Страница 1 от 1

Светна чека и колата забива на 3000 об.

Публикувано на: 08 Юни 2010 19:13
от valioval
Става дума за Ярис 1.0/1999/68к.с. - Светна диагностика на двигател и върви до 3000 об,. след това започва да прекъсва, някой имал ли е такъв проблем и от какво може да е?
Иначе в петък сутрин съм на диагностика при Росен в БОШ сервиза на сточна гара да и прочете компа :help:
п.с. горивният филтър е сменен преди около 20000 хил. км., въздушният преди 3 хил. wacko.gif

Публикувано на: 08 Юни 2010 21:36
от nikolov22
хвърли и един боб и всичко ще се изясни

.

Публикувано на: 08 Юни 2010 21:58
от kaloian311
Като минеш диагностиката се "похвали" че и моита нещо се опитва да ги прави тези номера от време на време. П.С. и дано да ти се размине леко :thumbsup:

Публикувано на: 08 Юни 2010 22:25
от sacho7803
най ми е интересно едно.ако проблема се окаже ламбда-сонда дали може просто да й се откачи кабела и да си джиткаш доволно така :whistle: навремето едно голфче ми правеше точно такива проблеми и диагностиката каза---сонда---но аз не я смених а просто откачих буксата и колата литнааааа.а между другото колега при теб може и да е дебитомерчето.ако е то--погледнете го---има спрей за почистване.ако ли не sad.gif sad.gif sad.gif успех :thumbsup:

Публикувано на: 11 Юни 2010 21:50
от valioval
Да си кажа диагнозата:) Преди няколко дни си изчистих дебитомера и колата значително тръгна, но чека пак светна и днес бях на диагностика: грешката която изкара е: P0156 Oxygen Sensor (Bank 1 Sensor 2), което за съжаление ще рече,че трябва да смяням ламбда сонда и по- точно тази след катализатора...трябва да се разровя за цени на BOSCH и да я монтираме :thumbsup:

Публикувано на: 12 Юни 2010 05:00
от LEXUS
По-добре се разови за цени на нещо различно от BOSCH, за да не я сменяш отново скоро!

Публикувано на: 12 Юни 2010 13:49
от valioval
проблема е че не знам еквивалентите на другите марки...оригиналната е DENSO но не ми се дават 400 лв. а освен в ТМ другаде в БГ няма, ако някоя има идея за по евтин и читав вариянт нека свирка happy.gif

Публикувано на: 12 Юни 2010 14:11
от петър
Колега погледни в Сервизи/Магазини и ще видиш че не си обречен,и наистина си вземи Денсо,да не излезе евтиното скъпо после:))

Публикувано на: 12 Юни 2010 23:20
от Daria
Колега, звънни и питай за цена на този номер: 0896697322.Това е магазинче на бул.Черни връх аз съм доволен от тях, разбира се не всичко им е евтино, но поръчах от тях един клапан за налягането на търбото за моята равка.При 750лв цена в ТМ ми го доставиха за 360лв оригинален на DENSO абсолютно същия като стария.
успех.

Публикувано на: 14 Юни 2010 00:31
от Bass_Man
Мисля си , че няма как от сондата след катализатора да се случват подобни неща . По-скоро има още нещо . А за модела виж ако е като преди катализатора си вземи една универсална на Томсън .

Публикувано на: 16 Юли 2010 16:24
от valioval
Втората е ,след катализатора и грешката която изкарва е за неработещ нагревател на сондата, тъпото е че имам сонда но тя е за преди катализатора, която работи но не знам дали би свършила някаква работа за след него,иначе е оригинална Дензо...А относно забиването на 3000 об. оправи се след почистването на дебитомера,остана само чека да свети...

Публикувано на: 17 Юли 2010 03:40
от Bass_Man
АМи не е лошо да се премери дали напрежението стига въобще до нея да не е прекъснат кабела някъде . А дали става можеш много лесно да провериш , като я смениш .

Публикувано на: 24 Юли 2010 22:51
от valioval
Сагата приключи (надавам се) днес:) Смених я с нова БОШ 235лв. + 12лв. монтаж и "промоция" диагностика след това. Разликата която видях е че колата стана по еластична в ниските обороти и като че ли малко падна разхода,поне по показания на компютъра,на прибиране от сервиза ми даде доста приличен разход като се има предвид че и бях скочил на газта:)
По едно време се бях зачудил дали да търя по евтин вариянт но се сетих как съм си патил от подобно "пестене" ,а сега поне ми дадоха 1г. гаранция :thumbsup:

Публикувано на: 25 Юли 2010 11:54
от nowyaris
къде направиха това?