Страница 3 от 7

Привет и от мен

Публикувано на: 14 Юли 2010 14:26
от Sten79
Искам да споделя и моето мнение по въпроса. Първо много се кефя на Me4oKyX , много му отива името като чета какво коментира biggrin.gif !
На мен лично не ми допада тази идея, но всеки си взима сам решенията wink.gif и незнам какво лошо има човек да си каже мнението, особено ако разбира от тези неща, но както навсяде е пълно със "всезнайковци", които критикуват другите, но това си е техен личен проблем! Ако беше правилно мисля, че одавна щеше да се препоръчва да се ползва този метод smile.gif Успех на всички решили да го пробват :thumbsup:

Публикувано на: 15 Юли 2010 09:26
от mitoko
2т масло + карбуратор + 2т цикъл = трабант

2т масло + суперфНННННо пръскащи под високо налягане, скъпи като цена ДЮЗИ = разходи за мало + разходи за ремонт следствие на слагането на масло
2т масло + катализатор = същото като горното
2т масло + 4т цикъл = същото като горното

ако нещо не е ясно питайте smile.gif

Публикувано на: 15 Юли 2010 22:47
от nowyaris
nikolov22 написа:тука трябва едно пояснение за всички експерти сегашните дизелови двигатели нямат ама нищо общо с масово използваните по нашите пътища
90-95година производство
Те новите дизели да не са с делко и свщи и да палят горивната смес с искра.Имат си много общо даже със старите дизели 90-95.Например нафтата си е една и съща и за стари,и за нови/от магазина де/.

Публикувано на: 15 Юли 2010 22:49
от Bass_Man
И до там свършва общото .

Публикувано на: 15 Юли 2010 23:15
от nowyaris
Bass_Man написа:И до там свършва общото .
Приятелю,темата тръгна от нафтата.Като знам кви лайна има в нея по нашите бензиностанции-1:200 - нали се сещаш.

Публикувано на: 16 Юли 2010 00:34
от Bass_Man
По-напред има сметки ако искаш виж ги .

Публикувано на: 16 Юли 2010 07:11
от nowyaris
mitoko написа:2т масло + карбуратор + 2т цикъл = трабант

2т масло + суперфНННННо пръскащи под високо налягане, скъпи като цена ДЮЗИ = разходи за мало + разходи за ремонт следствие на слагането на масло
2т масло + катализатор = същото като горното
2т масло + 4т цикъл = същото като горното

ако нещо не е ясно питайте smile.gif
Не ми е ясно,след като Джими и много други го правят от много време,тези сметки как ги правиш.Джими ти каза,че се слага специално двутактово масло,а не М10Д.

Публикувано на: 16 Юли 2010 07:11
от nowyaris
mitoko написа:2т масло + карбуратор + 2т цикъл = трабант

2т масло + суперфНННННо пръскащи под високо налягане, скъпи като цена ДЮЗИ = разходи за мало + разходи за ремонт следствие на слагането на масло
2т масло + катализатор = същото като горното
2т масло + 4т цикъл = същото като горното

ако нещо не е ясно питайте smile.gif
Не ми е ясно,след като Джими и много други го правят от много време,тези сметки как ги правиш.Джими ти каза,че се слага специално двутактово масло,а не М10Д.

Публикувано на: 31 Яну 2011 19:54
от moloko
Не знам за 2Т масло в нафтата - трябва да кажа обаче че в почти всички авто форуми я има тази тема - Мерцедес, BMW, Нисан , Рено, естествено VW, Ауди струвами се ,че и Хонда видях..... Навсякъде има сипващи и не сипващи , а....... и Ситроен..... не съм оптимист за тая процедура.....

Това обаче ми се струва , че е много интересно . Няма нищо, че експеримента се провежда с ЛАДА - на газ.

50 километра без масло в двигателя.......!!!!!!!!!!!!!!
http://vbox7.com/play:634961b1

Публикувано на: 31 Яну 2011 20:12
от mitoko
nowyaris написа:
mitoko написа:2т масло + карбуратор + 2т цикъл = трабант

2т масло + суперфНННННо пръскащи под високо налягане, скъпи като цена ДЮЗИ = разходи за мало + разходи за ремонт следствие на слагането на масло
2т масло + катализатор = същото като горното
2т масло + 4т цикъл = същото като горното

ако нещо не е ясно питайте smile.gif
Не ми е ясно,след като Джими и много други го правят от много време,тези сметки как ги правиш.Джими ти каза,че се слага специално двутактово масло,а не М10Д.
глей ся smile.gif и на мен не мие ясно кои точно са тея МНОГО ДРУГИ, колко тоночо е това МНОГО ВРЕМЕ, кое е това СПЕЦИАЛНО 2Т МАСЛО .... и да по колко САЛГАТ....

Публикувано на: 31 Яну 2011 23:12
от sstefan
Двутактово масло, бензин,малко керосин........май и друго сипваха още-стари тираджийски иширети.Айде няма нужда.

Публикувано на: 31 Яну 2011 23:32
от mitoko
следващата неделя който дойде с дизел тойота или лексус ще го черпя с 100 мл. отлежало сингъл барел спешъл резерв синтетично 2т масло ... наздраве drunk.gif

Публикувано на: 01 Фев 2011 17:59
от nowyaris
То,Мите,2Т маслото е кат вазелина-който иска ползва,който не иска,не ползва.И аз понеже съм изключителен невежа,разпитвм непрекъснато и много хора ми отговарят,че дизеловото гориво заради разни еконорми не маже помпата достатъчно и е добре да се слага 1:200 или там някъде двутактово масло,бездимно,каквото се ползва за бензинови резачки.Приятел в Русе е дистрибутор на STILL и го вземам от него/за какви пари не е важно/и от декември слагам на бусовете.Помпите са механични,как е за новите не знам.Не усещам някаква разлика,май сутрин по-лесно вдига нафтата.Ама ако не помага,поне не пречи,като вазелина.Всъщност на Вито-то май е електрическа помпата.Със сигурност не и пречи двутактовото касло.

Публикувано на: 01 Фев 2011 18:07
от mitoko
не прави на хитър а ми отговори на въпросите от предпосления ми пост smile.gif

Публикувано на: 01 Фев 2011 18:22
от nowyaris
Той предния пост показваше желание да почерпиш нещо си там.Отсега да знаеш,че пия бира-това питие дет си го описал не съм го и чувал.