Страница 1 от 6
Препоръка за колегите с дизелови автомобили
Публикувано на: 11 Юни 2010 12:15
от Dizzle
Горещо препоръчвам на всички колеги добавката за дизел Bardahl 6 в 1!!!
Един флакон 500мл на 20л нафта и колата полита. Наскоро моята се беше позапушила от гадния Sprint Diesel на ОМВ. Дори след като изгорих тази нафта и заредих от Premium Diesel-a + добавка Liqui Moly колата вървеше като трактор и нямаше никаква мощност (това го потвърдиха и от Тойота на Цариградско,където решиха,че сигурно е съединител, ЕГР датчик,дюзи,алтернатор...общо взето почти ме накараха да си мисля,че съм си взел най-големия боклук -колата е на 30к!)
Накратко - прескочих до Русенската Тойота и оттам ми препоръчаха/и си купих въпросната добавка.Само няколко часа след като я сипах започна да се забелязва осезаема разлика в мощността и вървенето. След като я изгорих сякаш имах чисто нова кола,че и по-добре - току що разработена. Стрелката на оборотите на празен ход сега стои под 800,двигателя е много по-тих и изобщо не се чува в купето,пъргава е и в ниските обороти и гори по-малко.
ето и линк. В Тойота се продава на същата цена и според мен там шанса да попаднете на менте клони към 0
http://racing-mania.com/browse/product/ ... diz%D0%B5l
Re: Препоръка за колегите с дизелови автомобили
Публикувано на: 11 Юни 2010 13:31
от Scott
Нещо не ми се връзва текст от рода на:
Добавката е съвместима със всички видове бензинови двигатели оборудвани със всички видове системи за инжекторно впръскване. Не вреди на катализаторите и филтрите за твърди частици.
и всички обещания за шест в едно под заглавие
BARDAHL - Injector Cleaner 6 in 1 - дизел
Re: Препоръка за колегите с дизелови автомобили
Публикувано на: 11 Юни 2010 13:45
от Dizzle
Scott написа:Нещо не ми се връзва текст от рода на:
Добавката е съвместима със всички видове бензинови двигатели оборудвани със всички видове системи за инжекторно впръскване. Не вреди на катализаторите и филтрите за твърди частици.
и всички обещания за шест в едно под заглавие
BARDAHL - Injector Cleaner 6 in 1 - дизел
за бензиновите незнам,но вече казах как се отрази дизеловата добавка. не го правя с цел реклама(незнам защо,но явно така си мислиш) ,а защото останах много изненадан от бързия и огромен ефект и мисля,че би била полезна и на колегите от форума.Аз лично смятам от сега нататък на всеки 10к да я използвам

Публикувано на: 11 Юни 2010 13:51
от max-2
Колега, не забравяй, че на до 30000км. двг. е леко спънат софтуерно, а като чукне 30000 се отпушва, да не би това да се е случило едновременно с добавката?
Re: Препоръка за колегите с дизелови автомобили
Публикувано на: 11 Юни 2010 14:04
от Scott
Dizzle написа:...не го правя с цел реклама(незнам защо,но явно така си мислиш)...
По-скоро исках да ти обърна внимание, че самото представяне на добавката е прекалено рекламно - няма такива универсални неща дето оправят всичко; по-вероятно е да не вредят на нищо (което само по себе си е достатъчно) biggrin.gif .
При теб най-вероятно е т.нар пласибо ефект, колата ти е нова (30к), няма как да са ти замърсени
инжекторите, горивната рейка и помпата от отлагания, смоли и утайки, както и клапаните, горивната камера, челата на буталата и сегментите
Публикувано на: 11 Юни 2010 14:07
от Dizzle
max-2 написа:Колега, не забравяй, че на до 30000км. двг. е леко спънат софтуерно, а като чукне 30000 се отпушва, да не би това да се е случило едновременно с добавката?
доколкото знам не настъпва никаква промяна в софтуера. "обикновената" нафта от ОМВ явно запуши нещо (точно след като си сипах такава миналия месец температурата падна до 8С, а при тази температура въпросния дизел вече е на желе). След добавката колата звучи като нова,бях забравил свистенето на турбото biggrin.gif
Re: Препоръка за колегите с дизелови автомобили
Публикувано на: 11 Юни 2010 20:03
от Uncle Dido
Scott написа:Нещо не ми се връзва текст от рода на:
Добавката е съвместима със всички видове бензинови двигатели оборудвани със всички видове системи за инжекторно впръскване. Не вреди на катализаторите и филтрите за твърди частици.
и всички обещания за шест в едно под заглавие
BARDAHL - Injector Cleaner 6 in 1 - дизел
Все още не познавам бензинов двигател с филтър за твърди частици.
Re: Препоръка за колегите с дизелови автомобили
Публикувано на: 11 Юни 2010 21:02
от Dizzle
Scott написа:Dizzle написа:...не го правя с цел реклама(незнам защо,но явно така си мислиш)...
По-скоро исках да ти обърна внимание, че самото представяне на добавката е прекалено рекламно - няма такива универсални неща дето оправят всичко; по-вероятно е да не вредят на нищо (което само по себе си е достатъчно) biggrin.gif .
При теб най-вероятно е т.нар пласибо ефект, колата ти е нова (30к), няма как да са ти замърсени
инжекторите, горивната рейка и помпата от отлагания, смоли и утайки, както и клапаните, горивната камера, челата на буталата и сегментите
biggrin.gif и как точно ще обясниш този "пласибо ефект"? колата да не е човек,че да си въобрази и да върви повече? biggrin.gif преди да сложа въпросната добавка, както вече казах ,колата вървеше като трактор с ремарке-усещаше се като 65-70hp . При купе към 1300кг + мен още 100 сещаш се за каква разлика говорим.Приемчика в Тойота също беше на това мнение. Усещам,както може би и всички вас и най-малката промяна в поведението на автомобила си да не говорим за по-голяма ,като в случая. Опитвам се да бъда полезен и споделям опита си. Който иска да пробва и дано не е по принуда.
Между другото всички надписи на флакона бяха на руски,което е малко странно
Re: Препоръка за колегите с дизелови автомобили
Публикувано на: 11 Юни 2010 21:10
от Scott
Dizzle написа:...и как точно ще обясниш този "пласибо ефект"? колата да не е човек...
Помисли малко, и може сам да си отговориш
OFF. Един колега чел някъде, че на куплунга на MAF-а се слага литиева грес и беше готов да плати 10кинта за една тубичка 30гр. Аз му дадох малко, намаза си куплунга (Дидо никакви асоциации, моля) и на другия ден вика - Ако знаеш как се отвори тази кола да върви .... biggrin.gif
Re: Препоръка за колегите с дизелови автомобили
Публикувано на: 11 Юни 2010 21:29
от Dizzle
Scott написа:Dizzle написа:...и как точно ще обясниш този "пласибо ефект"? колата да не е човек...
Помисли малко, и може сам да си отговориш
OFF. Един колега чел някъде, че на куплунга на MAF-а се слага литиева грес и беше готов да плати 10кинта за една тубичка 30гр. Аз му дадох малко, намаза си куплунга (Дидо никакви асоциации, моля) и на другия ден вика - Ако знаеш как се отвори тази кола да върви .... biggrin.gif
така.. на българския етикет не пишеше 6 в 1 нито на флакона. Пишеше просто добавка за дизел - 6 в 1 е най близкото което намерих в нета и предполагам е същото.пишеше,че прочиства горивната система,дюзи,разтваря парафиновите боклуци и сажди и извлича водата. преди да я сложа двигателя беше доста шумен,дори приятелката ми ме ебаваше ,че вече трака като стар дизел(което си беше точно така) вибрациите в купето бяха доста силни,чак закопчалката на пасажерския колан се тресеше. Сега двигателя е по тих от всякога,също така няма и помен от вибрации. Пак повтарям -разхода падна с малко,както и оборотите на празен ход. Нямаше да отварям темата ако нямаше такива сериозни резултати

