Страница 1 от 5

Обслужване Аурис

Публикувано на: 17 Май 2010 23:13
от Dizzle
След 2-3 к ми предстои 3-тото обслужване на Ауриса. Първото го правих на 10к, второто на 25к . .Много ме объркаха с тея обслужвания - по книжка са на 15 к , а в Ником Русе ми казват за 10. Като ходих за 25 к (което по принцип трябва да е на 30) ми казаха,че не се "налага пълно обслужване тип Б" и смениха масло и филтри доколкото се сещам и ми казаха на 35 к да отида. След няколко месеца изтича гаранцията и не ми се нрави да продължавам да ги храня на всяко обслужване сами знаете колко са надути цените. Някой знае ли на колко км какво трябва да се смени /обслужи и ако може да ми препоръчате къде в София да го направя. Благодаря предварително

Публикувано на: 18 Май 2010 06:22
от nowyaris
Градски,и на мен ми предстои 3-то обслужване.Съвпада с края на гаранцията.Мисля да не го правя в Ником.Проверих на няколко места и най-добре ми се стори в ШЕЛ на Дунавмост.За моето Яре 101 лв.с ДДС-3 л. 5W-40 ULTRA + MAN-Маслен и въздушен точно по спецификация.Последно в НИКОМ за горепосоченото ми взеха 183 лв.Отделно маслото беше наливно и ме съмнява ,че беше ПРИСТА.

Публикувано на: 18 Май 2010 08:16
от Dizzle
доколкото знам трябва и накладки да се сменят, а и съм с дизел ,така че може би и още нещо. Ако някой знае какво включват обслужванията..?

Публикувано на: 18 Май 2010 08:50
от TATI
Що не си отворите гаранционните книжки? Там е написано какво се сменя, какво се проверява и прочие.

Публикувано на: 18 Май 2010 09:02
от Dizzle
TATI написа:Що не си отворите гаранционните книжки? Там е написано какво се сменя, какво се проверява и прочие.
вярно е ,че там си пише,но както вече казах в ТМ ауто не спазват сервизните интервали и последния път ми казаха,че "не се налага пълно обслужване" т.е. объркват цялата работа- например накладките по книжка трябва да се сменят на 30к а от тойота ми казаха следващо обслужване на 35. Първо обслужване ме викаха на 10к,второ на 25,3-то на 35 и т.н..С това неспазване на интервалите и частите все пак се износват неравномерно и вместо всичко да се направи наведнъж явно искат да ме направят абонат и да ходя през 5к..Моля споделете на колко к км си правите обслужванията

Публикувано на: 18 Май 2010 09:37
от SFINKS
обслужване се прави през 15 000 км , накладките се сменят като се износят а не на еди колко си километра .
Масло се сменя на 15 000 или 1 година което настъпи първо .

Публикувано на: 18 Май 2010 09:44
от Kiki
SFINKS написа: Масло се сменя на 15 000 или 1 година което настъпи първо .
Не бяха ли две години? wink.gif

Публикувано на: 18 Май 2010 09:45
от Vesko
Kiki написа:
SFINKS написа: Масло се сменя на 15 000 или 1 година което настъпи първо .
Не бяха ли две години? wink.gif
На 2г е спирачната течност например smile.gif

Публикувано на: 18 Май 2010 10:41
от diver
SFINKS написа:Масло се сменя на 15 000 .
на камионите може и изобщо да не го сменяш предполагам... сигурно зад океана са по-тъпи че го сменят на 5000 мили...за качествените горива и родния чист въздух изобщо не коментирам...

Публикувано на: 18 Май 2010 10:46
от Dizzle
кво излиза сега- маслото + филтрите на 10к ,а останалото по книжка на 15 к така ли?

Публикувано на: 18 Май 2010 11:13
от slowtraveler
SFINKS е прав....
Какви смени на накладки ще правиш на километър?!?!?!?!
Защо имаш горивомер, а не я караш само по километраж и да зареждаш точно 100лв като изминеш 800км?
Някои хора хвърлят накладки на 20х.км, а на други им държат над 90х.км в зависимост от начина на каране и маршрута...
Ако е изминала 1г от последна смяна на масло - сменяй го...
Един два месеца не играят ако не смяташ да се възползваш от гаранцията.
Така, че ако километража ти е близо до заветните 15х.км - изчакай...

Публикувано на: 18 Май 2010 12:49
от SFINKS
diver написа:
SFINKS написа:Масло се сменя на 15 000 .
на камионите може и изобщо да не го сменяш предполагам... сигурно зад океана са по-тъпи че го сменят на 5000 мили...за качествените горива и родния чист въздух изобщо не коментирам...
ако искаш и всяка седмица си го сменяй laugh.gif tongue.gif
Сега ще ти дам мисловна задача , само да не те заболи главата

Кое според теб е по-изгодно за Тойота , да ти сменя маслото на 15 000 км или на 10 000 или на 5 000 . biggrin.gif
имаш половин час за отговор :thumbsup:

Публикувано на: 18 Май 2010 12:53
от SFINKS
Dizzle написа:кво излиза сега- маслото + филтрите на 10к ,а останалото по книжка на 15 к така ли?
не , всичко на 15
виж си сервизната книжка , обслужванията са на 15, 30,45,60 и т.н.
А дилъра при теб явно е решил да изкара немалко допълнителни пари като ти ги сменя на 10,20,30 wink.gif , така до 60 примерно ще си направил 6 смени а иначе щяха да са 4 wink.gif

Публикувано на: 18 Май 2010 12:56
от slowtraveler
Може и колегата да я кара малко колата, и затова да са искали смяна заради изтичане на срока, а не затова, че е на 10х.км....

Публикувано на: 18 Май 2010 12:58
от SFINKS
мда , това изглежда като най-вероятно ама при смяната да му кажат да дойде след 10 к пак да му го сменят :whistle:
Дилърите са измрели от глад щото служебните коли дето сменят най-много консумативи спряха да се карат и са подкарали редовите граждани да сменят през 10 к . Глад .