Страница 1 от 2

трудно запалване и след потегляне колата гасне

Публикувано на: 01 Юни 2010 19:17
от димитър бижев
Колеги,отстраних проблема с имобилайзера,но след седмица възникна нов.Колата започна много трудно да пали-след упорито въртене припалва бавно и след няк.секунди влиза в нормални обороти.След потегляне и достигане на определена скорост и опит за ускоряване автомобилът угасва.Това се повтаря.След диагностика ми казаха,че проблемът не е в електрониката.Къде е тогава?

Публикувано на: 01 Юни 2010 19:27
от Uncle Dido
Провериха ли горивната помпа?

Публикувано на: 01 Юни 2010 20:16
от димитър бижев
гнп не е проверявана.Но преди месец пак ми направи така,след което се оправи сама.На комп. от4ете по висока температура на нафтата.От4ете и 18 %по малки обороти на двигателя.Тогава блокира и имобилазера, и запо4наха проблемите.сега това е отстранено.

Публикувано на: 01 Юни 2010 22:56
от sacho7803
проблема е точно в електрониката.такава диагностика се прави в движение с лап-топа на колене и съответната програма.предполагам че проблема е в спойка на някои от релетата--оттам ти прекъсва тока или към компа или към помпата.проблема е че не знам на тез японски кочини как се прави диагностика biggrin.gif biggrin.gifнамери къде ти стоят релетата и след като ти напрай проблема ги опипай---проблемното реле ша пари че немож го пипна biggrin.gif или презапояваш или сменяш.

Публикувано на: 02 Юни 2010 08:35
от martod
Fido Dido написа:Провериха ли горивната помпа?
Няма да е от помпата .. tongue.gif
Всичко е от глобалното затопляне.. biggrin.gif
На такива коли дето нямат модел и двигател, точно така им действа...

Публикувано на: 02 Юни 2010 18:50
от Uncle Dido
martod написа:На такива коли дето нямат модел и двигател, точно така им действа...
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?p=151 ... ht=#151033

Публикувано на: 02 Юни 2010 20:45
от мехаННика
Добре де,а за какво беше колата в сервиза когато се скапа имобилайзера,тръгни от там да търсиш.Имобилайзер,ламбда сонда и катализатор са най честите "диагнози" на гаражната майстория когато нещо нещо се обърка,не искам да говоря лошо за колегите но всичко е възможновсе пак.

Публикувано на: 03 Юни 2010 10:23
от димитър бижев
Трудното палене на Тойотата започна преди месец.Загуби и мощност.Закарах я в сервиз в Асеновград.Запалихме колата да загрее.Включиха я в комп-не показа никакви дефекти, само по ниски обороти и по висока температура (96)градуса на нафтата.Поливаха с вода хидравличния цилиндър на гнп-съмняваха сев нея.В крайна сметка без резултат.Реших да я закарам в Бош -Пловдив.Оттам ма върнаха(беше петък)Прибирайки се заредих нафта с добавка и като чели нещата се оправиха,но за 2-3 дена.При едно палене,колата работи 5-6 сек. и загасна.Никакво палене.Отново компютър-блок. имобилайзер.Оправих го срещу стотарка,но проблема с паленето остана.От много въртене се скапа стартера. Оправих и него и сега е пак на сервиз.Междувременно разбрах че на гнп има някакъв транзистор и той като се скапе се появяват тези симптоми.Незнам на Дензо-помпата нали го има,но ремонта стувал доста скъпо.Ще видим.

Публикувано на: 03 Юни 2010 19:30
от martod
димитър бижев написа:Междувременно разбрах че на гнп има някакъв транзистор и той като се скапе се появяват тези симптоми.Незнам на Дензо-помпата нали го има,но ремонта стувал доста скъпо.Ще видим.
Няма такова животно в помпите Денсо .. biggrin.gif
Единствено датчика за оборотите стои вътре в помпата..

Публикувано на: 04 Юни 2010 13:20
от batbobo
Запушен филтър на резервоара от хубава нафта ....

Само предположение т.е. По-малко нафта към и следователно в помпата и там всичко останало .....

Публикувано на: 04 Юни 2010 13:57
от димитър бижев
Най после се оправи тая тойота.Цедката в резервоара затлачена с парафин и всички последствия идват оттам.Ремонта ми излезе около 400 лева,за което съм много благодарен на ПЕТРОЛ

Публикувано на: 04 Юни 2010 16:40
от baba_metca
Ремонта на самата цедка ли ти излезе 400лв или слагаш и предишните неща

Публикувано на: 04 Юни 2010 21:33
от Bass_Man
димитър бижев написа:Най после се оправи тая тойота.Цедката в резервоара затлачена с парафин и всички последствия идват оттам.Ремонта ми излезе около 400 лева,за което съм много благодарен на ПЕТРОЛ
Понеже нафтата не можеш да я смениш пробвай с майсторите .

Публикувано на: 05 Юни 2010 13:41
от димитър бижев
Това е от начало до отстраняване на проблема .Включва зап.свещ,бендикс ,гор.филтър+ремонта на имобилайзера и всичко останало като труд.Сега работи перфектно.Докога ли?

Публикувано на: 05 Юни 2010 14:36
от nowyaris
Завинаги.