Страница 1 от 3

problemo s mo6tnosta sled smjna na masloto za purvi put

Публикувано на: 30 Юни 2010 01:15
от merko
sled 1 va smjna na d4d 22 08 god na 10000 km kolata se spuna.oborotite se vdigat mnogo po burzo ot predi i ne se iztrelva na 2000 obr kakto praveshe. pomognete

Публикувано на: 30 Юни 2010 01:37
от Me4oKyX
оборотите се вдигат по-бързо, ама колата се е спънала !?!?? И ако напишеш въпроса си формулиран и с пълна и правилна информация, може наистина някой да ти помогне с нещо...... rolleyes.gif И на БЪЛГАРСКИ ако може....

Публикувано на: 30 Юни 2010 08:37
от scorpion
Вероятно и сигурно е психологически ефект. Не вярвам смяната на маслото да е повлияло на динамичните качества на автомобила. След смяната да си сменил горивото ???? И аз смених на 12К за пръв път маслото но освен разлика в поведението между ШЕЛ и ОМВ дизел (от първия трака повече в ниските обороти ?!?) не виждам.

Апропо след смянаат на маслото,както и при изваждането от магазина, нивото е с около 5 мм над показателя на щеката. Според мен люскането на 6 литра масло е малко пресилено и максимата на Мечо Пух за "повечето" не ми се струва резонна ....

Публикувано на: 30 Юни 2010 14:55
от merko
извиняваи те.просто вчера се бях побьркал.......колата е авенсис 2.2 дизел о8 година.преди на около 1800 оборота колата започваше да ускорява доста рязко и почти не се налагаше да минавам теси обороти дори и при изпреварване.нямаше нужда да подавам газ.оборотите се вдигаха изкл. бавно и за една година не се е налагало да минавам 2200 обр.влязох за гаранциона смяна на масло и като си я взеь имаше голяма разлика в пожедението на колата.ускорението на 1800 изчезна колата започна да върви все едно е без турбо.започна много бързо да изпълва оборотомера и трябва да стигам до 3000 обр за да се движи както преди и то пак без рязкото ускорение....няма го този ряз...карахте я с тези от тм ауто и те казаьа че им изглежда супер-на 4500 въртяла гуми, а аз никога не сум стигал до тези обр.!!!!!!!!!!!!
ако някои е имал подобен проблем или има идеи за нещо щте съм много благодарен да ми помогне.

Публикувано на: 30 Юни 2010 15:00
от merko
и за дизела-преди да влезе и след това беше пълна с едно и същто гориво от което сипвам цяла година.....

Публикувано на: 30 Юни 2010 15:21
от Scott
merko написа:... им изглежда супер-на 4500 въртяла гуми...
A тези дето им изглежда супер, нещо буталили са по колата освен смяна на масло. Щом е гаранционна, да не са правили ъпдейт на софтуера по предписание на Тойота?

Публикувано на: 30 Юни 2010 15:38
от merko
уж нищто друго не били питали... и аз ги питах за нещто такова...

Публикувано на: 30 Юни 2010 15:40
от sacho7803
Scott написа:
merko написа:... им изглежда супер-на 4500 въртяла гуми...
A тези дето им изглежда супер, нещо буталили са по колата освен смяна на масло. Щом е гаранционна, да не са правили ъпдейт на софтуера по предписание на Тойота?
и аз съм чувал че ъпдейтват софтуери.дори при последното обслужване на служебната зафира го ъпдейтнаха но не намерих никва разлика в нищо.друг вариант е докато са се дупили да сменят филтъра и маслото да са бутнали някоя букса или вакумче или....нещо си там sad.gif

Публикувано на: 30 Юни 2010 16:11
от scorpion
Не ми се вярва без да информират собственика, че ще подменят софтуер на автомобила или каквот и да е дрго. По-скоро и аз си мисля, че може да са разкачили волно или неволно някой кабел или маркуче. Но все пак изглебда доста станно. Аз бий я закарал веднага обратно в сервиза за диагностика.

Публикувано на: 30 Юни 2010 17:16
от merko
сега е там.обадиха се 4е ни6то не виждат и да си я взема а те щтели да мислят по въпроса?!!!!!!!!!!!!!!! незнам какво да кажа.....

Публикувано на: 30 Юни 2010 19:24
от rashkov
по описани прилича на НЕ-включване на турбо-то. Турбото включва ли се? Можеш ли да разпознаеш?
Абсолютно същото стана при мен като се запуши ЕГР-то, но това не е твоя случай. ПРосто симптомите бяха абсолютно същите. Реално турбото не се включваше.

При теб включва ли се турбо?

Публикувано на: 30 Юни 2010 20:06
от ceko26
Сменили са ти нещо по колата.Огледай какво е пипано, откачано и др.

Публикувано на: 01 Юли 2010 22:35
от nikolov22
вариантите са или вакума на турбината или гумения маркуч на дросела е малко тъпо направен и се вади самичък или интерколера се е откачил от бъзите връзки

Публикувано на: 02 Юли 2010 10:55
от coolone
Относно ъпдейтването на софтуера - да, ъпдейтват го! Но към по-добро естествено. Аз съм със същия мотор и след първата смяна на масло колицата започна да върви по-добре.
Чувал съм една теория, не знам дали е вярно, че компа се адаптира към стила на каране. И ако са го флашнали при ТО1 сега ще му трябва време( по-скоро км) да натрупа архив и да се ''обучи''
Някой знае ли повече подробности за това ''обучаване'' на ЕКУ-то ?? или да пуснем отделна тема unsure.gif

Публикувано на: 02 Юли 2010 16:56
от Me4oKyX
Щом колата ти качва обороти по-бързо, значи определено работи по-добре, така че нещо не разбирам какво се чудите и вайкате ?!?! Как ще вдига по-бързо оборотите, а турбото няма да работи ?!? Как ще работи без да прекъсва или да глъхне, ако тубропътищата не са у ред ?!? Изобщо поне замисляте ли се като ги говорите ?! Това, че вече го няма трапа преди 2000об си повече от подобрение, защото и кик-а на турбото е заличен. Т.е. практически при теб турбо дупката не се усеща грам! Или диагностицираш колата МНОГО погрешно, или просто колата ти е тръгнала качествено и равномерно през всички обороти.... Не може да вдига обороти по-бързо от преди, а да се оплакваш, че не върви.... Ако искаш мога да ти демонстрирам как ще ти ускорява колата без турбо.... По никой начин няма да е по-бързо качването на обороти...... Дори да има грешка, при тези обяснения, надали някой ще успее да помогне, ако ИЗОБЩО има за какво да се помага :whistle: