Страница 1 от 2

Разлики между Land Cruiser за България и такъв за ЕС?

Публикувано на: 30 Юни 2010 10:39
от msi200
Някой да знае, дали има ли разлика в сглобката на джиповете, ако примерно колата е поръчана от Немски или Български дилър на Тойота?

Публикувано на: 30 Юни 2010 11:41
от мехаННика
При положение че джиповете се сглобяват само в Япония,и като си представиш българския пазар спрямо световния как мислиш, дали някой ще се занимава?

Публикувано на: 30 Юни 2010 14:00
от msi200
Знам че се сглобяват само в Япония.

Също така знам, че от Тойота ни водят за Европейски пазар, т.е. теоретично за Германия и Бг са същите.

Обаче 2 неща ме объркват - 1-во, за пръв път в БГ цената е по-ниска, отколкото в Германия. Не се оплаквам, де :) И второ, от Германия могат да се поръчват разни екстри, като например хладилна жабка, а от БГ не става - тук може да се избира само цвят на боята и кожата.

Публикувано на: 30 Юни 2010 14:54
от baba_metca
Ако става въпрос за 150, точно това го има във Executive оборудването "Хладилна кутия в централния подлакътник".

Странно е, че в днешно време не предлагат някои екстри изобщо. За разлика в оборудването пр тая жабка да я има в Германия още при Coмfort да, ама изобщо да липсват. Интересно ми е те какво ти отговарят ако им направиш на въпрос, че дадена екстра изобщо не я предлагат.

Публикувано на: 30 Юни 2010 15:17
от msi200
Става въпрос за 200-та серия. И има някакви такива дребни разлики с Немските, поне при екстрите. Като ги питах защо не могат да се индивидуализират колите, ми показаха програмата за поръчки на Тойота. И наистина единствените възможни опции от там бяха цветовете отвън/отвътре. Докато на toyota.de на самия конфигуратор го има coolbox-а. Притеснява ме, да не би като колата се поръча от България, да ползват по-некачествени материали.

Публикувано на: 30 Юни 2010 15:27
от Scott
msi200 написа:... Притеснява ме, да не би като колата се поръча от България, да ползват по-некачествени материали.
Най-вероятно щом няма индивидуализация предлагат по-евтини екземпляри предварително конфигурирани от дилъра (може и залежали), но материалите са същите, не се притеснявай. Все пак е Тойота, а тяхната система за качество покрива целия цикъл - от парчето желЕзна руда до първата пръдня на дилъра върху новата тапицерия. Тюх, не можах да го кажа хубаво като LEXUS, но смисъла е същия. biggrin.gif

Публикувано на: 30 Юни 2010 21:34
от jim_beam
дали се сглобяват само в япония е съмнително.
при LC внимавай само едно- прадо версията е тотално дърво.а иначе тук в австрия има един базисен модел който е нещо като прадото,спестени са всички възможни системи по сигурността,айрбеци както и маса други неща!
значи избягвай базисния модел за по-сигурно!
ако говорим за V8 той верно май е японски!

Публикувано на: 01 Юли 2010 10:44
от kofarata
Обаче 2 неща ме объркват - 1-во, за пръв път в БГ цената е по-ниска, отколкото в Германия.
Разликата идва от това, че нас ни водят развиващ се пазар и ни зарибяват с по-ниски цени. Такава политика водят доста производители. smile.gif

Re: Разлики между Land Cruiser за България и такъв за ЕС?

