Страница 1 от 1

Стискаите Палци - Утре ча Опъваме ДайноМетрите

Публикувано на: 22 Апр 2006 05:53
от LordDigital
Или те наш ке опъват:)

Току що си закрепих новата ТермоДвойка и отново като големите батки следя всички параметри на автомобила.

Ша я въртя поне 2 пъти ,изкам да направя около 11.5 и 12.5 (АФР) ,за съжаление имам проблеми във последния момент опитах да пипам Duty-to na AVC-R i mi se naeba okonchatelno Boosta ,za sega sym na 9.1 - ako utre ne ostane samo vaccum se nadqvam na okolo 300 konq na kolelata rolleyes.gif - ako trebe cela nost cha mapvam (samo da zaspqt Kukite che da ne leza u Pandelata - tam nemalo DynoMetri kazvat) mad.gif

Изображение

Публикувано на: 22 Апр 2006 09:33
от del_sol_fen
moiat uneducated guess e : @11.5 AFR (a dano uspeesh da go vdignesh na tolkoz) shte imash mininum 271whp !!! officialno. minimum kazvam. a za po-lean povechko. :) vse pak kolata ti teji mnogo i ot gonkite ti tva e moito zakliuchenie. aide.

Staichovski

Публикувано на: 23 Апр 2006 00:48
от ugabuga
e dano i malko povechko.
moita e 1.3l i skoro shte triabva da pravim 180whp na pump gas :)

Публикувано на: 23 Апр 2006 07:02
от ugabuga
sando ai pishi kvo stana s dinamometrite? opuna li gi. aide che da spa spokoino

Публикувано на: 23 Апр 2006 07:10
от LordDigital
Абе те мене опъваха.

Поизложихме са - ма като за пръв път толкова

Резултатите са инак

290 коня и 450нм - още подробности после

Подробно

Публикувано на: 23 Апр 2006 12:14
от LordDigital
Та значи за Дайното моите очаквания беха 300+ коня и 500+НМ въртящ. Също така изках 3 въртенета ,едно на 11.5 ,едно на 12.5 и трето яко ПоУер със отворен Дъмп. Да ама не съвсем - преди още да отида там:

От таз игра със Дюти-то ,Бооста ми беше съвсем избягал. Мислих много дали да рестартирам AVC-R ,но прецених ,че няма да имам достатъчно ръна за да изчистя Boost-Spikes... така че се наложи да опитвам да го коригирам на магстралата до колкото може. Е пооправи се до около 10 psi и са колкото толкова.

Нагласих си и да имам 2 базови карти на SAFC ,едната около 12.5:1 ,а другата 11.5:1. Викам готов съм (ма не съвсем понеже неам налягане).


Как да е замъкнах се на Дайно-то ,гледам въртят купчина VQ-та ,дават там 220-280 коня ,ма са 6 скоростни и ги ръчкат на 4-та - което значи че ще съм ОК щото при 5 скорости требе да ме въртят на 3-та. Качиха на Нациста Голфа - хах въртеха го и него на 4-та ,понеже е със топка от 6 скоростна С4-ка все се нядявах че са се заблудили. Идва моя ред и викам ,аре сега да не ме въртите на 4-та ,че нема и 50 коня да дам ... и ония ,ма как така ние цел Живот само на 4-та въртим коли ,не може на 3-та тука не можем да си Калибрираме ебаното Дайно - на баба им хвърчилото.

Аз на 4-та какъв Мапинг да имам ,къде да го правя като на 4-та до червено таз кола прави сигурно 140-150 мили - аз през живота си над 130 не съм вдигал поради ред причини. Освен тва на 4-та неам преходни процеси Мапнати ,освен тва във последствие се сетих ,че на 4-та имам защита на налягането някъде заложена която ползвах едно време като качвах много Темпа на изгорелите газове .... бе ужас.

Закичиха ,въртат - прааас яко реже бензина още при 3500 оборота ,е как нема да го реже като само идиот може да ускорява от 2000 оборота със пълна газ на 4-та ,аз не съм идиот - не съм ускорявал => нема карточки. Разбирасе AVC-R за пореден път ме предаде и напраи некакгви ГИГАНСКИ Boost-Spikes които доведоха до резане на гориво от ЕКУ-то - ми тва е на различни езици говорим със тоя паразит ,тва е една от основните причини да го разкарам във наи-скоро време.

Та така ,стоя аз там и са черва пред 20-30 човека ,викат ебаси бараката и 150 коня не може да напраи. Пробваха 1-2 пъти ,ма нема на преходния Треска 15psi ,ЕКУ-то реже горивото и до там. Тъпа работа ,викам им даите малко да бъзна нещо ,че инак пропада работата. Смених програмата на SAFC от 11.5 на 12.5 и викам или ша прескоча трапа или да си e*e маиката и Паразити.

Амм прескочи го ,Въртят калибрират - мерят 276 коня. Викам си приемливо ,нали не са 76...

