Страница 1 от 1
Горивен филтър на Авенсис 2007 D4D 2.0 126 к.с.
Публикувано на: 22 Май 2010 22:48
от paiser
Къде се намира горивният филтър на въпросния автомобил? Ще съм благодарен, ако някой качи снимка. На колко километра се сменя и колко струва?
Публикувано на: 22 Май 2010 22:59
от Me4oKyX
Всички филтрие добре да се сменят със всяка смяна на маслото, но Тойота казват, че няма нужда, което съм се обедил, че е пълна грешка - и на Корола, и на Версо, и на Круйзер 120 ..... Горивата са кенеф, така че .... Всеки си решава за себе си де

А потърси зад кутията на въздушния филтър

Публикувано на: 24 Май 2010 16:51
от paiser
Филтъра лесно ли се сменя? Намерих къде се намира, но се чудя отгоре на двигателя или отдолу(след като се махне кората под двигателя) се сменя? - последователните стъпки за смяна ме интересуват. Благодаря предварително!
Публикувано на: 24 Май 2010 22:39
от TATI
Сваля се със стойката и после се сменя самия филтър. Малко куцо е направено ама това е положението. Не е сложно - 10 мин работа е. Повечко време е самото махане на корите.
Публикувано на: 25 Май 2010 20:43
от paiser
Да разбирам ли, че се сменя САМО отдолу(свалят се корите) и неможе да се смени от отгоре?

Публикувано на: 25 Май 2010 21:29
от TATI
Сменя се отгоре. Поне на мен ми е по-лесно така, тъй като нямам канал. Но и в мануала дават да се сменя отгоре. Последователността е горе-долу следната:
Преди да почнеш, махни капака на въздушния филтър, за да ти се отвори място за работа.
1. Измъкваш двата маркуча от тръбопровода.
2. После имаш две букси, които трябва да откачиш - не са сложни за откопчаване.
3. С ключ или камък 13 развиваш двете гайки, които държат стойката на филтъра.
4. Издърпваш стойката с филтъра и развиваш пробката за източване на нафтата.
5. Развиваш елемента от стойката, но внимавай, че е пълен с нафта.
6. слагаш гумените уплатнения на новия елемент и по обратния път сглобяваш.
7. Като сглобиш всичко, преди да палиш напомпай с помпичката, за да напълниш филтъра с нафта. Ще усетиш кога е пълен по самото буталце на помпичката - става много твърдо и почти е невъзможно да напомпаш повече.
8. Палиш колата и си ти.
Айде успех и пиши ако имаш грижи.
Публикувано на: 25 Май 2010 21:38
от paiser
Ценни съвети...не само за мен, но и за други, които обичат да човъркат сами по колите си

Още не съм купил филтъра, но тези дни ще го взема и ще пробвам. При проблем ще питам отново. Ако успея ще споделя разбира се...

Публикувано на: 25 Май 2010 21:59
от paiser
Ценни съвети...не само за мен, но и за други, които обичат да човъркат сами по колите си

Още не съм купил филтъра, но тези дни ще го взема и ще пробвам. При проблем ще питам отново. Ако успея ще споделя разбира се...

Филтъра най-после е сменен
Публикувано на: 22 Юни 2010 16:25
от paiser
Филтъра вече е сменен. Става лесно, за около 30 минути. Последователността е както я е описал колегата "ТАТI" малко по-нагоре. Цената на филтъра беше 25 лв. , докато в Тойота ми искаха 3-но повече.
