Страница 1 от 2

Celica 5th gen сваляне на табло

Публикувано на: 15 Юни 2010 14:42
от PoluZaSpaL
Здравейте, момци.
Реших вместо да мърдясвам в жегите да свърша нещо, което искам от както съм взел колата - да сменя 'бекграунда' на километражал, да поосвежа осветленията, да изчагъркам бутоните за парното, така че да се виждат и в тъмно, а не само лампичките им и евентуално да измайсторя стрелките да светят (тук ще се допитам до техничари дали изобщо е възможно).

Всичко супер, но вчера като събличах таблото една част ми се запъна.
Не мога да дръпна панела достатъчно за да разкача кабелите, а очаквах да има празен ход и от тази страна. Един фр ми 'съобщи', че празен ход не оставяли, ами имало инструменти някакви, с които 'майсторите' бъркали да разкачат, но тъй като били прекалено скъпи, тези които ги имат са малко.
И тъй като не ми се ходи на 'майстор' за нещо, което сам искам да свърша, всеки съвет, за това как да разкарам проклетията (такива като 'използвай чук' не се приемат.. за сега :] ) ще е от полза.
Благодаря предварително.

Публикувано на: 15 Юни 2010 14:56
от stepa
Ако виждаш на врътката за скороста на перката за духалките има вътре една гайка която трябва да развиеш същото май въжи и за врътката колко да топло или студено.

Там най вероятно ти запира и често човек забравя за тях.


Успех

Публикувано на: 15 Юни 2010 15:18
от PoluZaSpaL
ЛОЛ
Това никога нямаше да го видя сам ;р
Голямо благодарско!

Слязох да го гледам сега и ще се обадя на един фр да ми донесе нещо по- малко, че най малката ми звезда е 8мм и не влиза.
Някакви идеи как се вади врътката за топло/студено? Опитах да подложа с отверка, но успях само да я олющя.

Публикувано на: 15 Юни 2010 15:22
от stepa
Би трябвало по същия начин с издръпване. Иначе ........


П.С. Всеми от бордовите инструменти лулата и снея развй гаиката :thumbsup:

Публикувано на: 15 Юни 2010 18:59
от slowtraveler
Тези гайки лесно се развиват с тънки клещи (от онея за електроника)...

Публикувано на: 15 Юни 2010 21:17
от slikershot
Има две жила свързани кам този панел...
разкачаш ги и си готов ...едното е в коща а другото е зад централната конзола :thumbsup:

Публикувано на: 15 Юни 2010 21:24
от PoluZaSpaL
Така.
Тази гайка пластмасовата я развих с отверка. Не и преди да си накупя една сурия накрайници обаче за да опитвам с тях ;р
До тук добре. Оттам:
    П.С. Снимките са в обратен ред

    Публикувано на: 15 Юни 2010 21:26
    от PoluZaSpaL
    slikershot, имаш ли снимка, или да опишеш поне това, което се разкача отвътре?
    Възнамерявам утре да го огледам пак на светло и в много краен случай ще режа отпред за да мога да го издърпам и ще споявам когато свърша.

    П.С. Пипах и човърках там, но на сляпо е доста тегаво ;/

    Публикувано на: 15 Юни 2010 21:30
    от slikershot
    кое отвътре ?
    на конзолата или за сжаляне на вътрешното жило

    Публикувано на: 15 Юни 2010 21:32
    от PoluZaSpaL
    Показал си 2 снимки.
    Първата и сам го намерих, но втората не знам какво показваш и за него ми трябва помощ да ме ориентираш ;)

    Публикувано на: 15 Юни 2010 21:38
    от slikershot
    ОК само да скокна до колата да го снимам biggrin.gif

    Публикувано на: 15 Юни 2010 21:50
    от slikershot
    ето го чудовището
    само внимавай за пластмасовата скобичка която го законтря да не излиза... много бяга

    Публикувано на: 15 Юни 2010 23:49
    от PoluZaSpaL
    Утре ще го търся това животно и дано е то, че инак работата отива на чупене ;p

    Благодаря за отделеното време :)

    Публикувано на: 16 Юни 2010 16:57
    от PoluZaSpaL
    Това ли е въпросното жило?
    Искам да съм на 100% сигурен, щото скобата, която го държи е доста ръждясала и отива към чупене ;р
    Виждам го, че отива нагоре и предполагам е то. А за какво е btw (да се ограмотя малко ;) )

    Публикувано на: 16 Юни 2010 18:24
    от slikershot
    Това е ... маха се само пластмасовия държач...
    ...а двете жила управляват топло/студено като въртиш кранчето се регулира дебита на радиаторчето на парното и предполагам се регулира някаква клапа вътре