[Corolla E12]Трудно запалване
Публикувано на: 21 Май 2010 03:24
Здравейте,
колата е Corolla E12 1.4 VVTi.
В последно време Королата пали трудно или по-точно не всеки път запалва,при повторно завъртане на ключа запалва,но стартера върти сякаш по-дълго./В момента не я карам аз - та затова и обяснението е такова./
Колата е на 80 000 км реални:
-акумулатор-а е Bosch Silver-най-големия събиращ се в тавата на 1 сезон-замерил съм го с мултицет 12.6-12.8 V при истинал двигател;
-свещите са сменяни преди около 5 000 км с Denso Iridium Power IK16 от колегата todortvm - трябва да са от US;
-въздушен филтър - сменян преди 7 000 км/неоргинален/;
-масло предстои смяна след месец-два/сменяно е преди 10 000 км ,но първо ще настъпи 1 година - помня,че е 5W40 пълна синтетика/;
-горивен филтър - сменян е в Тойота на 35-40 000 км - мисля че беше под задните седалки;
Притеснява ме,един свистящ шум при запалване при ниски обороти,който аз определих като пистов ремък - когато сменях свещите зимата майстора ми каза че една от ролките е тръгнала,но имало още хляб в нея.
Тъй като смятам,че нямам достатъчен опит ще Ви помоля за идеи предвид горните факти.До момента 6г. или над 80 000 км съм сменял само консумативи + един акумулатор и две крушки за късите - надявам се това спокойствие да продължи.
Благодаря Ви предварително.
колата е Corolla E12 1.4 VVTi.
В последно време Королата пали трудно или по-точно не всеки път запалва,при повторно завъртане на ключа запалва,но стартера върти сякаш по-дълго./В момента не я карам аз - та затова и обяснението е такова./
Колата е на 80 000 км реални:
-акумулатор-а е Bosch Silver-най-големия събиращ се в тавата на 1 сезон-замерил съм го с мултицет 12.6-12.8 V при истинал двигател;
-свещите са сменяни преди около 5 000 км с Denso Iridium Power IK16 от колегата todortvm - трябва да са от US;
-въздушен филтър - сменян преди 7 000 км/неоргинален/;
-масло предстои смяна след месец-два/сменяно е преди 10 000 км ,но първо ще настъпи 1 година - помня,че е 5W40 пълна синтетика/;
-горивен филтър - сменян е в Тойота на 35-40 000 км - мисля че беше под задните седалки;
Притеснява ме,един свистящ шум при запалване при ниски обороти,който аз определих като пистов ремък - когато сменях свещите зимата майстора ми каза че една от ролките е тръгнала,но имало още хляб в нея.
Тъй като смятам,че нямам достатъчен опит ще Ви помоля за идеи предвид горните факти.До момента 6г. или над 80 000 км съм сменял само консумативи + един акумулатор и две крушки за късите - надявам се това спокойствие да продължи.
Благодаря Ви предварително.