Страница 1 от 1

Търся инфо за двигател 1KZ-T,на Тойота 4Рънър3,0д

Публикувано на: 24 Юни 2010 22:25
от nedbmw
Ще ви бъда много благодарен ако някой ми даде информация за зацепването на зъбните колела на посочения двигател ,че съм разхвърлял един ,а пък не виждам да има някакви белези по колелетата. unsure.gif

Публикувано на: 24 Юни 2010 22:45
от Bass_Man
Я виж по тази схема дали няма да ги видиш :
http://www.4x4.ee/docs/Toyota/Timing_belt_lc42td.pdf

или тази :

http://hiluxsurf.co.uk/forums/showthread.php?t=59948

Публикувано на: 24 Юни 2010 22:54
от nedbmw
Не колега това е от Ауто Дата за смяна на ремъка ,а мен ми трябва по сложната част ,а това е ангренажа или по точно там дето се задвижват масленнта помпа,балансиращите валове ,горивната помпа ,и някой други колела. wacko.gif

Публикувано на: 24 Юни 2010 23:08
от Bass_Man
Значи второто със сигурност не е от Аутодата . Иначе щом ти трябва нещо по-подрибно си свали един мануал за точния модел или виж в All Data ако го има модела в щатите .

Публикувано на: 25 Юни 2010 23:24
от nedbmw
Колеги намерих кавото ми трябваше в клуб OFF road Bulgaria от един линка за ръководство на английски език.Значи ако някой се интересува има малки цифрички на зъбните колелета от "1"до"5",като всяка цифричка от едното колело (примрно: "1")трябва да съвпадне с други две 1-ци на друго зъбно колело и така до "5".Ако случайно са изстрити (липсват)бележете с център, щото после става мнооооо трудна. smile.gif

Публикувано на: 26 Юни 2010 08:41
от TATI
Браво, че си намерил, но можеше да постнеш линка тук, за да може ако някой колега има подобно питане, по-лесно да намери решението на въпроса. :thumbsup:

Публикувано на: 29 Юни 2010 11:35
от nedbmw

Публикувано на: 29 Юни 2010 22:48
от diesel_power
Обърни внимание дали има една зъбчадка която е разделена на две,между двете има пружина която трябва да е в натегнато положение ,за да обира луфта на зъбите.

Публикувано на: 30 Юни 2010 06:37
от nedbmw
Да колега зъбното колело е направено така за тази цел.В ръководството е дадено и как се разглобява ,а също и как се блокира в натегнато положени е с едно дорниче,което е с резба М6 а стеблото му е 7мм за да е по плътно в отвора и да има съосие в трите секции на зъбното колело.Линка много бавно се зарежда от сървъра поне при мен е така ,а пък и не съм все още наясно как се копира работещ такъв и за това съм му написал данните такива каквито ги виждам. rolleyes.gif