Страница 1 от 1
Проблем: Крушка Н7 + фар
Публикувано на: 20 Май 2010 20:25
от BlackBone
Здравейте колеги.
Колата е Тойота Авенсис 2005г. ... Днес се опитах да си сменя крушката (Н7) и понеже мястото е много тясно зад фара където трябва да бръкна за да я сменя докато вадех изгорялата крушка я счупих. Една част от крушката остана във фара и поради липса на креативни идеи на момента как да изкарам стъклата от фара направо сложих новата крушка и така ...
Въпроса ми е как най-лесно да изкарам остатъчните стъкла от счупената крушка които останаха във фара.
Втория ми въпрос е относно пластмасовите копчета с които се захваща пластмасовата кора(която трябва да демонтирам за да сменя крушката). Едно ми се счупи и незнам от къде да си взема нови такива или ако някой е измислил по добро решение от тия копчета ще се радвам да сподели с мен.
Благодаря предварително на отзовалите се.
Публикувано на: 21 Май 2010 18:52
от Рошко
Нови щипки има в официалните представителства - не са кой знае колко скъпи, иди си купи.
Колкото до стъклата - демонтираш фара и внимаааателно го обръщаш с дупката надолу, за да изпадат стъклата. А внимателно, за да не надерат рефлектора докато ги клатушкаш вътре. Не отлагай, защото колкото по-дълго караш с тези стъкларии във фара, толкова повече рискуваш да си прецакаш рефлектора, подрусвайки се по "идеалните" ни пътища.
Публикувано на: 21 Май 2010 19:48
от coolone
Копчетата се натискат посредата за да откопчеят
А за счупените стъкълца - според мен не пречат много, нека си се возят и те biggrin.gif имайки предвид колко труд и време ще ти глътне демонтажа на фара. Най-вероятно ще трябва да сваляш акумолатор и/или корпуса на възд. филтър, гнездо на предпазителите, кабелни снопове... ( а защо не и задна дясна гума laugh.gif ) Всъщност зависи от двигателя и организацията на моторния отсек и от това с колко свободно време разполагаш
ПС фара на този авенсис не е ли с лупа !?
ППС защо не пробваш с прахосмукачка? фара е херметизиран, така че лесно ще ги засмуче през отвора за крушката. Успех !
Публикувано на: 21 Май 2010 21:00
от TATI
Номера с прахосмукачка е най-безболезнен. Иначе за свалянето на фара е необходимо сваляне на бронята. Щипките в ТМ са по около 30 ст. бройката. Успех
Публикувано на: 21 Май 2010 21:28
от didak
Точно защото е херметичен и няма от къде да влиза въздух, номера с прахосмукачката ми се струва неосъществим.
Публикувано на: 23 Май 2010 13:58
от BlackBone
И аз си мислех с прахосмукачка но след като е херметизиран, когато пусна прахосмуукачката няма ли да се получи вакуум и ако смуче много да счули лупата( или рефлектор незнам как се казва) ?
Публикувано на: 23 Май 2010 15:24
от coolone
Давай смело ! Едва ли прахосмукачката ти е толкова мощна, освен ако не работи с трифазен ток laugh.gif laugh.gif Тогава може да ти глътне цялата кола от към фара laugh.gif (това в едно анимационно филм4е го видях)
Публикувано на: 23 Май 2010 15:45
от BlackBone
Благодаря за мненията на всички ... мисля да пробвам с прахосмукачка първо. А относно тия копчета знам че струват по 2.40 лв. бройката в ТМ ауто и затова питах дали някой не е измислил нещо по-евтино и подходящо.
Публикувано на: 27 Май 2010 01:35
от JapCar
BlackBone написа:Благодаря за мненията на всички ... мисля да пробвам с прахосмукачка първо. А относно тия копчета знам че струват по 2.40 лв. бройката в ТМ ауто и затова питах дали някой не е измислил нещо по-евтино и подходящо.
С прахосмукачка би могло да стане единствено,ако успееш да съединиш/уплътниш парче широка шлауха или маркуч с който да бъркаш вътре.Диаметъра трябва да е съобразен с размера на парчетата...