Спукана глава на тойота авенсис 2005!?
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 13 Юни 2010 19:39
Спукана глава на тойота авенсис 2005!?
Здравейте,за първи път прибягвам до помощ от форума,но се надявам да не е и за последен(ако не се оправи тойотата).Проблема възникна днес.Колата е 2005 края 2.2 150 коня авенсис дизел двигател 2ад.Сутринта ми се наложи да пътувам до пловдив и както обикновенно газ до дупка със 160-170 на 6та и изведнъж стрелката на температурата започна да минава средата....намалих върна се на средата и при всяко ускорение се повишаваше температурата.След 10тина км се качи малко преди червените и спрях веднага.Отворих капака и се загледах,че казанчето за антифриз като го друсам(черната линия не се мърда)долях някъде 2литра и установих,че тази черна линия(която до сега си мислих че е нивото на водата)е същност няква чернилка)Долях вода до горе и всичко ок бавничко стигнах до пловдив.Страшно много бързах и нямаше време за майстори поръчках я из пловдив(пак водата я нямаше)долях 500мл и отворих мотора и забелязах,че след 4к оборота има някаква тръбичка излизаща отчно под капачката на казанчето за антифриз която изпръсква водата.(Когато отварям казанчето е под много голямо налягане)Сега се прибирам от пловдив и лекичко бавничко до 2000-2500 оборота съвсем малко е пръснало вода и не загряваше.Въпросът ми е дали може да е глава или само гарнитура(гарнитурата има ли смисъл да я купувам оригинална)къде и при кой да отида и евентуално ако е глава колко ще ми струва нова. .И след смяната на тези неща може ли да се разчита на колата?
- jim_beam
- Мнения: 2479
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 5 пъти
- Обратна връзка:
хмм черна линия,чернилка в казанчето?
антифриза на тоя мотор трябва да е розов,поне това е оригиналния на този модел!!!
най-вероятно трябва да смениш гарнитура на главата,за този мотор някъде 2007-2008 тойота прави видоизменена такава след доста такива случаи като твоя.това го знам от личен опит,на моята колица се появи при 45-50k същия проблем и майстора в тойота ми даде тая информация.така че не си помисляй да търсиш от друго място,а гледай да получиш точно тази изменената,за да не плачеш после пак!
като изплачат и други ще им дойде акъла да избягват тия полски двигатели,ама нейсе...
антифриза на тоя мотор трябва да е розов,поне това е оригиналния на този модел!!!
най-вероятно трябва да смениш гарнитура на главата,за този мотор някъде 2007-2008 тойота прави видоизменена такава след доста такива случаи като твоя.това го знам от личен опит,на моята колица се появи при 45-50k същия проблем и майстора в тойота ми даде тая информация.така че не си помисляй да търсиш от друго място,а гледай да получиш точно тази изменената,за да не плачеш после пак!
като изплачат и други ще им дойде акъла да избягват тия полски двигатели,ама нейсе...
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 13 Юни 2010 19:39
- jim_beam
- Мнения: 2479
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 5 пъти
- Обратна връзка:
точно там и никъде другаде!
моята беше в гаранция още,но е доста вероятно да има още някакви гарнитурки или уплътнения,които ще трябва да се сменят.гледай да попаднеш на техн. грамотен консултант да изкара скицата за тоя ремонт.на тоя мотор не се донатяга главата!
иначе тук във форума май също има сръчни майстори ако не се лъжа.
още нещо,и при мен проблема дойде от здрава ръчка на аутобана.не го пържи вече тва полско изделие,че май не е направено за такива тежки обувки!май прав ще излезе един приятел,дето ми каза дизел за ръчка само мб никoй друг,иначе или глави пукат или гарнитури. де*а и нещастниците!
моята беше в гаранция още,но е доста вероятно да има още някакви гарнитурки или уплътнения,които ще трябва да се сменят.гледай да попаднеш на техн. грамотен консултант да изкара скицата за тоя ремонт.на тоя мотор не се донатяга главата!
иначе тук във форума май също има сръчни майстори ако не се лъжа.
още нещо,и при мен проблема дойде от здрава ръчка на аутобана.не го пържи вече тва полско изделие,че май не е направено за такива тежки обувки!май прав ще излезе един приятел,дето ми каза дизел за ръчка само мб никoй друг,иначе или глави пукат или гарнитури. де*а и нещастниците!
