Страница 1 от 1
модела Aygo - имам въпрос ?
Публикувано на: 25 Май 2010 07:26
от Lord_Zle
Здравейте - гледах реклама по телевизията - тойота аиго за 13 500 с климатик и двигател 1000 кубика 3 цилиндъра 68 коня - та заслужава ли си това моделче парите и как му е поддръжката има ли някакви по големи проблеми , цена на частите и т.н въобще всяка информация за модела ще ми е от полза.За да знам ще ставам ли член на клуба (да си я закупч ли ) или не ?
Публикувано на: 25 Май 2010 08:51
от max-2
Ако ще се кара основно градско сигурно си заслужава, но за дълги пътувания не става.
Публикувано на: 25 Май 2010 10:08
от didak
Едно търсене 'Aygo' ще ти свърши добра работа...
Публикувано на: 25 Май 2010 18:49
от nowyaris
За трзи пари си е направо кукла.Ако не си състезател или някой "мундарин"ще ти въри перфектна работа.Аз имам този двигател,но на Ярис.Много добро и икономично двигателче,с култивиран ход и предостатъчна за тази кола мощност.Ако си "бързак,обаче Айго не е твоята кола.
Публикувано на: 25 Май 2010 20:30
от nikolov22
много добра кола за в града стига да не е автомат щото няма има време
да я караш от ходене по сервизите,много си е пъргава даже но само за вграда става
Публикувано на: 25 Май 2010 23:52
от nowyaris
Абе,и за навън става-точкаА-точка Б-това е важното.Оня ден една кака на магистралата така го беше емнала айгото,че до Нови пазар искри фърчаха.Като за последно.Се едно и беше гадже.
Публикувано на: 27 Май 2010 13:12
от Nixter
nowyaris написа:Абе,и за навън става-точкаА-точка Б-това е важното.Оня ден една кака на магистралата така го беше емнала айгото,че до Нови пазар искри фърчаха.Като за последно.Се едно и беше гадже.
Ами що да не? 150-155 км/ч си ги поддържа количката на равно. Шумнично е, но не като в стария ми Голф 3 при тази скорост. Аз лично избягвам да я карам над 100 км/ч, че почва да се чува двигателя

Публикувано на: 27 Май 2010 19:54
от Uncle Dido
Няма невъзможни неща.
Когато бях малък - ще рече преди бая време - си спомням полски туристи, трима човека в едно фиатче 126, с багажник отгоре колкото фиатчето, да маат жизнерадостно гащи към Китен.
Пробвал съм да карам подобна кола. Трябваше да му извадя фаровете, та да си протегна краката.
Другата крайност - имаше един стар скеч, дето американец отива до магазина с Шевролет Каприз - цели сто метра дотам.
Та - въпрос на гледна точка.
Публикувано на: 27 Май 2010 22:39
от nowyaris
Готино си е Аигото,ама онези шваби от ТЮВ много назад са го турили за коли до 3 год.Сигурно френските братчета му влиаят кофти нещо.
Публикувано на: 28 Май 2010 15:28
от Nixter
Е нали пак е пред С1 и 107, значи има няк'ва японска магия в него, при положение че колите са едно към едно. И хич не е зле в класацията за такава количка.
Публикувано на: 28 Май 2010 17:51
от SFINKS
абе стига сте наричали това нещо кола

Публикувано на: 28 Май 2010 19:14
от didak
SFINKS написа:абе стига сте наричали това нещо кола

Дай направо собствениците на Ярис да блокираме Кулата с искане да се приеме, че Ярис е колата!
Всичко по-малко е лагерна количка с двигател, а всичко по-голямо - кораб на колела...
Публикувано на: 28 Май 2010 19:31
от nowyaris
didak написа:SFINKS написа:абе стига сте наричали това нещо кола

Дай направо собствениците на Ярис да блокираме Кулата с искане да се приеме, че Ярис е колата!
Всичко по-малко е лагерна количка с двигател, а всичко по-голямо - кораб на колела...
Само половината.Аз с другата половина поемам ДУНАВМОСТ.
Публикувано на: 28 Май 2010 20:17
от slowtraveler
Не бъркайте Яриса с Aygo...
Повечето от вас знаят, че Айго е съвместна разработка на Ситроен Пежо и Тойота...
Та Айгото излиза едно към едно само със сменена емблема и като Ситроен и като Пежо (конкретните модели може да ги видите в интернет)
Публикувано на: 31 Май 2010 16:34
от baba_metca
И все пак незнам на какво се дължи разликата между трите модела в проучванията на ТЮВ. Така де Айго-то е с не малка преднина пред Пежото и Ситроен-а