Страница 1 от 3

Pomagaite ...Za i protiv Toyota Celica

Публикувано на: 25 Апр 2006 01:08
от NencheV
Zdravite hora ! Nasochil sum se kum Toyota Celica v proizvodstvo ot 2000 g ta molq ako imate nqkvi zabelejki ili neshto koeto mojete da mi kajete za tazi kola - posavetvate,pravilen izbor li shte napravq ,ta da ne si 4ukam glavata posle shte se radvam da napishte koi kakvoto znae ili e 4ul za tazi kola blagodarq vi predvaritelno 4e sym strashno oburkan :help:

Публикувано на: 25 Апр 2006 01:13
от sluchaen_fen
Ниска е за нашите пътища и зимата боксува, защото пода опира в снега. Трудно се справя с неравностите, защото е създадена само за гладки пътища. Другото е ОК.

Публикувано на: 25 Апр 2006 08:38
от ALTEZZA
Celica ot koiato i da e generacia gi obicham mnogo kato izkluchish samo poslednata(t.e. tezi sled 2000), tiah gi nenavijdam. super tiasni sa v kupeto, vsichko pod kapaka e navriano mnogo nagasto(trudno za rabota), okachvaneto e dobro do kolkoto obichash tvardo vozene, ne ochakvai da e barza(osven ako ne vzemesh tazi s 2ZZ-GE dvigatelia no pak ne ochakvai chudesa, no vse pak i tova e edinstvenia dvigatel za koito bih obsajdal da se kupuva Celica). inache tehnicheski ne mislia che imat koi znae kakvi problemi, ako e s 1ZZ-FE dvigatelia se sluchva da pochnat da goriat maslo, no ne e masovo iavlenie, ako i e smeniano redovno masloto shte e ok. na tezi sas 6 skorostnite kutii triabva da se vnimava pri downshiftvane, ima veche dosta sluchai na schupeni transmisii/dvigateli.

Публикувано на: 25 Апр 2006 23:48
от juri_galev
ALTEZZA написа:Celica ot koiato i da e generacia gi obicham mnogo kato izkluchish samo poslednata(t.e. tezi sled 2000), tiah gi nenavijdam. super tiasni sa v kupeto, vsichko pod kapaka e navriano mnogo nagasto(trudno za rabota), okachvaneto e dobro do kolkoto obichash tvardo vozene, ne ochakvai da e barza(osven ako ne vzemesh tazi s 2ZZ-GE dvigatelia no pak ne ochakvai chudesa, no vse pak i tova e edinstvenia dvigatel za koito bih obsajdal da se kupuva Celica). inache tehnicheski ne mislia che imat koi znae kakvi problemi, ako e s 1ZZ-FE dvigatelia se sluchva da pochnat da goriat maslo, no ne e masovo iavlenie, ako i e smeniano redovno masloto shte e ok. na tezi sas 6 skorostnite kutii triabva da se vnimava pri downshiftvane, ima veche dosta sluchai na schupeni transmisii/dvigateli.
ALTEZZA e 2 метра и му е малко тясна затова явно не я предпочита tongue.gif .Шегувам се.С тези дупки не бих карал Селика в бг mad.gif

Публикувано на: 26 Апр 2006 02:35
от NencheV
Tva za dupkite e qsno primiril sum se nqkak si s kartinkata v nashta moderna evropeiska darjavica ... Zna4i nikoi ne e 4uval nishto za seriozni problemi po tazi kola ili nedostataci osven 4e e niska koeto si e qsno dry.gif kofti ....

Публикувано на: 26 Апр 2006 02:57
от LEXUS
NencheV написа: ... Zna4i nikoi ne e 4uval nishto za seriozni problemi po tazi kola
Emi kolega,ti chuval li si za seriozni problemi po niakoia TOYOTA laugh.gif :thumbsup: RE""" 4e e niska koeto si e qsno dry.gif kofti ...."" --- Zashto da e kofti kolega.Tochno tova e gotino osobeno za sportna kola,a ne kato Audi TT dry.gif --visoko i masivno kato tank,tova Audi e Anti-sportno dry.gif. Iaponcite vinagi sa praveli po-niski koli ot evropeiskite i tova mi haresva mnogo biggrin.gif ,no te ne sa vinovni i ne sa proektirali kolite si za post-komunisticheski darjavi ,koito niamat patishta za takiva koli. sad.gif Koito preceni,che ne moje da kara v bg Celica,spokoino moje da si vzeme Corolla Tsport i problema e reshen biggrin.gif .A kato govorime za barzina,to vseki ima razlichni razbirania za barzina.Za men uskorenie za 7 ili 8 sec. e chudesno,tova sa i h-kite na dvata 1.8 VVT-I i VVTL-I motora na Celica,saotvetno 143 i 192 konia cool.gif I poneje ne gi znam motorite po zavodsko oznachenie,kakto gi spomenava kolegata Altezza,mislia,che za sashtite govori,i bih go pomolil da posochva kubaturata i konete,ta da mojem i nie ,po-tehnicheski negramotnite da go razberem :help: :thumbsup:

Публикувано на: 26 Апр 2006 03:32
от NencheV
I na mene mi dopada tva 4e e niska no zavisi ot koq strana go gledash kato viziq na kolata ili kato bqgostvo ot nashte golemiiiiiii dupki za tva govorim , inache koli4kata si e kukla vluben sym i za tva iskam da znam dali shte pravim safe sex smile.gif shtoto ima 100 miliona prichini lubovta ni da propadne(stiga sum se zaigraval rolleyes.gif ) nali a i az ne sum osobenno prosveten za Toyotite koito moje da pomaga s kvoto moga i az shte sum polezen ...