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 13 Юни 2010 19:39
Jim исках само да те питам,оказа се,че не е спукана главата направена е само профилактика и сега когато я сложат трябва ли да сменям маслото след 500-1000км и трябва ли да я "разработвам)до 3000 оборота поне 1000км?И предполагам е хубаво да сменя маслото сега като се е смесвало с антифриза?И има ли нещо друго което трябва да направя Благодаря
- jim_beam
- Мнения: 2479
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 5 пъти
- Обратна връзка:
не съм чувал за нито един случай на спукана глава при полските мотори,поне леенето под налягане са го ошлайфали.georgiivankov написа:Jim исках само да те питам,оказа се,че не е спукана главата направена е само профилактика и сега когато я сложат трябва ли да сменям маслото след 500-1000км и трябва ли да я "разработвам)до 3000 оборота поне 1000км?И предполагам е хубаво да сменя маслото сега като се е смесвало с антифриза?И има ли нещо друго което трябва да направя Благодаря
как така е направена само профилактика?
не са ли сменили гарнитурата?
антифриза също трябва да се смени,щом е смесен с масло,защото как иначе ще изкара 150.000км според сервизния план.
нищо не трябва да разработваш,карай си по-кротко за в бъдеще.това установих аз за тоя мотор,иначе лошо.
с 1.9 тди//чипосано//магистралата шумен-варна съм я минавал нееднократно с 200-240 biggrin.gif то максимума й беше 240 --единствено на места леееко отнемам газта но под двеста не съм я оставял да пада.това е благодат за "печките" biggrin.gif одухва нагара и от....кътните им зъби biggrin.gif .глава може да спукаш от нискоцетанова нафта квато е в българия.при движевие с такива скорости си иска цетан-буустчеее biggrin.gif а ако маслото не е добро просто кажи чаооооо на турбинката biggrin.gif аргасай един ум+ в маслото поне знайш че проблем с прегрели турбинки нямаааааа
Toyota YARIS 1.33-100кс.2009..... Renault megan-Coatch 1.6-90кс-98г
- max-2
- Мнения: 1789
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 18 пъти
- Получена благодарност: 44 пъти
Някои хора карат през ден така, ти искаш от един път да се прецака. Карал съм жигула със 120 час и половина, нищо и нямаше, само гаснеше докато си влезе в нормален режим в града.Kiki написа:В Германия съм карал с 170-190 в продължение на 3-4часа и нищо не му стана на полското двигателче.
Колегата със спуканата глава не е лошо да си смени заглавието, да не кажат някои утре, че тойотите много пукали глави
Carina E 4AFE LB 1992
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Това е много правилно нещо!!! Не е въпроса само да сменяш правилно и с качествени консумативи, но и прости нещица, които много хора явно не правят.... Но бат Кики няма грижи с неговата, аз нямам с моята, а много други мрънкат... laugh.gifKiki написа:То не е нечупливо, ами аз знам да карам.didak написа: Абе тя твойта нещо 'unbreakable edition'.
- LEXUS
- Мнения: 3718
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
ТОчно S-class 350TD кривят глави при каране бързо по магистрали. Така че му кажи на твоя приятел да се информира, преди да дава клиширани заключения.jim_beam написа:точно там и никъде другаде!
моята беше в гаранция още,но е доста вероятно да има още някакви гарнитурки или уплътнения,които ще трябва да се сменят.гледай да попаднеш на техн. грамотен консултант да изкара скицата за тоя ремонт.на тоя мотор не се донатяга главата!
иначе тук във форума май също има сръчни майстори ако не се лъжа.
още нещо,и при мен проблема дойде от здрава ръчка на аутобана.не го пържи вече тва полско изделие,че май не е направено за такива тежки обувки!май прав ще излезе един приятел,дето ми каза дизел за ръчка само мб никoй друг,иначе или глави пукат или гарнитури. де*а и нещастниците!
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- Kiki
- Мнения: 8210
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
Me4oKyX написа:Това е много правилно нещо!!! Не е въпроса само да сменяш правилно и с качествени консумативи, но и прости нещица, които много хора явно не правят.... Но бат Кики няма грижи с неговата, аз нямам с моята, а много други мрънкат... laugh.gifKiki написа:То не е нечупливо, ами аз знам да карам.didak написа: Абе тя твойта нещо 'unbreakable edition'.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта