Страница 1 от 2

RAV 4 - изкривен спирачен диск

Публикувано на: 30 Юни 2010 15:39
от kokobokobg
Имам изкривен спирачен диск. Колко е допустимото отклонение - 1или 2 стотни? Ако някой знае моля да пише,че нещо ме тренират в ТМ Ауто!

Re: RAV 4 - изкривен спирачен диск

Публикувано на: 30 Юни 2010 16:30
от Scott
kokobokobg написа:Имам изкривен спирачен диск. Колко е допустимото отклонение - 1или 2 стотни? Ако някой знае моля да пише,че нещо ме тренират в ТМ Ауто!
5

Публикувано на: 30 Юни 2010 17:17
от kokobokobg
Опа, при мен е 8. В сервиза ме омагьосват (щото е в гаранция),че диска трябвало да е така за да се отваряли накладките,защото иначе щели да стържат постоянно-БАСИ! При спиране от 130 km/h. спирачният апарат го хвща паркинсона.Добре,че е на задно колело - иначе...
Благодаря!

Публикувано на: 30 Юни 2010 17:20
от Scott
kokobokobg написа:Опа, при мен е 8.
Някои производители на афтъмаркет дискове дават 8 стотни като маскимално. При всички положения не би трябвало да имаш проблеми ако е само 8. Как разбра че спирачния апарат вибрира? Да не са износени водачите на спирачния супорт?

Публикувано на: 30 Юни 2010 17:20
от lubosh
това с отварянето на апарата ми хареса. Аз не съм голям специалист, но мисля, че апарата си има ход и го връща самата помпа.

Публикувано на: 30 Юни 2010 17:50
от kokobokobg
Scott написа:
kokobokobg написа:Опа, при мен е 8.
Някои производители на афтъмаркет дискове дават 8 стотни като маскимално. При всички положения не би трябвало да имаш проблеми ако е само 8. Как разбра че спирачния апарат вибрира? Да не са износени водачите на спирачния супорт?
Предполагам,че е така.Незнам дали вибрира , но ако кажа че кривината е по-голяма от 8 , дали ще има други призводители,които имат по-големи допуски ? Умишлено писах 8 ! Четох , че max е 0,02 мм.

Публикувано на: 30 Юни 2010 18:18
от Scott
kokobokobg написа:
Scott написа:Как разбра че спирачния апарат вибрира?
Предполагам,че е така.Незнам дали вибрира , но ако кажа че кривината е по-голяма от 8 , дали ще има други призводители,които имат по-големи допуски...
Нещо не схващам - имаш истински проблем или 'тренираш' TM Ауто :whistle: Задни дискове много рядко (да не кажа никога) се кривят в срока на екслпоатация.

Публикувано на: 30 Юни 2010 18:36
от diesel_power
Допустимото е до 0.05 мм, мери се на 10 мм от външния ръб.

Публикувано на: 30 Юни 2010 18:37
от kokobokobg
Scott написа:
kokobokobg написа:
Scott написа:Как разбра че спирачния апарат вибрира?
Предполагам,че е така.Незнам дали вибрира , но ако кажа че кривината е по-голяма от 8 , дали ще има други призводители,които имат по-големи допуски...
Нещо не схващам - имаш истински проблем или 'тренираш' TM Ауто :whistle: Задни дискове много рядко (да не кажа никога) се кривят в срока на екслпоатация.
Имам проблем с крив спирачен диск. Никого не "тренирам". Просто се мъчат мен да "тренират" , като ми дават несериозни доводи за кривината на спирачният диск. До сега съм доволен от сервиза и от отношението им към мен!
Благодаря за вниманието и отделеното време !

Публикувано на: 30 Юни 2010 21:43
от Espace&Yaris
lubosh написа:това с отварянето на апарата ми хареса. Аз не съм голям специалист, но мисля, че апарата си има ход и го връща самата помпа.
Връща го уплътнителната гума между буталото и цилиндъра. Тя се усуква при натиска и после връща буталото. Не прахозащитната, а другата вътре.

Публикувано на: 30 Юни 2010 22:25
от diesel_power
Espace&Yaris написа:
lubosh написа:това с отварянето на апарата ми хареса. Аз не съм голям специалист, но мисля, че апарата си има ход и го връща самата помпа.
Връща го уплътнителната гума между буталото и цилиндъра. Тя се усуква при натиска и после връща буталото. Не прахозащитната, а другата вътре.
Явно и ти не си виждал спирачен цилиндър и някой те е налъгал още по-жестоко.

Публикувано на: 01 Юли 2010 00:49
от Scott
diesel_power написа:Явно и ти не си виждал спирачен цилиндър...
Едно време за руските коли имаше хубави ръководства с картинки - ето една от тях:

Публикувано на: 01 Юли 2010 12:23
от kokobokobg
Намерих във форум за BMW друго мнение.

http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 8a7ebb9473

Публикувано на: 01 Юли 2010 18:26
от Espace&Yaris
diesel_power написа:
Espace&Yaris написа:
lubosh написа:това с отварянето на апарата ми хареса. Аз не съм голям специалист, но мисля, че апарата си има ход и го връща самата помпа.
Връща го уплътнителната гума между буталото и цилиндъра. Тя се усуква при натиска и после връща буталото. Не прахозащитната, а другата вътре.
Явно и ти не си виждал спирачен цилиндър и някой те е налъгал още по-жестоко.
biggrin.gif Виждал съм и съм наясно с принципа на действие. Май теб са налъгали - още по жестоко.
Най-лесния начин да се убедиш е като сменяш накладки. Връщаш буталото и преди да сложиш новите нека някой припомпи един-два пъти. Ще забележиш как буталото излиза и после леко се връща.

Публикувано на: 02 Юли 2010 14:22
от dimvex
kokobokobg написа:Опа, при мен е 8. В сервиза ме омагьосват (щото е в гаранция),че диска трябвало да е така за да се отваряли накладките,защото иначе щели да стържат постоянно-БАСИ! При спиране от 130 km/h. спирачният апарат го хвща паркинсона.Добре,че е на задно колело - иначе...
Благодаря!
laugh.gif Пич ти направо ме разсмя!Кой е тоя сервиз?!За да зная..