Страница 1 от 2

Спукана глава на тойота авенсис 2005!?

Публикувано на: 13 Юни 2010 19:53
от georgiivankov
Здравейте,за първи път прибягвам до помощ от форума,но се надявам да не е и за последен(ако не се оправи тойотата).Проблема възникна днес.Колата е 2005 края 2.2 150 коня авенсис дизел двигател 2ад.Сутринта ми се наложи да пътувам до пловдив и както обикновенно газ до дупка със 160-170 на 6та и изведнъж стрелката на температурата започна да минава средата....намалих върна се на средата и при всяко ускорение се повишаваше температурата.След 10тина км се качи малко преди червените и спрях веднага.Отворих капака и се загледах,че казанчето за антифриз като го друсам(черната линия не се мърда)долях някъде 2литра и установих,че тази черна линия(която до сега си мислих че е нивото на водата)е същност няква чернилка)Долях вода до горе и всичко ок бавничко стигнах до пловдив.Страшно много бързах и нямаше време за майстори поръчках я из пловдив(пак водата я нямаше)долях 500мл и отворих мотора и забелязах,че след 4к оборота има някаква тръбичка излизаща отчно под капачката на казанчето за антифриз която изпръсква водата.(Когато отварям казанчето е под много голямо налягане)Сега се прибирам от пловдив и лекичко бавничко до 2000-2500 оборота съвсем малко е пръснало вода и не загряваше.Въпросът ми е дали може да е глава или само гарнитура(гарнитурата има ли смисъл да я купувам оригинална)къде и при кой да отида и евентуално ако е глава колко ще ми струва нова. sad.gif sad.gif sad.gif sad.gif .И след смяната на тези неща може ли да се разчита на колата? :help:

Публикувано на: 13 Юни 2010 20:05
от jim_beam
хмм черна линия,чернилка в казанчето?
антифриза на тоя мотор трябва да е розов,поне това е оригиналния на този модел!!!
най-вероятно трябва да смениш гарнитура на главата,за този мотор някъде 2007-2008 тойота прави видоизменена такава след доста такива случаи като твоя.това го знам от личен опит,на моята колица се появи при 45-50k същия проблем и майстора в тойота ми даде тая информация.така че не си помисляй да търсиш от друго място,а гледай да получиш точно тази изменената,за да не плачеш после пак!
като изплачат и други ще им дойде акъла да избягват тия полски двигатели,ама нейсе... mad.gif

Публикувано на: 13 Юни 2010 20:15
от georgiivankov
Джим много ти благодаря за информацията, а във тойота ли трябва да ги питам за тази видоизменена гарнитура или,ако отида там и си я поръчам(ще си дойде подобрената)?

Публикувано на: 13 Юни 2010 20:24
от jim_beam
точно там и никъде другаде!
моята беше в гаранция още,но е доста вероятно да има още някакви гарнитурки или уплътнения,които ще трябва да се сменят.гледай да попаднеш на техн. грамотен консултант да изкара скицата за тоя ремонт.на тоя мотор не се донатяга главата!
иначе тук във форума май също има сръчни майстори ако не се лъжа.
още нещо,и при мен проблема дойде от здрава ръчка на аутобана.не го пържи вече тва полско изделие,че май не е направено за такива тежки обувки!май прав ще излезе един приятел,дето ми каза дизел за ръчка само мб никoй друг,иначе или глави пукат или гарнитури. де*а и нещастниците! mad.gif

Публикувано на: 01 Юли 2010 12:18
от georgiivankov
Jim исках само да те питам,оказа се,че не е спукана главата направена е само профилактика и сега когато я сложат трябва ли да сменям маслото след 500-1000км и трябва ли да я "разработвам)до 3000 оборота поне 1000км?И предполагам е хубаво да сменя маслото сега като се е смесвало с антифриза?И има ли нещо друго което трябва да направя :thumbsup: Благодаря

Публикувано на: 01 Юли 2010 19:34
от jim_beam
georgiivankov написа:Jim исках само да те питам,оказа се,че не е спукана главата направена е само профилактика и сега когато я сложат трябва ли да сменям маслото след 500-1000км и трябва ли да я "разработвам)до 3000 оборота поне 1000км?И предполагам е хубаво да сменя маслото сега като се е смесвало с антифриза?И има ли нещо друго което трябва да направя :thumbsup: Благодаря
не съм чувал за нито един случай на спукана глава при полските мотори,поне леенето под налягане са го ошлайфали.
как така е направена само профилактика? wacko.gif
не са ли сменили гарнитурата?
антифриза също трябва да се смени,щом е смесен с масло,защото как иначе ще изкара 150.000км според сервизния план.
нищо не трябва да разработваш,карай си по-кротко за в бъдеще.това установих аз за тоя мотор,иначе лошо.

