Страница 1 от 1

ако някой може да помогне

Публикувано на: 20 Юни 2010 09:48
от sporter
здр. карам Corolla E10 Si 4afe 1.6 16v 1993 от извесно време ми се появи следният проблем, първо до като е карах изведнаж започна да пуши един бял дим отзад но беше за кратко около 10 мин.след< форсиране> след което изчезна, сега забелязах че от аспоха ми хварля вода и от прачката за маслото като е форсирам на място и сам я извадил хварля и масло, иначе маслото несе е пресекло савсем нормален цвят си е не е загубила мощност но това силно ме притеснява. ако някой може да помогне да каже каквое и евентлално горе доло колко парички да си пригорвя за ремент а и някои добар майстор ще сам ви много благодарен.
Благодаря ви предварително !!!

Публикувано на: 20 Юни 2010 10:19
от LiakaDJ
Колега , аз с моите бегли познания в тази област какво мога да кажа . Водата от ауспуха е конденз за който не бива да се претисняваш . Хвъргането на масло през пръчката когато нея я няма също е нормално , доколкото аз съм запознат . А белия пушек за който говориш (при форсиране) е най-вероятно заради износени сигменти ако е при палене там причинат може би щеше да бъде в клапаните . Както казах моите познания в тази област са на доста ниско ниво за съжаление , а във форума има хора които наистина разбират за това виж и ТЯХНОТО МНЕНИЕ .

Публикувано на: 20 Юни 2010 10:22
от Daria
Здрасти колега, имах едно фиат пунто 1.7 тд и когато го закарах при майсторите да му правят турбинката, единия го запали и вдигна пръчката на маслото, форсира го и отвътре(пръчката на маслото) духаше въздух т.е подкартерни газове с капчици масло и ми заявиха, че двигателят е за ремонт(поне сегменти задължително трябвало да сменя, иначе не ми дават гаранция за ремонта на турбината).Аз не разбирам, но така казаха тогава майсторите.

Публикувано на: 20 Юни 2010 10:49
от zi_zi_top
Има едно техническо понятие - перфузия на ДВГ. То отразява точно това "духане и хвърляне на капчици масло".

Помолете някой ваш познат с по-нова кола да направи това упражнение с пръчката на маслото или с капачката на маслото и ще видите, че и неговият ДВГ също е за ремонт по тези показатели. biggrin.gif
Важно е какви газове излизат от гърловината и от тръбичката на пръчката.
Иначе това са обичайни трикове на повечето "майстори", а ако го мислят наистина - e*e ти майсторите. laugh.gif

Спортер, по твоето обяснение никой не може да ти даде диагноза на повредата. Желателно е колата да се види от истински майстор.

Публикувано на: 20 Юни 2010 11:15
от martod
zi_zi_top написа:
Помолете някой ваш познат с по-нова кола да направи това упражнение с пръчката на маслото или с капачката на маслото и ще видите, че и неговият ДВГ също е за ремонт по тези показатели. biggrin.gif

Спортер, по твоето обяснение никой не може да ти даде диагноза на повредата.
Зизи, не бъркай иззпаренията с капките масло.. tongue.gif
Новият двигател ще изкара масло през щеката, ама друг път, т.е. след 10-15 години... smile.gif
И при колегата има 2 варианта- или счупени, или яко износени сегменти ..При тези 2 положения двигателя вади масло през щеката... :thumbsup:
Има и един по безболезнен вариант, запушена картерна вентилация, нека първо него провери колегата, ама едва ли ще е само това .. smile.gif