Страница 1 от 1
Консултация изпускателна система за Селика ST202
Публикувано на: 24 Юни 2010 11:31
от Дон Хуан
Колата е Селика GT ST202 6 gen. с стокова генерация и само крайното гарне е на JASMA JAPAN (страхотен звук при високи обороти и тишина при ниски)
Пред мен имам оферта спортни колектори и меката връзка до катализатора на същата фирма JASMA:
Въпроса ми е следния:
тъи като колекторите и меката връзка са с по голям диаметър от преходното гърне което е след катализатора и преди краиното (с по малък диаметър) има ли смисъл да ги слагам - за промяна на преходното гърне и крайното пари няма за да се сменяват...
На мястото на катализатора ще се слага резонатор с същия диаметър като новите но все пак дали има смисъл ако след това се смалява диаметъра дори и с много МАЛКА разлика???
Ако имате експириънс съветвайте!
CHEERS
p.s.
също така ме интересува кой материял за тръбите и резонатора са най добър

Публикувано на: 24 Юни 2010 12:49
от F20C
Да,има смисъл да ги слагаш,но разбира се още по добре ще е като всичко е с една големина.Разлика ще усетиш голяма.Слагай пък като събереш пари за тръбите ще стане перфе.Имай предвид че дори и с по малките тръби ще има промяна в силата на звука

Публикувано на: 24 Юни 2010 12:54
от Bass_Man
Всъщност на подобен въпрос няма еднозначен отговор . Ако гониш само звук няма абсолютно никакво значение , даже по-тънката тръба ще звучи по-ниско . Ако гониш и вървеж само диното може да каже кое има смисъл и кое не . Но за разлики от 2-3мм въобще няма да се разбере .
Публикувано на: 24 Юни 2010 13:06
от Дон Хуан
Bass_Man написа:Всъщност на подобен въпрос няма еднозначен отговор . Ако гониш само звук няма абсолютно никакво значение , даже по-тънката тръба ще звучи по-ниско . Ако гониш и вървеж само диното може да каже кое има смисъл и кое не . Но за разлики от 2-3мм въобще няма да се разбере .
ok
благодаря за съветите
а относно матеряла на тръбите кам и след резонатора има ли значение или каквито има в наличност?
Също така гледам че облицоват колекторите с топлинна изолация....но някои твърдят че самата изолация изгаряла за няколко месеца и нямала смисъл от нея....вие на каво мнение сте?
cheers
Публикувано на: 24 Юни 2010 15:14
от Bass_Man
Ами може да ти дойдат един два коня в повече и да ти е малко по-студено в коша . Ама няма голям смисъл за теб .
За матриала се гледа да е нещо тънкостенно за да е леко . Съответно с тънкостенно по-трудно се работи и е по-скъпо .
Публикувано на: 24 Юни 2010 20:06
от Uncle Dido
Ще има донякъде ефект, особено като си пуснеш цялата генерация на съответния диаметър.
Не е лошо колекторчето, добре е да го увиеш с керамична лента.
Имай предвид, че в началото газовете са с голяма скорост и температура, по-назад скороста намалява, та не е лошо да ти е същия диаметър тръбата, ако не и по-голям за по-добро "продухване".
Неръждаемата тръба е скъпа, но държелива, алуминизираната е евтина, но ще те изкара две - три години.
Същото важи и за резонатора, като някои имат посока на монтаж.
П.П. Цъкни на подписа ми.
!@
Публикувано на: 27 Юни 2010 19:25
от Дон Хуан
Fido Dido написа:Ще има донякъде ефект, особено като си пуснеш цялата генерация на съответния диаметър.
Не е лошо колекторчето, добре е да го увиеш с керамична лента.
Имай предвид, че в началото газовете са с голяма скорост и температура, по-назад скороста намалява, та не е лошо да ти е същия диаметър тръбата, ако не и по-голям за по-добро "продухване".
Неръждаемата тръба е скъпа, но държелива, алуминизираната е евтина, но ще те изкара две - три години.
Същото важи и за резонатора, като някои имат посока на монтаж.
П.П. Цъкни на подписа ми.
Ако колата беше в БГ щях да я направя при Вас със сигурност
Все още се чудя дали да слагам резонатор на мястото на катализатора който е нов - опасявам се да не брамчи много колата,както и дали ще има ефект от това!Какво мислиш по въпроса?
CHEERS
p.s.
бях ти пратил PM но.....
Публикувано на: 01 Юли 2010 14:24
от xtreme
Ефекта няма да го усетиш и звука ще се промени доста. Т.е ако сега ти харесва как звучи остави катализатора.
Публикувано на: 08 Юли 2010 20:42
от Дон Хуан
xtreme написа:Ефекта няма да го усетиш и звука ще се промени доста. Т.е ако сега ти харесва как звучи остави катализатора.
Мерси за съвета - ще оставя катализатора! - чисто нов е
Доста хора ме посъветваха това....след 1-2 седмици ще сложа колекторите и меката връзка и предполагам ще има само по добър звук колата - едва ли ще се усети разлика във вървенето но па е нещо biggrin.gif
CHEERS
Публикувано на: 09 Авг 2010 09:53
от Дон Хуан
dnes slojit trabite
daje obliakoh kolektorite
...katyo zvuk v po goliamite oboroti ima malka razlika - po zlobno zvuchi - no e malka - i tova e super zashtoto dostatachno buchi celicata - tochno i za tova izbrah tazi street legal marka - JASMA
...kato varvej - sled 5000 rpm kolata nabira po dobre!
s dve dumi sam dovolen!kakto mi preporachaha kolegite si ostvaih novia katalizator i sledvashtia go rezonator vapreki che imash razlika na trabata s 1 santimetar!
cheers