Публикувано на: 11 Юни 2010 21:54
от sacho7803
лично аз съм я ползвал тая добавка на дизел.но....същата 6в1 се предлага и за бензинови двигатели.най-добър ефект има преди смяна на горивен филтър---изтегляш нафта от филтъра и наливаш добавката в същия.затваряш и щуцера за връщане на нафтата в резервоара.и за 10-20минути изгаря.BARDAHL имат мнооого добри добавки.наливал съм една в маслото за по-добро мазане на турбинката.препоръчвам я на всички "състезатели"

и при промяна на софтуер и по-голямо налягане на турбинката--проблеми нямааааа

Публикувано на: 11 Юни 2010 22:08
от Me4oKyX
Днеска я видях в една бензиностанция тази добавка, но лошото беше, че резервоара беше пълен и с добавка вече сложена.... Иначе много и се зачудих biggrin.gif Наистина има огромен ефект от добавките, а това на колко км е колата не е НИКАКВА гаранция, че не запушва дюзи ... Ние караме с тунджа, не с дизел, така че тия приказки ги приказвайте на някой дет не е карал дизелак

На нашия Рав4 на 80 000км сменихме и четирите дюзи, точно заради тия горива говняни, а братчеда като вас говореше наизуст и не сложе добавка.... Сега като поп си ги купува, щото гаранцията свърши, а една дюза е 1600 ойро

Аз мойта всеки резервоар слагам добавка и така вече 100хил.км и колата работи прифектно, нищо не ми се е строшило, дюзите са в нормите, та са почти кат нови дори, така че пейте тия песни другаде. От истинските добавки има ГОЛЯМ смисъл
sacho - кажи коя точно е тая добавка за турбинката да видим ко ше стане, че аз си е пържа Ролата

Публикувано на: 11 Юни 2010 22:15
от slowtraveler
Мечо, това към преимуществата на дизела ли да го пишем: можеш да си купуваш за всеки резервоар и добавка за разнообразяване на времето...
Докато ние с бензинките скучно си зареждаме и си караме безпроблемно с наличната 'тунджа' и зиме и лете

Публикувано на: 11 Юни 2010 22:23
от Scott
Me4oKyX написа:... От истинските добавки има ГОЛЯМ смисъл...
Ето това е официалния сайт на Bardahl:
http://www.bardahl.com/home.html
Toва е страницата с продукти за горивната система:
http://www.bardahl.com/mods/gallery/gal ... egoryid=76
Това е PDF каталога на същите продукти:
http://www.bardahl.com/mods/gallery/str ... mageid=277
Награда за открилия продукта 6 в 1.

П.П. Всъщност аз съм се объркал, тази добавка се внася наливно (като повечето оригинални масла) и се разлива в тубички, съобразени с естетическите особености на съответната държава.
Публикувано на: 11 Юни 2010 22:26
от Dizzle
Ме4о сигурен ли си,че е ок за двг на всеки резервоар да слагаш добавка? Все пак тая химия дето разтваря нагари и т.н. предполагам ,че съкращава живота на компонентите.. За по-сериозните добавки знам,че се препоръчва през поне 5к да се ползват,точно поради тази причина. Аз със сигурност ще продължа с Bardahl ,но кажи все пак ти какво използваш? Странно е,че тази марка не е много популярна в БГ,което е хубаво щото още няма ментета biggrin.gif