Натиснах бутона ,отвори се Дъмпарката - пак въртят яко ,тръбите се изправихя на Кулера (требе да го има на филмче) поувлякоха едни за горното масло ,къди синио вече от под колата ,от ауспуха и от двигателя - гледаме 295 коня. Е пак бива ,нали не са 85 като на ЛАда 1500:)

Взимам си разпечатката ,отчели 289. Викам им де са ми конете ,а те ами сигурно е било за много кратко време и не е зачетено. Гледам нема обороти а некви Скорости на некви ролки - ма за час ли са ,за минута ли ,за секунда ли ,круши ли са кво са - мъгла.

Поглеждам логовете ,яко ташак. Надува тук таме 10.5 ,повечето време 9.5. След преходния ,надуло до 13+ ,трагедия. Горивото то поне горе-долу.

И във краина сметка ,явно кога му е идвал мензиса (въртящия момент де ) съм бил уеко извън Спаика и не съм успял да бодна 500Нм ,а 479.

Та така ,малко под очакванията - но големо излагане. Може и да не мога примерно едно спирачки да раздвижа ,ма некакъв елементарен Тюнинг да немам направен ,ебах са у ИнЖеНера ,ужас.


Ето и Разпечатка от Дайното:


http://supra.stalx.com/Project/Dyno1/DynoFull.jpg



Лог Файл от високия Рън:

http://supra.stalx.com/Project/Dyno1/Dy ... ighRun.jpg


Лог Файл от якото изчервеване (Fuel Cuts)

http://supra.stalx.com/Project/Dyno1/DynoFuelCuts.jpg

Публикувано на: 24 Апр 2006 04:09
от LordDigital
Видео (със затворена дъмпарка ,кофти ма неам друго):



http://supra.stalx.com/Project/Dyno1/SupraMK3%20Run.MPG

Публикувано на: 24 Апр 2006 06:23
от ugabuga
az ne razbiram mnogo ama gledam EGT-to ti se e opravilo malko

ama i kato gledam toia tork mi se struva che na ti e malko turboto. neshto ne disha dobre na visoki oboroti.

inache da si beshe vzel edin e-manage niamashe da imash problemi s fuel cut :) az tazi sedmica shte experimentiram no tva e edna ot funkciite na emanage.

zareji vi tia eftini apexi-ta. Greddy samo. AVC-r znam che e mnogo dobar. shte vidim obache Profec E-01 kak shte se predstavi pri men i shte vidim dali shte ti go preporucham.

Публикувано на: 24 Апр 2006 08:04
от LordDigital
ugabuga написа:az ne razbiram mnogo ama gledam EGT-to ti se e opravilo malko

ama i kato gledam toia tork mi se struva che na ti e malko turboto. neshto ne disha dobre na visoki oboroti.

inache da si beshe vzel edin e-manage niamashe da imash problemi s fuel cut :) az tazi sedmica shte experimentiram no tva e edna ot funkciite na emanage.

zareji vi tia eftini apexi-ta. Greddy samo. AVC-r znam che e mnogo dobar. shte vidim obache Profec E-01 kak shte se predstavi pri men i shte vidim dali shte ti go preporucham.
Е ся:)

Просто съм извадил наистина доста голем въртещ момент (за тея коне си е напрао гигантски) ,защото AVC-r е направило spike от налягане вероятно около 2200-2500 оборота. Дефакто ако spike-то е бил по-продължителен може би щех да стигна мноогоо близко до 500НМ (или FuelCut...)

AVC-r е прекрасна джаджа - но прекалено трудна за динамична настроика. Не е за мен ,и заради тва отивам на MAFTPRO.com :))

Публикувано на: 24 Апр 2006 22:39
от V35GTR
Ami lorde ti si si vinoven... trebeshe da si gotov... ot koga ti razpraviam che shte hodim na dyno!
kakto i da e.... sega kraia na mai pak cha ima dyno day taka che pravi si smetka! wink.gif

Публикувано на: 24 Апр 2006 23:08
от ALTEZZA
toi hubavo shte si pravi smetka, no kak shte ia tuningova na 4-ta skorost?

Публикувано на: 25 Апр 2006 00:20
от LordDigital
ALTEZZA написа:toi hubavo shte si pravi smetka, no kak shte ia tuningova na 4-ta skorost?
За да съм честен ,преходния процес мога да го наглася - требе да вдигам около 80-90 мили.

След това ,мога да ползвм картите на 3-та ,защото са много подобни.Просто бех наивно заблуден ,че ша въртят на 3-та

Публикувано на: 25 Апр 2006 08:58
от ALTEZZA
da, i az ne mislia che shte ima osobena razlika v kartata na 3-ta i 4-ta skorost, obache poneje 4-ta e po dalga triabva poveche da se vnimava na neia, t.e. da ne e tolkova agresivno mapnata, no tova mai ne ot znachenie za dyno(vsashnost znam li wacko.gif )

Публикувано на: 25 Апр 2006 15:30
от ugabuga
na 4-ta testa shte e mnogo po dulag ot na 3-ta, tai che spored men ima po goliam shans da pregree ili ako ima neshto ne nared da napravi porazii.