Страница 1 от 1
Bql pushek - Toyota land Cruiser
Публикувано на: 03 Юли 2010 11:07
от mvenci
Zdravejte,Nakratko 6te opi6a problema mi.Avtomobila mi e Toyota Land Cruiser 120 Prado 2005 god Dec.3,0 D4D 166ks .Problema e : pri palene samo na studen dvigatel ot auspuha izliza mnogo bql pu6ek (dimna zavesa).Tova prodaljava naj mnogo pyrvite 100 metra i sled tova napylno iz4ezva.Prez studenite meseci tova pak go ima6e ,no v po-malka stepen.4uh mneniq za zapu6en katalizator za azotnite okisi i za povreden dat4ik za vhodq6tiq v dvigatelq vyzduh. Mnogo e obyrkva6to.Molbata mi e ako nqkoj se e sre6tal s takyv problem da mi dade nqkakyv syvet ili da mi dade link za da pro4eta ne6to za tova.
Predvaritelno blagodarq.
Venci Manov
Публикувано на: 03 Юли 2010 11:35
от franko
Здравей колега 95% сам сигурен че това е само конденз.Докато обикалях по автокъщите пробвах около 10-ина Авенсиса на всички в началото излизаше бял пушек и след това изчезваше.Но ако при температура на вън над 30градуса пак пуши може и да е нещо друго.Незнам дали сам бил полезен,но това са ми впечатленията
Публикувано на: 03 Юли 2010 11:35
от jim_beam
явно става въпрос за конструктивната особеност да се събира масло в турбото,мисля мечокух го беше обяснил.ставаше въпрос ако колата е оставена на наклон.
по принцип би трябвало към студената част на турбината да няма масло,сиреч трябва нещо да се подмени.ако може някой техн. грамотен да обясни моля.
аз мога да кажа само едно,което прочетох в един форум,че човек би трябвало да кажем на определен пробег да проверява състоянието на турбото.откача се само тръбата на студената част и се гледа дали има масло.явно с течение на времето там започва да прониква масло от двигателя,което се засмуква и изгаря в цилиндрите и оттам белия пушек.
понеже маслото има много по-висока темп. на изгаряне,както и образува нагар това при определен момент може да доведе до тотална повреда на мотора.редовно се получавало при vw-ауди тди.
получавало се както си караш изведнъж се изфорсира двигателя без да подава човек газ,понеже е навлязло повече масло от турбото.
но тук има професионалисти,които могат да дадат съвет по въпроса.
Публикувано на: 03 Юли 2010 11:44
от franko
Мисля,че когато гори масло пушека е в синьо,а колегата казва бял пушек
Публикувано на: 03 Юли 2010 11:50
от jim_beam
по принцип си прав,обаче когато дефектира турбото пушека е точно бял и гъст като облак,виждал съм го на камион как изпушва.конденз е съвсем различно и при дизел почти липсва или само за съвсем кратко време.