Публикувано на: 26 Апр 2006 06:30
от punkara
emi shtom si vliuben: zimai ya za zhena, i pochvaite sus... sex-a.... cool.gif :thumbsup:

Публикувано на: 26 Апр 2006 06:48
от ugabuga
ako ne e GT-S (sas 2zz-ge dvigatel) ne ia vzemai, spored men pone.

Публикувано на: 26 Апр 2006 09:47
от ALTEZZA
LEXUS написа:kakto gi spomenava kolegata Altezza,mislia,che za sashtite govori,i bih go pomolil da posochva kubaturata i konete,ta da mojem i nie ,po-tehnicheski negramotnite da go razberem :help: :thumbsup:
chestno kazano predi i az ne gi znaeh oboznacheniata na povecheto dvigateli, no pokrai tozi forum pochnah dosta da gi izpolzvam. ta:
1ZZ-FE 1.8L, VVT-i(rannite versii sa bez VVT-i), 125-140hp(za USA), red line moje bi kam 6500rpm
2ZZ-GE 1.8L VVTL-i, 180hp(za USA), red line moje da dostigne blizo 8000-9000rpm(ako ne se laja)

Публикувано на: 26 Апр 2006 09:50
от ALTEZZA
ugabuga написа:ako ne e GT-S (sas 2zz-ge dvigatel) ne ia vzemai, spored men pone.
v Evropa niamat Celica GT-S, mislia che ia vodiat Celica T-Sport. napalno sam saglasen che ako shte e Celica, tia zadaljitelno triabva da e s 2ZZ-GE dvigatelia

Публикувано на: 26 Апр 2006 09:56
от b_d
ALTEZZA написа:
ugabuga написа:ako ne e GT-S (sas 2zz-ge dvigatel) ne ia vzemai, spored men pone.
v Evropa niamat Celica GT-S, mislia che ia vodiat Celica T-Sport. napalno sam saglasen che ako shte e Celica, tia zadaljitelno triabva da e s 2ZZ-GE dvigatelia
Аз лично имам приятел с 1.8 двигателя и много се кефи на колата. За хора с по-кротък нрав и 140 коня стигат.

Публикувано на: 26 Апр 2006 15:36
от ugabuga
bad_dog написа:
ALTEZZA написа:
ugabuga написа:ako ne e GT-S (sas 2zz-ge dvigatel) ne ia vzemai, spored men pone.
v Evropa niamat Celica GT-S, mislia che ia vodiat Celica T-Sport. napalno sam saglasen che ako shte e Celica, tia zadaljitelno triabva da e s 2ZZ-GE dvigatelia
Аз лично имам приятел с 1.8 двигателя и много се кефи на колата. За хора с по-кротък нрав и 140 коня стигат.
be da, stigat, ama ne e priatno na svetofara da te izduhvat mini-van-ove pulni s deca, karani ot maikite na decata koito s ednata ruka darjat kafeto a s drugata telefona

Публикувано на: 26 Апр 2006 16:23
от jamie
угабуга, ша издухват амааааааааааааа
Изображение

Публикувано на: 26 Апр 2006 16:25
от cj
Аз лично нямам драйвинг опит с такава Селика, но на няколко пъти ми се е случвало да наблюдавам в действие подобна напълно сток кола. Впечатленията ми са, че се държи отлично на пътя. Освен това съм сядал в нея и ми се стори доста удобна като разположение на волан, скоростен лост и уреди.
Що се отнася до двигателите - до колкото ми е известно в Европа агрегатите, с които се оборудват са вече 3 типа (до скоро 2). Всичките са 1800сс, но първият е 140 к.с., следващият е 192 к.с. (слага се на Корола и Селика от т.нар. Т-Спорт серия) и последния излезе в края на миналата година - 230 к.с. - ако не се лъжа - със суперчарджър (отново предназначен за Т-Спорт серията). До сега в България не съм срещал Селика с различен от 1.8 16в (140 к.с.) двигател.
Виждал съм обаче Корола с агрегат от 192 к.с. Чесно казано много ме кефи - изключетелно стегната като возия, в същото време конфортна. Сравнително тиха и същевременно пръсъства спортна нотка в звука. Като динамика - високо оборотна (редлайн след 8000 рпм), с плавен (постоянен) пауърбанд - бие моята корола от летящ старт ;). Доста съм впечатлен!