Публикувано на: 01 Юли 2010 19:50
от Kiki
В Германия съм карал с 170-190 в продължение на 3-4часа и нищо не му стана на полското двигателче. wink.gif

Публикувано на: 01 Юли 2010 20:36
от didak
Kiki написа:В Германия съм карал с 170-190 в продължение на 3-4часа и нищо не му стана на полското двигателче. wink.gif
Абе тя твойта нещо 'unbreakable edition'. tongue.gif
Що не се пробваш на 24-те часа на Льо Ман :thumbsup:

Публикувано на: 01 Юли 2010 21:12
от sacho7803
с 1.9 тди//чипосано//магистралата шумен-варна съм я минавал нееднократно с 200-240 biggrin.gif то максимума й беше 240 --единствено на места леееко отнемам газта но под двеста не съм я оставял да пада.това е благодат за "печките" biggrin.gif одухва нагара и от....кътните им зъби biggrin.gif .глава може да спукаш от нискоцетанова нафта квато е в българия.при движевие с такива скорости си иска цетан-буустчеее biggrin.gif а ако маслото не е добро просто кажи чаооооо на турбинката biggrin.gif аргасай един ум+ в маслото поне знайш че проблем с прегрели турбинки нямаааааа :thumbsup:

Публикувано на: 01 Юли 2010 21:18
от max-2
Kiki написа:В Германия съм карал с 170-190 в продължение на 3-4часа и нищо не му стана на полското двигателче. wink.gif
Някои хора карат през ден така, ти искаш от един път да се прецака. Карал съм жигула със 120 час и половина, нищо и нямаше, само гаснеше докато си влезе в нормален режим в града. :thumbsup:
Колегата със спуканата глава не е лошо да си смени заглавието, да не кажат някои утре, че тойотите много пукали глави :whistle:

Публикувано на: 01 Юли 2010 21:42
от Kiki
didak написа: Абе тя твойта нещо 'unbreakable edition'.
То не е нечупливо, ами аз знам да карам. tongue.gif

Публикувано на: 02 Юли 2010 00:07
от Me4oKyX
Kiki написа:
didak написа: Абе тя твойта нещо 'unbreakable edition'.
То не е нечупливо, ами аз знам да карам. tongue.gif
Това е много правилно нещо!!! Не е въпроса само да сменяш правилно и с качествени консумативи, но и прости нещица, които много хора явно не правят.... Но бат Кики няма грижи с неговата, аз нямам с моята, а много други мрънкат... laugh.gif :whistle: :thumbsup:

Публикувано на: 02 Юли 2010 02:36
от LEXUS
jim_beam написа:точно там и никъде другаде!
моята беше в гаранция още,но е доста вероятно да има още някакви гарнитурки или уплътнения,които ще трябва да се сменят.гледай да попаднеш на техн. грамотен консултант да изкара скицата за тоя ремонт.на тоя мотор не се донатяга главата!
иначе тук във форума май също има сръчни майстори ако не се лъжа.
още нещо,и при мен проблема дойде от здрава ръчка на аутобана.не го пържи вече тва полско изделие,че май не е направено за такива тежки обувки!май прав ще излезе един приятел,дето ми каза дизел за ръчка само мб никoй друг,иначе или глави пукат или гарнитури. де*а и нещастниците! mad.gif
ТОчно S-class 350TD кривят глави при каране бързо по магистрали. Така че му кажи на твоя приятел да се информира, преди да дава клиширани заключения.

Публикувано на: 02 Юли 2010 02:39
от LEXUS
didak написа:
Kiki написа:В Германия съм карал с 170-190 в продължение на 3-4часа и нищо не му стана на полското двигателче. wink.gif
Абе тя твойта нещо 'unbreakable edition'. tongue.gif
Що не се пробваш на 24-те часа на Льо Ман :thumbsup:
Защо, да не би според теб всяка Тойота да трябва да се чупи?

Публикувано на: 02 Юли 2010 07:11
от Kiki
Me4oKyX написа:
Kiki написа:
didak написа: Абе тя твойта нещо 'unbreakable edition'.
То не е нечупливо, ами аз знам да карам. tongue.gif
Това е много правилно нещо!!! Не е въпроса само да сменяш правилно и с качествени консумативи, но и прости нещица, които много хора явно не правят.... Но бат Кики няма грижи с неговата, аз нямам с моята, а много други мрънкат... laugh.gif :whistle: :thumbsup:
:cheers: