Страница 1 от 1
Регулиране страничния наклон на колелата
Публикувано на: 19 Май 2010 15:16
от Petar
Колеги интересуваме дали по същия начин се регулира страничният наклон на колелата при Авенсисите от 1998година както е дадено на тази схема при независимо окачване .Става въпрос за задното окачване .Схемата нее от кола на тойота ное с независимо окачване
Публикувано на: 19 Май 2010 16:11
от xtreme
Да може да се регулира с ексцентрични болтове, ако ги има. Но най-вероятно не са ексцентрични ами са просто са по-тесни по средата, което ти дава +/-1 градус, за да компенсира някой леко крив носач. На теория не може да се регулира наклона, но с болтовете имаш малък толеранс, ако имаш ексцентрични имаш доста голям.
Публикувано на: 19 Май 2010 17:07
от Petar
Мерси много колега за инфото
Публикувано на: 19 Май 2010 19:47
от Uncle Dido
Пепи, пила му е майката. Ако отворите на конзолата на амортисьора са кръгли - нищо не ти пречи да ги направиш овал с кръгла пила. Само горните обаче.
Да не ги изпилиш много - болта трябва да се мърда само напред - назад, не нагоре.
За какво ти е по-голям камбър отзад?
Публикувано на: 19 Май 2010 22:50
от nikolov22
между другото маи се продават такива болтове оригинално
Публикувано на: 20 Май 2010 11:09
от Petar
Колеги както по-рано писах в друга тема след удар на задно дясно колело се наложи смяна на лагер-главина последствията също бяха и изместване на колелото по норизонтала и вертикала .След като отидох на регулаж на заден мост .От там успяхя само дами настроят колелото дее перпендикулярно на оста .Страничният наклон или както колегата казва камбър мие с един 1 градус разлика от заводските настроики в смисъл колелото стои точно перпендикулярно на земятя .И затова ви питам далие възможно от тези болтове да успея да наклоня още малко колелото
Публикувано на: 20 Май 2010 15:03
от xtreme
Половин градус би трябвало да можеш да вземеш от болтовете дори да са нормални, но незнам как ще успееш да го обясниш на умните глави в сервиза, които ще ти кажат ,че ако болтовете са обикновени, не става

Идеята е да ги разхлабиш и горния да бутнеш максимално навътре а долния навън и затягаш. Другото е както каза колегата да си направиш леко продълговати дупките на ушите на амортесьора. Така болта ще може да шава доста
