Страница 1 от 2
Спешно:Проблем с Климатика/Климатроника на корола е12
Публикувано на: 25 Май 2010 12:49
от h0p
Здравейте колеги,
Имам следния проблем - Климатика ми спря да духа студено, продположих, че нещо е изтекъл фреона, но днес след инспекция се видя, че няма теч или поне не намерихме. Също не намерихме и означение какъв фреон използва колата. Друго, което видяхме, е че тръбичката за високо налягане е огъната (ще прикача снимки)
Та въпросите ми са следните:
1)Къде пише какъв фреон ползва климатика
2) Има ли и нещо на тръбичката или така е фабрично
3) Ако някой знае къде в Стара Загора извършват сервиз на климатици на достъпни цени нека пише

Публикувано на: 25 Май 2010 14:14
от zi_zi_top
Според мек колата е имала сравнително сериозен удар отпред-дясно. Тръбичките на АБС-а са доста криви и несиметрични и вероятно този удар е повредил и тръбите на климатика.
Без сервиз няма да минеш.
За фреона пише на напречната греда под капака - има етикет (ако не е изчоплен).
Успех!
Публикувано на: 25 Май 2010 14:44
от h0p
Колата съм я водил на 2 сервиза различни, които не намерих следи от челен удар. Удряна е леко от дясната страна зад пасажерската седалка.
Публикувано на: 25 Май 2010 15:03
от baba_metca
Интересно е точно от кога е спряло да духа и дали някой е барникал по колата. Тази тръба така от самосебе си едва ли ще се сгъне и ако никой не е вдигал капака от врмете когато е работел климатика до сега, вероятно тръбичката е била така и преди. Ако това е така значи проблема може изобщо да не е в огънатата тръбичка или пък от самото огъване налягането да се е променило и това да е рефлектирало на нещо друго.
Публикувано на: 25 Май 2010 18:07
от h0p
Днес ходих до сервиз, казаха ми че ми е паднал съединителя на компресора. Как мислите дали мога да намеря такъв съединител втора ръка или трябва да купувам цял компресор ?
ПС: Колеги има ли разлика между компресорите на 1.4 и 2.0 д4д?
Публикувано на: 25 Май 2010 20:57
от paiser
Публикувано на: 25 Май 2010 23:08
от h0p
как да разбера дали става ?
Публикувано на: 26 Май 2010 02:11
от Me4oKyX
Не стават, доколкото видях по сайт-а.... съединителите са доста различни май, а и по номера не пасват хич.... Надали ще е такава сплескана тръбата за високот... Но кажи каква ти е колата, за да знам дали да гледам мойта 1.4 д4д дали е така, но не съм виждал досега такива... Явно нещо я е сгънало, но може да се поправи като хората. Иначе фреона е 134-ка - на всички коли такъв слагат вече, а 1.4 д4д събира 550гр +-30грама

Публикувано на: 26 Май 2010 11:58
от chaval
Me4oKyX написа:а 1.4 д4д събира 550гр +-30грама

Мечо сигурен ли си? По спомени е около 400гр, но ще погледма пак лепенката. Да не земе човека да го препълни, че и това си е проблем
Публикувано на: 26 Май 2010 13:01
от h0p
Колата е Королла е12 2.0д4д 2003г. 3 врати

Публикувано на: 26 Май 2010 17:52
от Me4oKyX
Онзи ден го допълвах, ама в тая жега може да съм объркал 4-ка с 5-ца

А препълването хич не е за препоръчване де викаш

Публикувано на: 27 Май 2010 10:58
от h0p
Колеги спешно къде да намеря номера на компресора. Намерих си човек, който има няколко модела, но му трябвало номер къде да го намеря този номер
Публикувано на: 28 Май 2010 12:55
от h0p
Никой ли не знае ?
Публикувано на: 28 Май 2010 17:09
от dil
Във
http://www.toyodiy.com/ като си въведеш VIN номера ще може да видиш какъв е оригиналния номер на твоя компресор.
Публикувано на: 28 Май 2010 17:55
от h0p
въведох го видях нещо от сорта на 88320... или нещо такова, като питах човека, който продава компресор какъв е номера на компресора, той ми каза, че на етикета не пишело нищо което да наподобява горе посочения номер. Тъй като няма ВИН номера на колата(получил е само части) не знам как да разбера дали е същия.