Страница 1 от 1

За конденза и ксенона да ви питам :)

Публикувано на: 02 Юли 2010 22:54
от ntashev
Здравейте хора. От два дни съм собственик на Авенсис '05, 2.0D4, но за съжаление има малък проблем, който ми пречи да се зарадвам на машинката както си му е реда.

Историята е следната - взех колата от ТМ Ауто, хората я бяха 'проверили', пък аз от повече от ентусиазъм и не по-малко от глупост изобщо не се сетих да проверя светлините дали са ок. Съответно се оказа, че в десния фар има конденз, а вечерта установих, че десния ксенон и левия габарит ги няма. Както и да е, ходих пак, говорих с хората, обясниха ми разни неща за цените и в общи линии накрая днес стигнах до Инес Ауто, за който вече на няколко места прочетох доста неласкави мнения, но малко късно.. бития бит... Пича днес свали фара, изсуши го, наистина крушката беше сдала, сложих две нови Eagle Eye, левия е слънце, но десния почти го няма. Оказа се че баласта явно доста е поплувал и е клеясъл стабилно и според човека е тръгнал към светлината и той, а освен това лещата е супер прашна и то отвън - т.е. във уж херметическата част. Както и да, сложихме новата крушка, момчето омаза де що имаше улътнения със силикон и уж всичко ок.. но след дъжда пак има конденз вътре.

И след всичко това да питам за съвет - дайте препоръка къде в София да намеря читави майстори, който да не свалят по три кожи на час и да не си оставят ръцете. Вече почвам да се чудя дали да не взема сам да се опитам да го разкостя тоя фар и да го почистя, знам че става полека с горещ въздух, докато се отлепи стъклото, но не знам после с какво да го залепя. Другото е, че ще се сменя някога баласта е ясно, кажете горе долу колко му е нормалната цена като ориентир - по възможност оригинален някакъв.

Публикувано на: 03 Юли 2010 00:52
от Me4oKyX
Оригинален ?!?!? За кое и спрямо кое ще е оригинален тоя баласт ?! Ако искаш може и Бачо Кико да пише на него, това прави ли го оригинален ?! happy.gif Искаш качествено нещо, но "оригиналните" неща свършиха още 90-те.... началото .....
Та, фара принципно можеш и сам да го оправиш, стига да имаш желание и доста търпение. Да не говорим, че спокойно ако имаш каско, може да го "оправиш" и да си сложиш нов, като трябва после само да минеш през бат Кики да ти ги полира и си чисто нов.

За ксенона не мога да разбера, защо повечето хора отиват или на най-скъпото или на най-евтиното, но никога не гледат тук.... Точно в този форум сме разискали темата КСЕНОН от всякъде, като ясно е подчертано плюсове и минуси да различните продавачи, защото най-малкото съм работил с тях, дори с ИНЕС ауто, и вече над 6 години с ксенони и други подобни... Ако беше ползвал търсачката преди да се наденеш някъде, щеше да останеш доста по-доволен rolleyes.gif Затова сме изписали толкова много, за да е по-лесно на всеки при разни проблеми и чудения... И не на последно място - колата със заводски ксенон ли е!?, че не си упоменал тая подробност, а има доста голямо значение :thumbsup:

Публикувано на: 03 Юли 2010 09:15
от Vesko
На авенсис фабричният баласт не може да се подмени без смяна на целият фар. До колкото знам на авенсис фабричният ксенон има проблеми с рефлектора, скапва се и не свети. Също така при конденз във фабричният ксенон влагата се стича на дъното на фара, а точно там се намира фабричният баласт. Той не е херметичен и влагата прониква в него и го скапва доста бързо.

Публикувано на: 03 Юли 2010 10:26
от ntashev
МечоКух - че съм се наденал, наденал съм се, но все едно вече... Иначе ксенона е заводски, само на късите. За съжаление Веско май е прав, защото като го гледах фара свален хич не мога да си представя конектора на баласта как може да се промуши от неговото си легло до крушката... dry.gif

Публикувано на: 04 Юли 2010 04:50
от Me4oKyX
Ела при батко да видиш, как може всичко да се смени, без да ти сменям фара, да не говорим, че след малка манипулация, ремонта на фара ще ти струва много малко.... Да не говорим, че с нищо няма да засегнем работата на фара по никакъв начин - всичко ще си е като заводско :whistle: :thumbsup: