо 3-4 годишно. Значи както разбирам да си търся 2,2 мотора, а този Д-кат неразбрах какви са му проблемите, дали някой кара тойотка с такъв мотор да сподели впечатления.

Публикувано на: 05 Юли 2010 04:26
от rashkov
jim_beam написа:аве я си вземи бензин да ти е мирна главата.и да не забравиш да почерпиш после! wink.gif
добро мнение определено!

Абе явно на дизелите трябва да се сипва във Всеки резервоар добавка. И аз незнам вече?!? Ще напиша тук последния ми опит, от който вече ми втръсна. Тия коли са си супер, но не са напрявени за БГ.
Та, прибрах се от Турция (която псуваме за к'во ли не), като надъних 55 литра Шел Ви-пауър. 3.60 лева за литър!!! Човека на бензиностанцията ме гледаше като изумен, че търся да сложа и добавка и около 50 пъти ми повтори: "вери гууд дизел". Аз накрая кандисах и тръгнах така. Колата вървеше като Ф1 !!! АБСОЛЮТНО никакво тракане в ниските, тих мотор, жестока мощност !!! Умрях от кеф да я карам.
Дойде време да зереждам в БГ. От Свиленград почти до Пловдив има само пиратски станции. По едно време си мислех, че карам само на изпарения. Когато намерих ОМВ, събрах 52 литра - ПРЕМИУМ.
Седнах, тругнах леко на 1ва и още в двора на бензиностанцията се почна с ТРАКАНЕТО в ниските. Колата се "запуши" буквално. Все едно 20 к.с. изчезнаха. Е те това е! няма с кво да ги караме тиа коли тука в БГ. Пълни Лайна им сипваме.

Та 2.2 Д4Д, хубав е, кефи ме, ама за всички проблеми дето се пише си е верно.

1 съвет де - търси само СОЛ оборудване! И най-добре да е от БГ, че ако я внесеш от Италия или Германия, ще е на 200 000км. Там дизелите ги купуват, за да ги строшат от каране. Големи държави са и минимума, който правят за 1г. е 50 000км !!!!!!!

Публикувано на: 06 Юли 2010 00:11
от zi_zi_top
rashkov написа:...1 съвет де - търси само СОЛ оборудване! И най-добре да е от БГ, че ако я внесеш от Италия или Германия, ще е на 200 000км. Там дизелите ги купуват, за да ги строшат от каране. Големи държави са и минимума, който правят за 1г. е 50 000км !!!!!!!
Ако си ходил в тези страни сигурно си видял, че хората използват за по-големи разстояния високоскоростни влакове (TGV, Eurostar и др), а не се утрепват от шофиране.
За сравнение Париж - Лион: 1-ви вариант по магистралата с кола 5+ часа; 2-ри вариант с TGV 2ч 20 мин. Повярвай ми влаковете са пълни и то с прилично изглеждащи хора (публиката не е като на БДЖ)!
50-100 000 км годишно въртят определени фирмени коли на търговски представители, на които в пътуване им минава работния ден.
Работещия човек се качва на влака, сяда и си свършва някаква работа на лаптопа докато пътува или просто си почива.

Съветваш го да си търси кола от БГ, а същевременно пищиш за качеството на горивата тук + "чудните" ни пътища.
Приятелю, НЕ СИ КУПУВАЙ КОЛА ОТ БГ, защото е експлоатирана зле!

Публикувано на: 06 Юли 2010 00:15
от Vesko
didog написа:Втора ръка ще търся, нещо 3-4 годишно. Значи както разбирам да си търся 2,2 мотора, а този Д-кат неразбрах какви са му проблемите, дали някой кара тойотка с такъв мотор да сподели впечатления.
177кс двигателя не е продаван от БГ дилъра на тойота.

Иначе карам 2.2 150кс авенсис и без НИКАКВИ добавки си е много добре на малко над 110000км smile.gif И смяна на маско в официялният сервиз марка "тойота" :thumbsup:

Публикувано на: 06 Юли 2010 00:52
от Dizzle
didog написа:Аз определено искам да си взема дизелов автомобил. От 6-7 години карам само дизел и мисля че не бих се върнал на бензин. Около 3 години карах Пежо ХДИ, После Рено ДЦИ и сега карам Митсубиши ДИД и от толкова време и толкова марки несъм имал никакви проблеми с двигателите и с нафтата. Сега малко се разочаровах, като гледам какви неща се пишат за Тойотата. Да не говорим че незнам какво е това да доливам масло на двигателя, а като чета тук за тойота май ще трябва. Дали наистина има някакви сериозни проблеми с дизеловите двигатели на тойота? Ако е така ще се ориентирам към друга марка
За 32к масло не съм доливал. Сипвай нормална нафта и няма да имаш грижи. Единствения "проблем" е,че Д4Д са доста чувствителни към горивото. По-голям проблем от губене на мощност не съм имал.Предполагам така е направено нарочно с цел екология и икономия ( с нормално гориво няма грижи).