Страница 1 от 2

приплъзване???

Публикувано на: 21 Май 2010 20:34
от Dizzle
Не знам дали е от нафтата (ОМВ Спринт дизел) ,обаче последните няколко дни ми се губи тягата на 1-ва усещането е сякаш нещо приплъзва , ускорява по-плавно и го няма кика от турбото(не дърпа рязко както би трябвало като я натисна)усеща се дръпване за момент като отпускам газта.На другите предавки се държи нормално. Кажете тва може ли да е от нафтата и ако не - от какво?

Auris 1.4 D4D 30k km

Публикувано на: 21 Май 2010 22:21
от Dizzle
p.s. досега от гадна нафта само ускорението е било по-бавно такова нещо не ми се е случвало сякаш е на лед се усеща. По другите форуми прочетох,че така се получава когато съединителя заминава,но за 30к....? преди съм усещал нещо подобно на по-високите предавки,но много слабо и от време на време. Помагайте колеги,че имам още месец и половина гаранция само :censored:

Публикувано на: 21 Май 2010 23:53
от PoluZaSpaL
Ако е съединител ще мирише?

Публикувано на: 21 Май 2010 23:56
от Dizzle
PoluZaSpaL написа:Ако е съединител ще мирише?
сигурен ли си в това? миришеше на феродо (и пушеше) много на 2 -3 пъти като качвах некви ниски тротоари на полусъединител с газ..

Публикувано на: 22 Май 2010 08:57
от Kiki
Dizzle написа:
PoluZaSpaL написа:Ако е съединител ще мирише?
сигурен ли си в това? миришеше на феродо (и пушеше) много на 2 -3 пъти като качвах некви ниски тротоари на полусъединител с газ..
На колко хиляди ти е съединителят?

Публикувано на: 22 Май 2010 09:17
от Рошко
Kiki написа:На колко хиляди ти е съединителят?
Той написа - 30К :)

Съмнява ме да приплъзва съединителят, тъй като, когато започне да приплъзва, първо почва на високите предавки и малко по малко слиза и надолу, а ти казваш, че при теб е само на 1-ва.


П.С. Когато съединителят започне да приплъзва не мирише (изключвам такова приплъзване, за което е споменал Дизел при пържене на съединителя мъжки по бордюрите)

Публикувано на: 22 Май 2010 09:25
от Dizzle
преди няколко месеца, на няколко пъти усетих некво леко приплъзване от 3-та към 4-та,но не му обърнах внимание щото как да си помисля "Съединител" като е на 25к..

Публикувано на: 22 Май 2010 09:55
от sacho7803
избираш си стръмен и дълъг баир.включваш 5-та и от 1900-2000об стъпваш газта до-долу.ако съединитела е тръгнал ще го усетиш.

Публикувано на: 22 Май 2010 10:06
от Dizzle
sacho7803 написа:избираш си стръмен и дълъг баир.включваш 5-та и от 1900-2000об стъпваш газта до-долу.ако съединитела е тръгнал ще го усетиш.
току що пробвах , потегля на ръчна, потегля и от 3-та

Публикувано на: 22 Май 2010 10:18
от zi_zi_top
Dizzle написа:току що пробвах , потегля на ръчна, ...
Не знам за съединителя, но я закарай в сервиза за да ти регулират ръчната.
При опит за потегляне на ръчна спирачка трябва да загасне ДВГ, ако са изправни съединителят и ръчната.

Публикувано на: 22 Май 2010 10:35
от Dizzle
zi_zi_top написа:
Dizzle написа:току що пробвах , потегля на ръчна, ...
Не знам за съединителя, но я закарай в сервиза за да ти регулират ръчната.
При опит за потегляне на ръчна спирачка трябва да загасне ДВГ, ако са изправни съединителят и ръчната.

ръчната държи, колата угасва ако не подавам газ. като подавам влачи задните гуми. боксуването се усеща,както вече казах при рязко подаване на газ на 1-ва -върви,но като на лед. Записах си час -14:30 на цариградско ,какви са ви впечатленията от там?

Публикувано на: 22 Май 2010 13:23
от Kiki
Dizzle написа:
zi_zi_top написа:
Dizzle написа:току що пробвах , потегля на ръчна, ...
Не знам за съединителя, но я закарай в сервиза за да ти регулират ръчната.
При опит за потегляне на ръчна спирачка трябва да загасне ДВГ, ако са изправни съединителят и ръчната.

ръчната държи, колата угасва ако не подавам газ. като подавам влачи задните гуми. боксуването се усеща,както вече казах при рязко подаване на газ на 1-ва -върви,но като на лед. Записах си час -14:30 на цариградско ,какви са ви впечатленията от там?
Един приятел с гаранционна Корола, получи едно стържене във волана и отиде в ТМ Ауто-запад. Казаха му,че нищо и няма на королката. Да си кара смело и да и се радва. biggrin.gif

Публикувано на: 22 Май 2010 16:15
от Uncle Dido
Според мен или помпата, или цилиндъра на съединителя ти правят номера.

Това, което остана друго - притискателен диск или задрал аксиален лагер.

Публикувано на: 22 Май 2010 17:32
от sacho7803
аз си мисля че нямаш проблем със съединитела.вече на 30 000км мотора ти явно се е отпушил и извърта гумите на 1-ва biggrin.gif

Публикувано на: 22 Май 2010 18:33
от zi_zi_top
sacho7803 написа:аз си мисля че нямаш проблем със съединитела.вече на 30 000км мотора ти явно се е отпушил и извърта гумите на 1-ва biggrin.gif
+1