Публикувано на: 01 Юли 2010 16:57
от dimvex
Не се чуди за цената.Има дилъри внасят от UAE-/емирствата/,а от там като купиш 10 броя,цената е съвсем прилична.Най-хубавото е че можеш да си сигурен,че колата е японска.Бай араб не признава сглобки от скоро пръкнали се производители.Затова си плща ,като арабин...:)

Публикувано на: 02 Юли 2010 17:24
от Selskio ergen
Prado се води General спесификация тя се прави по опоскана защото е предназначена за движение в по тежки условия и е максимално опростена. Не е приятно да ти се счупи някоя сложна джаджа в пустинята

Публикувано на: 02 Юли 2010 17:28
от baba_metca
msi200 написа:Става въпрос за 200-та серия. И има някакви такива дребни разлики с Немските, поне при екстрите. Като ги питах защо не могат да се индивидуализират колите, ми показаха програмата за поръчки на Тойота. И наистина единствените възможни опции от там бяха цветовете отвън/отвътре. Докато на toyota.de на самия конфигуратор го има coolbox-а. ....
Тука вече може да се каже, че съм шашнат. НЕ мога да повярвам, как в 2010г. в кризино време, някой човечец иска съвсем доброволно да си даде парите за студена жабка и те да НЕ могат да му ги вземат. Аз ако бях на тея, щях да поръчам от някой дилър на части и да ти я сглобя, само и само да ти взема парите. Нима щеше да знаеш, че са я нямали като екстра. Тези или са супер лоялни, или нещо не им се прави бизнес, дано да е първото.

Публикувано на: 03 Юли 2010 01:31
от Me4oKyX
Мецо - определено не са първото, просто не само не им се прави бизнес, ами още повече, че дори да искат, не могат.... Просто не им се отдава, ама хич..... :whistle: А лоялни надали я има тази дума в речника им laugh.gif

Публикувано на: 03 Юли 2010 14:29
от zi_zi_top
Това е линк към архивни спесификации на модели на Тойота, които са се предлагали от 2004 до 2008 г. във Великобритания.

http://www.toyota.co.uk/cgi-bin/toyota/ ... chive_2004

Всеки може да чете и да сравнява с това, което е купил в БГ през същия период.

П.С Не мога да си представя как в някой завод има специален конвейр за БГ, още по малко цех за hand made for BG. wacko.gif

Публикувано на: 03 Юли 2010 19:42
от jim_beam
zi_zi_top написа:...

П.С Не мога да си представя как в някой завод има специален конвейр за БГ, още по малко цех за hand made for BG. wacko.gif

ясно е,че няма такова нещо,всички нови коли също в бг са OEM.обаче като следя от известно време оплаквания на колеги тук имам чувството,че се предлагат доста залежали коли.
давам веднага пример с 2.2Д4Д мотора:
моята е произведена края на 2006 и имаше следните производствени дефекти- гарнитура на главата,капак на клапаните(теч на масло),слаб съединител,ЕГР от старите(бързо-затлачващ се),много трудно превключване на скоростите с прехъркване.при фейслифта 2008 тези проблеми уж са отстранени,обаче тук във форума има отзиви,че коли след 2008 дават пак същите признаци.
оттам си вадя извод,че е възможно непродадена стока отнякъде из европа да се засилва насам при евентуални промоциални цени,но за търговците,май не за крайния клиент.
че подобни ходове се правят е 1000%,например последните промоции на хонда акорд в германия-всички до една от русия(с 2.4 мотор).няма да изпадам в подробности,но ще кажа евала на немците,които ги пуснаха с около 40% отстъпка! макар че при тях не става въпрос за залежали бройки,а за внезапна промяна на митническите разпоредби на блядовете!
ако и тойота бг би подходила по тоя начин,надали някой от вас би имал нещо против да вземе кола,стояла примерно 1 год. в някой склад нали?

Публикувано на: 04 Юли 2010 19:20
от gena_bs
За Land Cruiser 200 series нищо не мога да напиша, освен, че се произвежда и в Tianjin China. Моделът е на базата на платформа Lexus от 2008.
Служебните ни Hilux с 4 врати всичките са от Дърбан, РЮА (Република Южна Африка). Има си етикети навсякъде, където не се виждат от пръв поглед. Вносител - ТМ. Да не ви казвам какво е качеството... Все едно са сглобявани в Турция! За съжаление не си спомням датата на производство.